حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت در ژاپن معرفی شد: تقریبا همان Xperia 10 III با تغییرات ناچیز

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سونی

اگر به یاد داشته باشید ۴ ماه پیش بود که سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ با Snapdragon 690 5G و نمایشگر OLED رسما معرفی شد. خب Sony می خواهد یک مدل نسبتا لایت تر را هم ارایه کند. امروز سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت در ژاپن معرفی شده و باید گفت تقریبا همان Xperia 10 III با تغییرات ناچیز است.

سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت

به طور غیر منتظره ای، سونی از نسخه لایت Xperia 10 III رونمایی کرد. در حال حاضر به نظر می رسد که این دستگاه فقط در اپراتورهای ژاپنی MVNO (و به صورت آزاد) در دسترس خواهد بود. اگر فکر می کنید به دلیل این محدودیت ارایه، چیزی را از دست داده اید باید بگویم که خیر!

Xperia 10 III Lite

Xperia 10 III Lite

سونی Xperia 10 III Lite حافظه ۱۲۸ گیگابایتی را نصف کرده و به 64 گیگابایت می رساند. اسلات microSD هنوز در دسترس است و ظرفیت رم روی همان ۶ گیگابایت باقی می ماند. توجه داشته باشید که مدل Lite تنها به عنوان یک مدل تک سیم کارت در دسترس است، اگرچه eSIM وجود دارد، بنابراین هنوز می توانید خط تلفن دوم را در اپراتورهای با این قابلیت دسترس داشته باشید.

همچنین، پشتیبانی رادیویی FM حذف شده اما این ویژگی در بسیاری از مناطق فعال نیست. البته شما هنوز جک هدفون 3.5 میلی متری دارید.

بقیه مشخصات مشابه Xperia 10 III معمولی است. این دستگاه شامل صفحه نمایش 6.0 اینچی 1080p+ از نوع OLED، چیپست Snapdragon 690، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 30 واتی، گواهی مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP68 و غیره است.

اسنپدراگون ۶۹۰ با پشتیبانی از 5G و دوربین ۱۹۲ مگاپیکسلی رسما توسط کوالکام معرفی شد

دوربین های اصلی با رزلوشن ۱۲ مگاپیکسل، دوربین تله 8 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسل اینجا هستند. این دوربین سه گانه به علاوه یک دوربین 8 مگاپیکسلی دیگر در جلو با مدل معمولی یکسان هستند.

مشخصات اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت

مشخصات اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت

قیمت اکسپریا ۱۰ مارک ۳ قبلی حدود ۱۰ درصد گران تر از مدل جدید لایت است. قیمت مدل جدید معادل قیمت ۴۲۵ دلار است. با توجه به این که دستگاه برای بازار ژاپن است، خیلی به قیمت آن ایرادی وارد نیست.

نظر شما درباره گوشی لایت سونی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)