حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش پلی استیشن ۵ سونی ۴.۵ برابر بیشتر از اکسپریاهای این برند است!

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سونی

اگر به اعداد و ارقام عجیب فروش موبایل ها عادت دارید، باید بگویم در دنیای سونی اوضاع متفاوت است. در حقیقت فروش پلی استیشن ۵ سونی ۴.۵ برابر بیشتر از اکسپریاهای این برند است! این گزارش مربوط به فصل تعطیلات سال میلادی است.

فروش پلی استیشن ۵

سونی نتایج مالی خود را برای دوره اکتبر-دسامبر سال ۲۰۲۰ که چارک سون در سال مالی شرکت ژاپنی به شمار می رود، منتشر کرده است. در این دوره از تعطیلات شاهد عرضه کنسول جدید Playstation 5 بودیم که با وجود کمبود شدید موجودی، عدد ۴.۵ میلیون دستگاه فروش داشته است. در همین حال، سونی تنها ۱ میلیون تلفن هوشمند فروخته که 23 درصد کاهش سالانه را حاکی است.

بخش موبایل، گزارش كاهش كمی در فروش كل را نشان داده است، كمی بیش از 2٪ در ضرر. در حالی كه Game & Network Services شاهد افزایش 40٪ در فروش و كلی عملکرد بهتر در همه زیرمجموعه ها بوده است.

از نظر فنی، سونی در چارک سوم سال ۲۰۲۰ خود نسبت به سال گذشته، کنسول پلی استیشن کمتری فروخته و موفق به عرضه 1.4 میلیون کنسول PS4 در کنار 4.5 میلیون کنسول جدید شده است. با این حال، با شروع قیمت از 399 دلار / 399 یورو برای نسخه دیجیتال و 100 دلار / 100 یورو بیشتر برای داشتن پشتیبانی از دیسک فیزیکی، جای تعجب نیست که نرم افزار دیجیتال و تیم های سخت افزاری بیش از 30 درصد فروش بهبود یافته را گزارش کردند.

بیماری همه گیر جهانی کرونا لطمه بزرگی به Motion Pictures سونی وارد کرد. از آنجا که استودیوها عملاً هر کار جدید را متوقف کرده اند، در حالی که سینماهای سراسر جهان با ظرفیت محدودی کار می کردند، فروش به نصف کاهش یافت.

نظر شما درباره عملکرد بخش های مختلف سونی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

این است قدرت سلطان!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)