حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت 9 اس آپدیت اندروید 11 را دریافت می کند

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | شیائومی

شیائومی سرانجام شروع به ارائه به روزرسانی اندروید 11 برای ردمی نوت 9 اس کرد. ردمی نوت 9 اس همان نسخه ردمی نوت 9 پرو است که در بازارهای جهانی معرفی و عرضه شده است.

آپدیت اندروید 11 برای ردمی نوت 9 اس :

به روزرسانی جدید با شماره ساخت V12.0.1.0.RJWMIXM در دسترس برخی از کاربران ردمی Note 9s است. هنوز برای تمام کاربران این آپدیت دردسترس نیست به این دلیل که این به روزرسانی در حال حاضر در مرحله ‘Stable Beta’ است. شیائومی معمولاً قبل از تأیید اینکه آپدیت ها و بروزرسانی ها هیچ گونه اشکال اساسی ندارد، آن ها را آزمایش می کند.

این به روزرسانی با حجم تقریبی 2.5 گیگابایت، به زودی در روزهای آینده برای همه کاربران جهانی عرضه می شود. با این بروزرسانی، سیستم عامل اندروید در این مدل به جدیدترین نسخه ارتقا می یابد. علاوه بر این، در این آپدیت وصله امنیتی ژانویه 2021 نیز همراه دارد. این دستگاه قبلاً به روزرسانی MIUI 12 را دریافت کرده بود.

ردمی نوت ۹ اس

ردمی نوت ۹ اس

برخلاف بروزرسانی MIUI، که تنها چند هفته پس از نوت 9 پرو برای آن منتشر شد، به روزرسانی جدیدترین اندروید یعنی اندروید 11 با فاصله زمانی سه ماهه برای این مدل منتشر شده است. به هر حال، کاربران اکنون می توانند این به روزرسانی را دریافت و نصب نمایند.

ردمی نوت 9 اس، که با MIUI 11 و Android 10 معرفی شد، اکنون یکی از مهمترین به روزرسانیهای اندروید را دریافت کرده است. با این حال، این مدل می تواند به روزرسانی ​​MIUI 12.5 را نیز دریافت کند اما باید منتظر تأیید نهایی برای آن باشیم.

 

در همین حال، شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه نسخه رابط کاربری MIUI 12.5 در 8 فوریه است. در این رویداد پرچمدار Mi 11 این شرکت اولین بار در خارج از چین ارائه می شود و طبق اخباری که تا به این لحظه منتشر شده است و به گوش ما رسیده است، باید منتظر گوشی می 11 لایت این شرکت نیز در این رویداد باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

مبارک دارندگانش😘😘

Yousef.komando

خبر خوشی واسه من بود

Yousef.komando

اقای فروغی من وصله امنیتی رو دریافت کردم
12.0.3 هست
و این خبر رو هم لطفا زود پیدا کن

ali_s

ایول
جان من سری نوت۸ رو دور ننداز

Yousef.komando

نوت هشت دیر دریافت میکنه قبول کن بقران

ali_s

با دیر یا زودش مشکن ندارم
مسئله دادن یا ندادن آپدیته

ali_s

مشکل*

ممد بمولا

خیلی خوب آپدیت گرفته 9اس

Milad7

میان رده ی بسیار خوش قیمتی هست. الان نسخه ی 64 گیگش 5 تومن گیر میاد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی