حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت باتری وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو مشخص شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

با توجه به شایعات پیرامون سری وان پلاس ۹ می توان گفت که ممکن است این خانواده\ تا اواسط اسفند ۹۹ رسمی شود. ظاهر هر دو گوشی خیلی ناشناخته نیست، زیرا شایعات قبلا تصاویر واقعی آنها را به ما نشان داده است. برخی از مشخصات اصلی هر دو تلفن هوشمند نیز مشخص شده است. اکنون Max Jambor ظرفیت باتری هر دو تلفن هوشمند را فاش کرده است. ظرفیت باتری وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو مشخص شده و گفته می شود که شارژر هم درون جعبه آن خواهد بود.

باتری وان پلاس ۹

طبق گفته Jambor، وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو هر دو به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز خواهند شد. وی همچنین ادعا کرد که سری OnePlus 9 با یک شارژر درون جعبه عرضه خواهد شد. او البته هیچ اطلاعاتی در مورد قابلیت شارژ سریع این دو گوشی فاش نکرد.

گزارش های گذشته نشان می دهد که وان پلاس ۹ با صفحه نمایش 6.55 اینچی تخت AMOLED وارد بازار خواهد شد. این  پنل دارای رزولوشن FHD+ یعنی 1080 در2400 پیکسل و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. انتظار می رود همان نمایشگر OnePlus 8T برای این دستگاه هم استفاده شود. پیش بینی می شود سوراخ صفحه نمایش آن میزبان یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی باشد.

وان پلاس ۹

وان پلاس ۹

سیستم دوربین سه گانه وان پلاس ۹ ممکن است شامل یک دوربین اصلی سونی IMX689 با رزلوشن ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق العاده ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سوم ناشناخته باشد. انتظار می رود OnePlus 9 به غیر از وارپ شارژ ۶۵ وات، از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی کند. همچنین احتمال پشتیبانی از شارژ بی سیم حداکثر ۳۰ وات هم وجود دارد.

وان پلاس ۹ پرو ممکن است با نمایشگر لبه خمیده 6.78 اینچی ارائه شود. پیش بینی می شود رزولوشن QHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را ارایه کند کند. ممکن است با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه باشد. جزئیات خاص دوربین های آن مشخص است، اما عکس های فاش شده نشان می دهد که وان پلاس برای داشتن تجربه عکاسی پیشرفته در OnePlus 9 Pro با Hasselblad همکاری کرده است. علاوه بر شارژ وارپ ۶۵ وات برای باتری 4500 میلی آمپری، ممکن است پشتیبانی از شارژ بی سیم ۴۵ وات و شارژ بی سیم معکوس را داشته باشد.

تصاویر جدید وان پلاس ۹ پرو حاکی از همکاری این شرکت با Hasselblad است

همچنین انتظار می رود هر دو تلفن از شارژ بی سیم تلفن هوشمند OnePlus 9 Lite پشتیبانی کنند. شایعات حاکی از آن است که وان پلاس ممکن است تلفن دیگری به نام OnePlus 9 Lite با اسنپدراگون ۸۷۰ را همراه با تلفن های وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو مجهز به Snapdragon 888 روانه بازار کند.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس ۹ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ببینیم در عمل چه میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)