حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پنج موقعیتی که در آن به ساعت هوشمند Huawei Watch Fit نیاز داریم

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، هواوی

چند سالی است که ساعت‌های هوشمند نقشی بسیار فراتر از یک ساعت را بازی می‌کنند. هوآوی Watch Fit نیز یکی از این تجهیزات پوشیدنی‌ هوشمند است که به تازگی معرفی شده و در ادامه پنج موقعیت ویژه‌ای که با استفاده از واچ فیت به شرایط بهتری تبدیل می‌شود را بررسی می‌کنیم.

  1. یک مربی همه فن حریف در هر شرایطی

حتماً برای شما نیز پیش آمده که بخواهید یک برنامه تمرین ورزشی دقیق را دنبال کنید. در این حالت شاید بیشتر تمرکز خود را بر این بگذارید که زمان هر حرکت و میزان انرژی مصرف شده و همچنین فاکتورهای سلامتی‌تان به چه نحوی تغییر می‌کند.

داشتن یک مربی با دانش و با تجربه می‌تواند حلال مشکلات باشد؛ ولی طبیعی ‌است که بسیاری از ما به آن دسترسی نداشته باشیم. اما Watch Fit هواوی می‌تواند نقش همان مربی را برای کاربر بازی کند. علاوه بر تنظیم برنامه تمرینی، این ساعت هوشمند می‌تواند راهنمای شما در شیوه صحیح ورزش‌کردن باشد. ساعت هوشمند هواوی Watch Fit می‌تواند به کلی سبک زندگی جدید و ورزشکارانه‌ای برای شما خلق کند.

  1. بررسی دقیق فاکتورهای مهم سطح اکسیژن خون و توصیه برای بهبود آنها

هر انسانی متناسب با وضعیت جسمی و میزان فعالیتی که دارد، در یک دوره حرکتی یا تمرینی باید به سطح اکسیژن خون خود توجه کند. محلی که اقدام به فعالیت ورزشی می‌کنید نیز یکی از مهمترین فاکتورها در سطح اکسیژن خود فرد می‌تواند باشد. اصولا سطح اکسیژن خون به شما نشان ‌می‌دهد که تا چه حد پتانسیل تمرین‌های ورزشی را دارید و باید آن را چطور مدیریت کنید.

هواوی  Watch Fitدر این زمینه دو فاکتور مهم VO2 (حداکثر سطح اکسیژن خون) و SpO2 (میزان اشباع اکسیژن خون) را به کاربر نشان می‌دهد.

اندازه‌گیری این دو عامل در ورزش‌هایی مانند کوهنوردی یا شنا که در ارتفاع بالا یا شرایط تنفسی خاص انجام می‌شوند بسیار مهم است. فراموش نکنید که اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون در این ساعت به صورت خودکار نیز میسر است و کاربر را از نگرانی بابت میزان نرمال آن راحت می‌کند زیرا در صورت مشاهده سطح نامناسب اکسیژن موجود در خون به کاربر هشدار خواهد داد.

 

  1. تنظیم شرایط خواب

خواب یکی از بهترین راه‌ها برای بازیابی سطح آمادگی جسمی و بازگردانی فاکتورهای سلامتی است. هوآوی در Watch Fit با استفاده از برنامه کاربردی TruSleep 2.0 شرایطی ایجاد کرده که در یک پکیج کامل، مراقب فرایند خواب و تضمین‌بخش کیفیت و کمیت آن باشد.

با اندازه‌گیری کیفیت تنفس کاربر، سطح اکسیژن خون، ضربان قلب و برخی محاسبات دیگر، HUAWEI Watch Fit می‌تواند گزارشی کاملی از وضعیت خواب در طول ساعت استراحت ارائه دهد. حتی می‌توانید ساعت را به نحوی تنظیم کنید که با رسیدن به سطح مورد نظر از حیث بازیابی توان و شرایط جسمی، شما را از خواب بیدار کند.

این قابلیت می‌تواند در کاهش استرس، حذف کابوس‌های شبانه و عادت‌های بد پریدن از خواب به کاربر کمک کند که البته لازمه آن فراهم کردن شرایط منظم خواب و کمک‌گرفتن از توصیه‌هایی است که ساعت به کاربر ارائه می‌کند.

 

  1. دستیاری هوشمند برای تعامل با گوشی

یکی از امکانات مهمی که به واسطه استفاده از ساعت هوشمند هواوی  Watch Fitدر اختیار کاربر قرار می‌گیرد، تعامل با گوشی از طریق در جریان قرار گرفتن «نوتیفیکیشن‌ها» (Notification) است. کنار این اعلان‌ها، می‌توان از طریق ساعت، روند پخش موسیقی توسط هدفون بلوتوث و گوشی را تنظیم کرد و علاوه بر آن به تماس‌های ورودی نیز پاسخ داد.

اما لازمه تمام این امور آن است که ساعت هوشمند عمر باتری مناسبی داشته باشد و در میانه روز، شما را تنها نگذارد. هواوی Watch Fit ابزاری است که با استفاده عادی تا 10 روز کامل شارژدهی خواهد داشت و با بهینه‌سازی‌هایی که در سطح تراشه و طراحی نرم‌افزار اختصاصی برای آن اتفاق افتاده، بهترین شرایط برای مدیریت مصرف انرژی دستگاه رقم خورده است.

حتی اگر در موقعیتی قرار داشته باشید که نتوانید به مدت زیادی ساعت خود را به شارژ بزنید، این امکان وجود دارد که تنها با 5 دقیقه شارژ دستگاه، به مدت یک روز کامل از آن استفاده کنید.

 

  1. ظاهری زیبا که با هر مکان و شرایطی هماهنگ می‌شود

برای برخی از کاربران بسیار مهم است که لوازم جانبی ساعت‌شان مانند بند ساعت با شرایط مکانی و محیط هماهنگ باشد. محیط کار با محیط مهمانی دوستانه و خرید متفاوت است؛ به همین دلیل باید ساعتی که به همراه دارید نیز با آن هماهنگ شود. هوآوی با بهره‌گیری از هنر طراحی هماهنگ، شرایطی را ایجاد کرده که ساعت هوشمند هواوی واچ فیت بتواند با هر وضعیتی خود را وفق دهد.

در واقع نوع پوشش بدنه و استفاده از بندهای مختلف روی این ساعت به شکلی است که اگر برای مراسمی خاص، رنگی ویژه را مد نظر داشته باشید، می‌توانید به راحتی با تغییر رنگ بند، به آن دست پیدا کنید. این ریتم زندگی کاربر است که مشخص می‌کند ساعت چه نمایی داشته باشد و Watch Fit پتانسیل بالای برای تطبیق با شرایط مختلف دارد.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

شیا دمت گرم
هنوز یک ماه نشده اپدیت دوم هم اومد
دستگاه : پوکوفون اف ۲
comment image

SHREK

بدرود من هم برای مدتی توی این سایت فعالیتی ندارم اگر بشه با چند نفر داریم یه سایت راه میندازیم شاید اونجا دیدمتون فعلا🤚🤚

Taha

موفق باشی 😘⁦❤️⁩
چرا همه دارن میرن🤣😂

Mahdi

من تو هیچ موقعیتی نه به این ساعت نیاز دارم نه هیچ ساعت دیگه ای

چقدر زشته ساعتش😐😐😐

Milad7

ظاهری زیبا که با هر مکان و شرایطی هماهنگ می‌شود 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)