حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوج کوین چیست و چرا مردم علاقه مند به خرید آن هستند؟

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

پس از این که ایلان ماسک باعث افزایش قیمت 20 درصدی ارز دیجیتال بیت کوین شد، تقریبا تمام بازار ارزهای دیجیتال رنگ سبز و صعودی به خود گرفتند. اما در این میان ارز دیجیتال دوج کوین به طور عجیب و غریبی با افزایش قیمت 600 درصدی مواجه شد! اما دوج کوین چیست و چرا مردم سراسر دنیا آن را دوست دارند و می خرند؟ با ترنجی همراه باشید.

دوج کوین چیست؟

دوج کوین که به نام doge meme نام گذاری شده است، ارز دیجیتالی مشابه بیت کوین است. دوج کوین یک ارز رمزنگاری شده است که معاملات نظیر به نظیر را در یک شبکه غیرمتمرکز امکان پذیر می کند. ارزهای رمزنگاری شده سرمایه گذاری های جدیدی هستند که دارای نوسانات شدیدی هستند و به همین دلیل توجه بسیاری از دلالان را به خود جلب می کند.

سرمایه گذاری های احتمالی اخیر در Dogecoin توسط Reddit ، TikTok و توییت های Elon Musk ، که بارها نشان داده است از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال لذت می برد، تامین شده است.

بسیاری از سرمایه گذاران ادعا می کنند که مقدار خریداری شده این ارز دیجیتال را حفظ می کنند تا زمانی که به هدف تعیین شده توسط Reddit یعنی 1 دلار برسد (در حال حاضر این قیمت کمتر از 5 سنت است). به واقع، هیچ شرکت و پلنی برای سرمایه گذاری وجود ندارد و هیچ فروشنده کوتاه مدتی نیز برای این ارز دیجیتال وجود ندارد و قیمت آن را دلالانی که از قبل آن را خریداری کردند و سرمایه گذاران اصلی این ارز دیجیتال هستند در حال افزایش ارزش آن هستند.

دوج کوین

افزایش قیمت 600 درصدی دوج کوین :

این ارز دیجیتال توانست طی 24 ساعت گذشته رشد 600 درصدی را تجربه کرد و به جایگاه هفتمین ارز دیجیتال برتر بازار راه یافت. قیمت دوج کوین به بالاترین حد خود یعنی 0.7 دلار رسیده است. دوج کوین طی 24 ساعت گذشته از 0.011 به 0.07 دلار رسیده است.

این اتفاق پس از آن که توییت های زیادی در مورد این ارز دیجیتال گذاشته شد رخ داد. این موضوع پس از آن اتفاق افتاد که گروهی از کاربران Reddit، توجه خود را به سمت این ارز دیجیتال معطوف کردند.

 

برای اولین بار طی 24 ساعت گذشته تعداد توییت های دوج کوین از بیت کوین پیشی گرفته است. برای اولین بار در تاریخ ارزهای دیجیتال، تعداد توییت های یک آلت کوین از بیت کوین بیشتر شده است.

علاوه بر افزایش توییت های مرتبط با دوج کوین، این ارز دیجیتال با افزایش حجم معاملات نیز مواجه بوده است.

 

از نظر تیم ترنجی الان زمان مناسبی برای خرید دوج کوین نمی باشد و از خرید هرگونه ارزدیجیتال بدون اطلاعات کافی واقعا خودداری کنید.

نظر شما درباره آینده ارزهای دیجیتال چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی