حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک اگزینوس ۲۱۰۰ امتیاز بالا ۴۰۰۰ را در گیک بنچ ثبت کرد

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | پردازشگرها، سامسونگ

به یاد دارید که ۲ ماه پیش و قبل از معرفی Exynos 2100 برای شما در ترنجی نوشتیم احتمالا بنچمارک Geekbench اگزینوس ۲۱۰۰ در تست چند هسته امتیاز بالای ۴۰۰۰ خواهد داشت؟ خب امروز بنچمارک اگزینوس ۲۱۰۰ امتیاز بالا ۴۰۰۰ را در گیک بنچ ثبت کرده است!

بنچمارک اگزینوس ۲۱۰۰

پیش از هر چیزی مایلم به شما بگویم که این داده از منبعی ارایه می شود که به صورت وسواس گونه روی برخی موارد خیلی توجه می کند. تا کنون در تایم لاین Ice Universe تعداد زیادی از بنچمارک های اگزینوس ۲۱۰۰ منتشر شده که مشخص است روی آن وسواس دارد. مدتی هم روی حاشیه لبه پایین گوشی وسواس چند دهم میلی متری داشت!

به هر صورت می دانیم که بنچمارک ها مهم هستند اما همه چیز نه. در تراشه های جدید بحث پایداری و کنترل دما می تواند حتی مهم تر باشد. ما هنوز گلکسی اس ۲۱ با اگزینوس ۲۱۰۰ را خودمان تست نکرده ایم و فعلا به داده های خارجی باید بسنده کنیم.

همانطور که در تصویر زیر می بینید، Exynos 2100 با امتیازهای جذابی تست گیک بنچ را پشت سر گذاشته است. هر چند به نظر می رسد طلسم رکورد همیشگی اپل در تست تک هسته ای این بنچمارک شکستنی نیست اما در امتیاز چند هسته ای می بینیم که تراشه سامسونگ به آن نزدیک می شود.

بنچمارک اگزینوس ۲۱۰۰

بنچمارک اگزینوس ۲۱۰۰

البته که این امتیاز بیشتر برای مقایسه با اسنپدراگون ۸۸۸ است و عملکرد چند هسته ای تراشه سامسونگ که حدودا ۱۰ درصدی بهتر است اما به هر حال مقایسه با اپل A14 هم خالی از لطف نبود.

به این ترتیب مشخص است سامسونگ می خواهد امسال و با گلکسی اس ۲۱ خاطرات بدی که تراشه اگزینوس به خصوص در گلکسی اس ۲۰ رقم رد را به دست فراموشی بسپارد. البته باز هم می گویم که باید صبر کنیم تا آن را از نظر دمایی و پایداری بررسی کنیم.

نظر شما درباره بنچمارک اگزینوس ۲۱۰۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yousef.komando

اگزینوس یک تراشه بی تجربه خواهد بود مثل قبلی اسپندراگون شناخته شده هست و همیشه حرف اول را میزند
اسپندراگون 888را بزارید کنار این بار سراغ بنچ مارک 870+برید اسپندراگون همیشه یک نمه گرمایی داشته چه درگوشی های پرچمدار چه میانرده های قدرتمند البته فقط برام معما مونده چرا در گوشی های پایین رده بیشتر از مدیاتک استفاده میکنن در بالارده ها پرچمدار ها خیلی کمه مدیاتک

ali karimi

خب داداش بقول شما یه نمه گرما دیگه عادیه که باید داشته باشه، نداشته باشه که نمیشه،

ali karimi

خب داداش مدیاتک چون از قبل مشهور نبوده همینطوری مونده برای یه سریع از مردم هرچند که این یکی دوساله اخیر مدیاتک کارش خیلی عالی بوده بخصوص تو چیپهای سری دایمن سیتی، ولی خب شرکتهام واسه همین چنین ریسکی نمیکنن که تو پرچمداراشون از مدیاتکداستفاده کنن هرچندم که بعضی هاشونم استفاده کردن، مثلا جلوی شما دوتا گوشی پرچمدار بزارن یکی با چیپ مدیاتک اون یکی هم با اسنپ دراگون کدومو بر میداری مطمئنا اونی که اسنپ دراگون داره، اسنپ دراگون دیگه جا افتادست و همه قبولش دارن، البته جواب اعتماد مردمم داده

Mahdi

مهم گرما و پایداری مگر نه گرفتن امتیاز راحته ولی پایداری نداشته باشه بدرد نمی خوره 😊😊

Auroro

پشماممممم

Mahdi

ولی خوبه به شرط نداشتن گرما

ممد بمولا

پایداری و مصرف خوبی نداره
هرچقدر هم بالا بگیره افت میکنه

Mahdi.L

طبق یکی دو تستی که دیدم، مصرف انرژی خوبی داره و دما هم در حین بازی های سنگین و طولانی مدت خیلی بالا نمیره؛ اما، افت عملکردش باز هم بعد مدتی کار سنگین مشهوده.

Mahdi

آفرین سامسونگ

ali karimi

سلام، فکر کنم امسال اگزینوس خوب باشه تو بحث پنجمارک، جون از هسته های arm استفاده کرده شانس بالایی داره، ولی دیشب یه هبر خوندم میدیاتک سال 2022 اولین چیپ پنج نانومتری خودشو میده بیرون، که اصلا جای تعجب داره، الان tsmc چیه اسمش تو فکر چیپهای 3نانومتریه،ولی مدیاتک میگه سال2022میخواد تازه چیپ۵نانوشو بده بازار، حتما اون خبر اشتباه نوشته بودش،

Milad7

به نسبت 990 پیشرفت خوبی داشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)