حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی هواوی Nova 8 احتمالا ۳ دی ۹۹ اعلام شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | هواوی

حدودا یک ماه پیش بود که هواوی Nova 8 SE و نسخه High Edition آن رسما معرفی شدند. طبق عادت هواوی که ابتدا میان رده یک خانواده را معرفی می کند، این معرفی ابتدا انجام شد و حالا نوبت به اعضای بالارده تر است. امروز گفته می شود که تاریخ معرفی هواوی Nova 8 احتمالا ۳ دی ۹۹ اعلام شد.

تاریخ معرفی هواوی Nova 8

همانطور که گفتیم هواوی پیش از این نوا ۸ اس ای را معرفی کرد و اکنون می دانیم که این شرکت در ۳ دی ماه ۹۹ دو عضو دیگر به این مجموعه اضافه خواهد کرد. این دو دستگاه نوا ۸ و نوا ۸ پرو لقب گرفته است.

Nova Logo

Nova Logo

این اطلاعات از جانب منبع معتبر چینی Digital Chat Station ارایه شده است. این منبع همچنین گفت دو گوشی nova 8 همراه با Enjoy 20 SE ارایه خواهند شد و هر سه تلفن هوشمند مجهز به چیپست های Kirin هستند.

علاوه بر این، این شرکت هواوی Watch Fit را در ۳ دی ۹۹ در چین ارایه می کند. این ساعت سه ماه پیش رسما معرفی شده است. هواوی واچ فیت با صفحه نمایش 1.64 اینچی از نوع AMOLED، سنسور SpO2 ، GPS داخلی و باتری قابل تحمل تا ۱۰ روز ارائه می شود.

ساعت هوشمند هواوی Watch Fit با قیمت ۱۱۰ دلار رسما معرفی شد

هنوز هیچ خبری از هوآوی در مورد گوشی های هوشمند جدید nova 8 ارایه نشده است، اما اگر تصویری که ماه گذشته ظاهر شد باور شود، شاهد عرضه نوا ۸ مدل پایه با چهار یا پنج دوربین عقب خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ منتظر عضو جدید خانواده ارزنده Nova هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

به ما که نمیرسه ولی باید جالب باشه.

تاریخ رو اشتباه نوشتین.

نیما عرفانی

اگه نخواد از چیپست دایمنسیتی ۸۲۰ و 1000 پلاس مدیاتک تو هیچ کدوم از این دو عضو استفاده کنه؛ پس کایرین ۹۹۰E , 9000E براش محتمله یا حتی همون ۹۸۵ نسل قبلی رو مجدد به کار ببره…

نیما عرفانی

شاید این باشه …
ویدئوی #واقعی منتسب به نوا ۸/نوا ۸ پرو در دست یه شهروند…
✓https://uupload.ir/view/q33e_vid_20201211_121918.mp4/

The MTest MT

نوا 😖
آنر😍

Mahdi

ویو۲۰

Milad7

اوکی منتظریم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)