حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حذف شارژر از جعبه سونی Xperia 10 III در بعضی بازارها

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سونی

سونی برای لوازم جانبی درون جعبه Xperia 10 III شارژر درون جعبه را ارائه کرده بود. در حقیقت می توان گفت جز عموم محصولات هم دوره خود بود که در سال ۲۰۲۱ با شارژر درون جعبه ارایه می شد. متاسفانه اما اخبار خوبی نداریم. رسما تایید شده که حذف شارژر از جعبه سونی Xperia 10 III در بعضی بازارها اتفاق خواهد افتاد.

حذف شارژر از جعبه سونی Xperia 10 III

اکسپریا ۱۰ مارک ۳

اکسپریا ۱۰ مارک ۳

یکی از آخرین شرکت هایی که شارژر را از جعبه گوشی های هوشمند خود حذف می کند Sony است. با این حال به نظر می رسد که این حرکت، حداقل در حال حاضر، محدود به Xperia 10 III است.

شعبه آلمان سونی اطلاع داده است که در برخی از کانال‌های خرده‌فروشی، Xperia 10 III بدون شارژر و با ارزان شدن ۱۰ یورویی قیمت عرضه می‌شود. اگرچه در کانال‌های دیگر، تلفن همچنان با شارژر وارد بازار می‌شود.

این خوب است که سونی با حذف شارژر، قیمت را هم مطابق با آن کاهش دهد. این حرکت برخلاف سایر شرکت‌هایی که همین کار را انجام می‌دهند. دلیل این حرکت مبهم است، اما به اطمینان از “تامین بی وقفه” Xperia 10 III مربوط می شود. به طور معمول در اینجا ما بحران تراشه را مقصر می دانیم، اما حداقل تا کنون چیزی در مورد تأثیر آن بر شارژرها نشنیده ایم.

جالب است که ببینیم آیا این روند در بازوی گوشی های هوشمند سونی شروع می شود یا خیر. اول از همه، آیا این تصمیم به غیر از آلمان به سایر کشورها سرایت می کند و سپس شاید به مدل های دیگر نیز برسد.

نظر شما درباره این تصمیم سونی موبایل چیست؟ راهبرد اپل و سامسونگ را با حذف کردن شارژر از جعبه و عدم ارایه هیچ پیشنهاد دیگری به کاربر می پسندید یا مثلا شارژر رایگان شیائومی به کاربرانی که نیاز دارند یا کاهش ۱۰ یورویی قیمت سونی؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)