حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درآمد ماهیانه استخراج کنندگان بیت کوین در ماه گذشته از مرز 1 میلیارد دلار گذشت

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

ماینرهای بیت کوین در ماه ژانویه میلادی بیش از ۱.۰۹ میلیارد دلار درآمد کسب کرده اند که بالاترین رقم ثبت شده از دسامبر ۲۰۱۷ (آذر ۹۶) تاکنون می باشد.

درآمد استخراج بیت کوین :

از درآمد یک میلیارد دلاری ماه گذشته ماینرها، ۹۷۷ میلیون دلار از طریق کارمزد شبکه بلاک چین حاصل شده است که با جهش ناگهانی قیمت این ارز دیجیتال به بالای ۳۰ هزار دلار و رسیدن به مرز ۴۲۰۰۰ دلار، ارزش آن در مقایسه با دسامبر ۲۰۲۰ به شدت افزایش یافت.

درآمد ماینرهای بیت کوین در ماه گذشته از ۱.۰۲ میلیارد دلار ثبت شده در ژانویه ۲۰۱۸ (دی ۹۶) فراتر رفت. بیشترین درآمد ماهانه ماینرهای پادشاه ارزهای دیجیتال در دسامبر ۲۰۱۷ و همزمان با اوج بازار گاوی آخر و با رقمی بیش از ۱.۲۵ میلیارد دلار ثبت شده است.

درآمد استخراج بیت کوین

در همین حال، سختی استخراج این رمز ارز نیز با توجه به کمبود عرضه جدیدترین تجهیزات استخراج، افزایش زیادی داشته است. در نتیجه، درآمد روزانه ماینرها به ازای هر تراهش بر ثانیه (TH / s) قدرت محاسباتی نیز در ماه ژانویه افزایش یافته و به ۰.۲۵ دلار رسیده است. این سطح از اواسط سال ۲۰۱۹ تاکنون مشاهده نشده بود.

بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۳۵۰۰۰ دلار و البته اتریوم ارز محبوب دنیای ارزهای دیجیتال با قیمت ۱۴۴۰ دلاری در حال خرید و فروش است. ارزهای دیجیتال پس از حمایت های گسترده شخصیت های معروف نظیر ایلان ماسک محبوبیت بیشتری در بین مردم جهان پیدا کرده اند به طوری طبق آخرین نتایج منتشر شده از سوی گوگل، میزان جست و جوی انجام شده برای کلمه “بیت کوین” در 3 سال گرشته بی سابقه بوده است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بیت کوین یه سریا را از خاک بلند کرد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی