حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دنا پلاس اتوماتیک باکیفیت ترین خودروی ایرانی شناخته شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

برای نخستین بار محصولی تمام ایرانی و متعلق به برند ایران خودرو، موفق به کسب پنج ستاره کیفیت شد. دنا پلاس توربو اتوماتیک در اولین حضور خود در جدول ارزش یابی کیفی، موفق به کسب پنج ستاره کیفیت شد و لقب باکیفیت ترین خودروی کاملا ایرانی را از آن خود کرد.

دنا پلاس اتوماتیک ، باکیفیت ترین خودروی تمام ایرانی

طبق آخرین گزارش ارزش یابی کیفی خودروهای ساخت داخل، منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، دنا پلاس توربو اتوماتیک در اولین حضور خود در جدول ارزش یابی کیفی، موفق به کسب پنج ستاره کیفیت شد. نوع دنده دستی این محصول برای نخستین بار با چهار ستاره کیفی وارد جدول ارزش یابی کیفی خودروها شده بود و در حال حاضر نیز کیفیت نوع اتوماتیک آن در میان خودروهای ایرانی، سرآمد شناخته شده است.

همچنین طبق آخرین گزارش کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، پژو ۴۰۵ تولیدی کارخانه ایران‌خودرو خراسان به جمع خودروهای سه‌ستاره اضافه شده و به این ترتیب، در سبد محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، محصولی با کیفیت کم‌تر از سه ستاره وجود ندارد؛ این در حالی است که طبق ابلاغیه وزارت صمت، هدف کیفی خودروها دست‌کم دو ستاره تعیین شده است.

آپشن های دنا پلاس توربو اتوماتیک تیپ L1

آپشن های دنا پلاس توربو اتوماتیک

در سال جاری و بر اساس ابلاغیه وزارت صنعت، معدن و تجارت، کسب ستاره های کیفی، علاوه بر ارزش یابی محصول، به نتایج شاخص IQS که نتیجه نظرسنجی از مشتریان است نیز وابستگی دارد.

طبق آخرین اطلاعیه فروش فوری ایران خودرو ویژه بهمن ماه قیمت دنا پلاس توربو شارژ دستی تحویل ۳ ماهه ۲۷۱ میلیون تومان اعلام شده است و نکته جالب توجه این است که مدل دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک در این لیست دیده نمی شود و مدتی است که در برنامه های فروش ایران خودرو جایش خالیست.

نظر شما درباره خودرو دنا پلاس چیست؟ آیا تجربه ای از این مدل دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ماشین خوبیه! شتاب معرکه ای هم داره! قیمت امروزش هم 415 تومن هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی