حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چرا سریال Bridgerton نت فلیکس اینقدر محبوب است؟

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سریال

به یاد دارید که هفته پیش برای شما نوشتیم سریال Bridgerton پرمخاطب ترین سریال نت فلیکس در تمام دوران شد؟ علاوه بر اینکه نت فلیکس سنجه مشخص کننده “تماشا” را به تماشای ۲ دقیقه از یک اپیزود کاهش داده است اما به راستی چرا سریال Bridgerton نت فلیکس اینقدر محبوب است؟ مجله standard به ما پاسخ می دهد، بیاید کمی درباره سریال بریجرتون صحبت کنیم.

سریال Bridgerton

چرا Bridgerton نت فلکیس بسیار محبوب است؟ این فقط یک جنون عاشقانه نیست. درام رنگارنگی که در ادوار گذشته روایت می شود، تعداد مخاطبان را بالا می برد و این تصادفی نیست.

اگر تعداد مخاطبان حداقل یک فاکتور را به ما نشان بدهد، آن “تشنگی واقعی” کاربر است. این هفته نتفلیکس اعلام کرد که در پایان چهار هفته اول حضور خود در این سرویس، 63 میلیون خانوار (حساب کاربری) درام بریجترون (روایت شده در دوره Regency) را تماشا می کنند. این واقعا تعداد کاربری خیلی زیادی است.

سریال بریجرتون

سریال بریجرتون

به محض اینکه نمایش در روز کریسمس شروع شد، رسانه های اجتماعی با پست های پرتحرک همراه می شوند (و از آن زمان تا به حال بیشتر هم شده است) و با نگاهی جذاب و عاشقانه بی نظیر منجر به افزایش علاقه مندی به آن می شود.

واقعا چرا؟ خب باید بگویم خیلی ها آن را دوست داشتند، زیرا عاشقانه های افسانه ای با بازی های جذاب و البته ارتباط‌های جذاب زوجین (!)‌ برای خیلی از کاربران جذاب است. اما این تنها دلایل نیست.

بریجتون که توسط Shondaland به عنوان بخشی از معاملات بزرگ با Netflix تولید شده است، به دلیل انتخاب بازیگران با رنگ های مختلف، به عنوان یک نقطه عطف برای دوره درام شناخته می شود. پیج یک مرد سیاه است. مادرخوانده او، لیدی دانبری، توسط بازیگر سیاه پوست انگلیسی Adjoa Andoh ایفای نقش می شود. ملکه شارلوت، گلدا روشوشول فوق العاده است و شخصیت های نه چندان کم دیگری نیز توسط بازیگران رنگین پوست به تصویر کشیده شده اند.

ببینید! این سریال کامل نیست و “ارایه بی نقص” ندارد. برخی از مفسران متذکر شده اند که بیشتر شخصیت های برجسته رنگ پوست روشن‌تر هستند. تعداد کمتری از آنها دارای داستان مناسب هستند. اگرچه مسئله نژاد به صراحت در این نسخه فانتزی از جامعه Regency London (این تئوری مبنی بر اینکه ملکه شارلوت اولین سلطنت انگلیس با تبار آفریقایی بود) مطرح و اجرا می شود، اما واقعاً در آن عمیق نمی شود.

بدون شک این کار عمدی است، اما این درباره جلب رضایت همه نیست و به اندازه کافی منصفانه است. آیا می تواند اتفاقی باشد؟ برای من اینطور احساس می شد. به هر حال قبل از اینکه تئاتری باشد، افرادی که نمایش را روی صحنه و نمایش برگزار می کردند، متوجه بودند که اگر افرادی را انتخاب کنید که شبیه مردم باشند، مردم می خواهند نمایش شما را ببینند. محبوبیت Bridgerton نمونه ای درخشان از همین تصمیم است، حتی اگر ناقص باشد.

نظر شما چیست؟ شما سریال بریجرتون را دیده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

“واقعا چرا؟ خب باید بگویم خیلی ها آن را دوست داشتند، زیرا عاشقانه های افسانه ای با بازی های جذاب و البته ارتباط‌های جذاب زوجین (!)‌ برای خیلی از کاربران جذاب است. اما این تنها دلایل نیست.”

چه چرای جذابی… مرسی

Milad7

واقعا محبوب است؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)