حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی قصد استفاده از تراشه کایرین 9000 در سری P50 و Mate 50 را دارد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، مطالب ترنجی، هواوی

هوآوی به تازگی سری Mate 40 را با تراشه پرچمدار خود، یعنی کایرین 9000 روانه بازار کرد. این کمپانی تاکنون جانشینی برای این تراشه معرفی نکرده‌است؛ بنابراین با توجه به تحریم‌های ایالات متحده، انتظار می‌رود سری Mate 50 و P50 نیز با همین تراشه معرفی شوند.

طبق آخرین اطلاعات دریافتی از چین، مدیرعامل هوآوی اعلام کرده‌است که تعداد زیادی از این تراشه تولید شده‌است. این، به معنای اختصاص تعداد بسیاری تراشه کایرین 9000 برای سری پرچمداران بعدی خود است.

علاوه بر این، گزارش دیگری نیز منتشر شده‌است که به سری P50 است. این گزارش، به معرفی دو گوشی هوآوی از سری P50 با تراشه‌های کایرین 9000 و 9000e اشاره دارد. همچنین احتمالا نمایشگر نسخه استاندارد دارای رفرش‌ریت 90 هرتز، و نمایشگر مدل بالاتر رفرش‌ریت 120 هرتزی باشد.

 

همچنین بخوانید : سه مدل مختلف سری هوآوی P50 از سه نمایشگر متفاوت استفاده می‌کنند

 

رندر منتشر شده از هوآوی P50

 

مشخصات لو رفته از سری P50

گوشی‌های پرچمدار هوآوی همواره با دوربین بسیار باکیفیت وارد بازار شده‌اند. بنابراین انتظار داریم سری P50 و Mate 50 نیز همین استراتژی را ادامه دهند. احتمالا هوآوی برای حفظ کیفیت در دوربین‌ها، همچنان از لنزهای لایکا (Leica) استفاده کند. طبق گزارش دیگری، سری P50 با دوربینی مشابه سری Mate 40 ، اما با بزرگ‌نمایی بیشتر معرفی خواهند شد.

علاوه بر دوربین، توقع داریم این سری با فست شارژ 66 وات، و شارژ وایرلس (بی‌سیم) 50 واتی عرضه شوند. البته اگر تست‌های دوام باتری به خوبی پشت سر گذاشته شوند، شاید بالاترین مدل سری P50 با فست شارژ 135 وات ارائه شود. جالب‌تر از همه، منابع مختلف معتقدند که سیستم عامل هامونی (HarmonyOS) در این سری به کار گرفته نمی‌شود؛ و این تلفن‌ها با رابط کاربری EMUI 11 مبتنی بر اندروید (نسخه نامشخص) معرفی می‌شوند. با این حال، تمامی مشخصات فوق، گزارشات منتشر شدۀ منابع مختلف است و از صحت آن‌ها اطلاعی نداشته و نداریم.

 

نظر شما چیست؟ آیا استفاده از اندروید و لنزهای لایکا حقیقت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

فقط مونده بیاد روی P60از این استفاده کنه

Mahdi

از هسته های قدیمی استفاده میکنه واسه نسل آینده

MH

کایرین 9000 با p50 که فکر نکنم اندازه یه میانرده قدرت بده😂همین الانش هم 9000 تمام زورش شده اندازه اگزی 1080

Milad7

نه دیگه برای پی 50 قدیمی میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
به نام خدا. محمد ایمان فراشیانی هستم، متولد تهران. علاقه مند به موبایل و فناوری هستم و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارم.