حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیل گیتس از گوشی موبایل گلکسی زد فولد 4 هدیه داده‌شده توسط رئیس سامسونگ استفاده می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | چهره ها، سامسونگ

بیل گیتس، اگرچه یکی از تأثیرگذارترین افراد در جهان است، اما همچنان به تعامل با فالوورهای خود در Reddit ادامه می‌دهد. سال گذشته، گیتس از طریق Reddit AMA اعلام کرد که گوشی منتخب او گلکسی زد فولد 3 است. به‌گفته‌ی او، Z Fold 3 تعادل کاملی بین یک گوشی و یک رایانه شخصی قابل‌حمل فراهم می‌کند. حال به‌تازگی، بیل گیتس بار دیگر فاش کرده است که از گوشی موبایل گلکسی زد فولد 4 که اخیرا در بازدید از کره جنوبی،‌ توسط رئیس سامسونگ به وی هدیه داده شده است، استفاده می‌کند.

گوشی موبایل گلکسی زد فولد 4 بیل گیتس

در جلسه جدید Reddit AMA (از من هر چیزی بپرس)، بیل گیتس فاش کرد که اکنون از گلکسی زد فولد 4 استفاده می‌کند که توسط رئیس سامسونگ، لی جائه یونگ، در آخرین بازدید وی از کره جنوبی به او هدیه داده شده است. در اصل، همان‌طور که فردی در Reddit اشاره کرد، بیل گیتس به‌منظور ارتقای گوشی موبایل خود، مستقیماً به دیدار رئیس سامسونگ رفته است!

همان‌طور که انتظار دارید، استفاده روزانه گیتس شامل برنامه‌های مختلف مایکروسافت و Outlook (به‌عنوان جایگزین Gmail) در Galaxy Z Fold 4 او می‌شود. این واقعیت که دستگاه‌های گلکسی زد فولد زمانی که می‌خواهید، به تبلت تبدیل می‌شوند، نیاز گیتس به استفاده از تبلت اختصاصی را نفی می‌کند که همین مورد تقریباً تمام هدف سامسونگ از تولید گوشی‌های تاشو خود است.

گوشی موبایل گلکسی زد فولد 4 بیل گیتس

گوشی موبایل گلکسی زد فولد 4 بیل گیتس

درحالی‌که برخی ممکن است از این واقعیت که بیل گیتس از گوشی هوشمند سامسونگ استفاده می‌کند، هیجان‌زده شوند، حتی اگر مایکروسافت یک تلفن اندرویدی (Surface Duo) نیز در سبد محصولات خود داشته باشد، این موضوع درواقع چندان شگفت‌آور نیست. هنگامی‌که ساتیا نادلا در سال 2014 به‌عنوان مدیرعامل مایکروسافت انتخاب شد، تمرکز شرکت را از سخت‌افزار به خدمات نرم‌افزاری که در تمام سیستم‌عامل‌های محبوب ازجمله اندروید کار می‌کنند، تغییر داد.

مایکروسافت همچنین شراکتی با سامسونگ دارد که گوشی‌های سری گلکسی با برنامه‌های مختلف مایکروسافت به‌صورت ازپیش‌نصب‌شده عرضه می‌شوند. در سال‌های اخیر، ما شاهد ارائه دسترسی رایگان به خدمات مایکروسافت در دستگاه‌های مختلف سامسونگ (ازجمله تلفن‌ها و تلویزیون‌ها)، مانند اشتراک Xbox Game Pass بوده‌ایم و می‌توان انتظار داشت که این دو شرکت به تقویت همکاری خود در آینده ادامه دهند.

دیدگاه شما پیرامون گوشی موبایل Galaxy Z Fold 4 بیل گیتس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی