حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رکورد تماس تصویری فیس تایم در کریسمس شکسته شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، مطالب ترنجی

فاصله اجتماعی ناشی از کرونا موجب افزایش میزان تماس های تصویری فیس تایم در تعطیلات شده است. تیم کوک می گوید که اپل در کریسمس رکورد تماس های تصویری را زده است. مدیرعامل اپل تعداد دقیق تماس ها را فاش نکرد.

رکورد تماس های فیس تایم در کریسمس

تیم کوک در یک گزارش مالی مربوط به سه ماهه اول سال 2021 اعلام کرد که در کریسمس رکورد تعداد تماس های فیس تایم شکسته شده است.

مدیرعامل اپل بیانیه خود را در مورد تماس ها اینگونه آغاز کرد كه اپل در فصل اول سال 2021 به رکورد درآمد 110 میلیارد دلار رسیده است. در طی این بیانیه، كوك همچنین به تعطیلات اشاره كرد و گفت: ” ما شاهد بیشترین میزان تماس فیس تایم در کریسمس بودیم.”

تعطیلات زمستانی همیشه اوج کار ما است، اما امسال بی نظیر بود. ما در هفته آخر فصل رکورددار فعال سازی دستگاه های اپل بودیم. و از آنجا که کوید-19 ما را از هم دور کرده است، شاهد بیشترین میزان تماس فیس تایم در کریسمس بودیم.

مثل همیشه، بدون تیم های خرده فروشی با استعداد و وظیفه شناس خود که با عملکرد بسیار قوی در فروشگاه آنلاین به ما کمک کردند تا یک رکورد درآمد جدید در خرده فروشی ها بدست آوریم، نمی توانستیم تعطیلات ویژه ای داشته باشیم.

کوک جزئیات بیشتری نداد و تعداد تماس ها را اعلام نکرد؛ عددی که این شرکت همیشه همچون یک راز نزد خود نگه داشته است.

فیس تایم

اپل این رکورد جدید را به احتمال زیاد مدیون همه گیری کروناست. از آنجایی که امسال بسیاری از مردم تعطیلات را دور از هم جشن گرفتند، بستگان و دوستان برای برقراری ارتباط با یکدیگر به تماس های تصویری مانند فیس تایم، گوگل دئو، زوم و اسکایپ روی آورند.

تماس فیس تایم را می توانید از طریق آیفون، آیپد یا مک برقرار کنید. فیس تایم در حال حاضر قادر به برقراری تماس بین دستگاه های اپل با غیراپل نیست.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

والا من اصلا ازش استفاده نمیکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی