حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۱۱ برای گلکسی A51 5G ، گلکسی A71 5G و گلکسی M30s منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اندروید ۱۱، سامسونگ

سامسونگ امروز اندروید ۱۱ را با One UI 3.0 به سه دستگاه دیگر آورده و مجموع گوشی های خود را که از آخرین نسخه اندروید بهره می برند را افزایش داده است. دستگاه هایی که به روزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت کرده اند جزو دستگاه های میان رده این شرکت محسوب می شوند.

آپدیت اندروید ۱۱ برای سه گوشی دیگر سامسونگ منتشر شد

امروز سامسونگ سه به روزرسانی برای گوشی هایش منتشر کرد.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی M30s

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A51 5G

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A71 5G

به نظر می رسد به روزرسانی سیستم عامل اندروید ۱۱ گلکسی M30s در حال حاضر فقط در هند در دسترس باشد، اما باید در روزهای آینده به بازارهای دیگر نیز عرضه شود. آخرین نسخه سیستم عامل با نام M307FXXU4CUAG شناخته می شود و حجم این آپدیت تقریبا ۲ گیگابایت است.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی M30s

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی M30s ،  آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A51 5G ، آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A71 5G

به روزرسانی اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI 3.0 در گوشی های گلکسی A51 5G و گلکسی A71 5G نیز ارائه می شود. سامسونگ اخیرا آپدیت اندروید ۱۱ را برای گلکسی A51 نیز منتشر کرده است.

طبق اخبارهای منتشر شده در xda-developers، تمام نسخه های به روز شده سیستم عامل برای این سه مدل شامل وصله امنیتی ژانویه ۲۰۲۱ است.

سامسونگ در توضیح رابط کاربری One UI 3.0 ارائه شده برای گوشی هایش عنوان کرده است:

“طراحی مجدد رابط کاربری ما فضاهایی از گوشی را که بیشتر مورد استفاده کاربران قرار می گیرد، مانند صفحه اصلی و نوتیفیکیشن بار را بهبود بخشیده است تا کاربران دسترسی راحت تری به امکانات و ویژگی های گوشی خود داشته باشند و از تجربه بهتری در کار با دستگاه خود بهره مند شوند.

“بهبود عملکرد باعث می شود برنامه ها در حالی که از باتری کمتری استفاده می کنند سریع تر کار کنند. .0One UI 3 با کنترل های جدید حریم خصوصی، مجوزهای یکبار مصرف و بهبود سایر زمینه ها، کنترل بیشتری را در دست شما قرار می دهد.

به واقع باید سامسونگ را در ارائه آپدیت های اندروید ۱۱ برای گوشی هایش تحسین کرد. با داشتن چنین مجموعه گسترده ای از گوشی های پرچمدار و میان رده، این شرکت با ارائه به روزرسانی های جدید برای محصولاتش در این زمینه موفق عمل کرده است و رضایت کاربرانش را در خدمات پشتیبانی بدست آورده است.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farhad

سامسونگ بنظر فراموش کرده که مدلی بنام A71 4G داشته….

Mahdi

خبه همین طور ادامه بده😂😂

Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی