حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح تبدیل ایران خودرو برای دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک آذر ۹۹

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

در ادامه عدم توانایی تحویل خودروهای ثبت نامی ایران خودرو، این شرکت طرح تبدیل جدیدی ارایه کرده است. امروز شرایط طرح تبدیل ایران خودرو برای دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک آذر ۹۹ اعلام شد.

طرح تبدیل ایران خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو برای مشتریانی که حواله دنا پلاس اتوماتیک توربو در اختیار دارند، محصولات جایگزین معرفی کرد تا در قبال عملی نشدن تعهدات تحویل این خودرو، مشتریان خودروهای دیگری را انتخاب کنند.

طرح تبدیل ایران خودرو برای دنا پلاس اتوماتیک آذر ۹۹

طرح تبدیل ایران خودرو برای دنا پلاس اتوماتیک آذر ۹۹

در این طرح تبدیل که توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو به‌عنوان بخشنامه در اختیار مشتریان قرار گرفته است شرایط تبدیل اختیاری تعهدات دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک برای مشتریانی که حواله این خودرو را در دست دارند، اعلام شده و  دارندگان حواله خودرو دناپلاس‌توربوشارژ اتوماتیک که تعهدات دعوتنامه آنها برای تیر ماه ۹۹ است، می‌توانند به اختیار از ۲ گزینه دناپلاس توربوشارژ با دنده‌ دستی در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری یا پژو پارس TU۵ اتوماتیک به تعداد محدود به رنگ سفید را به جای خودرو ثبت‌نام‌شده خود تحویل بگیرند.

ازسوی‌دیگر این افراد که باید خودرو خود را تیرماه ۹۹ تحویل می‌گرفتند با انتخاب یکی از این ۲ مدل، ۳۰ روزه خودرو را تحویل خواهند گرفت.

نظر شما درباره این شرایط طرح تبدیل جدید ایران خودرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ایران خودروعه دیگه گردنش کلفته 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)