حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت دنا پلاس اتوماتیک ایران خودرو مرداد ۹۹ اعلام شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

باتوجه به اخبار موجود و طبق صحبت های معاون بازاریابی و فروش محصولات ایکو (IKCO)، قرار است تا دعوتنامه اولین سری از دناپلاس اتوماتیک صادر شود. به همین دلیل قیمت دنا پلاس اتوماتیک ایران خودرو مرداد ۹۹ اعلام شده است. البته این قیمت مربوط به قیمت کارخانه می شود و قیمت بازار متفاوت است.

قیمت دنا پلاس اتوماتیک ایران خودرو مرداد ۹۹

شما می توانید برای مطلع شدن از اخبار پیش فروش خودرو در کانال ترنجی (Toranji@) عضو شوید. طبق گفته بابک رحمانی تمامی تعهدات فروردین، اردیبهشت و همچنین خردادماه، این خودرو با قیمتی کمتر از ۱۷۸ میلیون تومان برای مشتریان تحویل خواهد شد.

دنا پلاس اتوماتیک را ببینید

اما آن دسته از مشتریانی که در تیر، مرداد و شهریورماه اقدام به خرید دنا پلاس اتوماتیک کردند، مشمول افزایش قیمت شده و خودرو خود را با بهایی بین ۲۲۰ الی ۲۴۵ میلیون تومان دریافت خواهند کرد. البته این خودروساز اعلام کرده است که ملاک تحویل خودرو، تیپ L2 خواهد بود.

ایران‌خودرو اعلام کرده است که در صورت تکمیل وجه، خودرو کمتر از 15 روز به مرحله فاکتور رسیده و تحویل مشتریان خواهد شد. نظر شما درباره این قیمت برای دنا پلاس اتوماتیک چیست؟ فکر می کنید قیمت بازار آن چقدر شود؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

دنا پلاس معمولی اتومات؟
220 تومن؟
چه خبره؟
مملکتو ببین :/

mohamadhasan

دریک روز ثبت نام درخرداد ۹۸ هرکسی زودترواردشده فروردین ونفری که دیرترواردشده مردادوشهریور شده.حالاانصاف نیست ۶۰ میلیون تفاوت قیمت باشه

Finch

پلاس توربو دنده ای دوش دالم

Milad7

علی برکت الله… قیمت بازار ازادش حوالی 450 میشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)