حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ ساعت هوشمند هواوی Watch Fit

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | تماشا کنید، گجت‌های پوشیدنی، هواوی

جدیدترین ساعت هوشمند هواوی راهبرد متفاوتی نسبت به دیگر ساعت های هوشمند دارد. هواوی Watch Fit یک ساعت هوشمند اقتصادی است که ظاهر آن هم جدید است و نمایشگری مستطیلی دارد اما در باطن به دستبند های هوشمند نزدیک است. بیاید با هم آنباکسینگ ساعت هوشمند هواوی Watch Fit را ببینیم.

آنباکسینگ ساعت هوشمند هواوی Watch Fit

جعبه هواوی واچ فیت شامل کابل شارژر است. کابل شارژر این دستگاه مختص آن است و ۲ پین روی قاب پشتی دارد. طراحی ساعت را جذاب ارزیابی می کنم و نمایشگر بزرگ مستطیلی آن به جذابیتش می افزاید.

این ساعت یا به عبارت صحیح تر، ردیاب تناسب اندام نسل بعدی، از یک طراحی مستطیل باریک در یک بدن سبک و تعداد زیادی سنسور برای ردیابی فعالیت های تناسب اندام و داده های کلیدی سلامتی برخوردار است. در سه رنگ Sakura Pink ، Mint Green و Graphite Black عرضه می شود.

هواوی Watch Fit در جایی است که بین سری بالاتر Watch GT هواوی و دستبندهای تناسب اندام آنها قرار دارد. مانند سری Watch GT 2 یا Watch Fits دارای تنوع زیادی از حالت های ردیابی تمرین است که شامل فعالیتهای داخلی و خارجی، GPS داخلی برای نقشه برداری مسیرها، پایش خواب، ضربان قلب و نظارت بر سطح اکسیژن خون و مقاومت در برابر آب تا ۵ متر است و در عین حال دارای طراحی سبک تر و باریک تر است.

این صفحه نمایش در اندازه 1.64 اینچ AMOLED با شیشه خمیده 2.5D ارایه شده است و وزن آن فقط 21 گرم (بدون بند) است و آن را برای تمام روز پوشیدن، راحت تر می کند.

سایر ویژگی ها شامل مربی تمرین با انمیشین، 96 حالت تمرین، نظارت بر استرس و مدیریت چرخه قاعدگی زنان است. همچنین می تواند تا 4 گیگابایت موسیقی ذخیره کند. هواوی ادعا می کند Watch Fit دارای عمر باتری ۱۰ روزه است.

نظر شما درباره این ساعت هوشمند چیست؟ اگر سوالی درباره آن دارید بپرسید تا در نقد و بررسی این دستگاه به آن بپردازیم.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

تست مقاومت می ۱۱ جری اومد پوشش بدین🌹

Milad7

مرسیو 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)