حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حذف مموری کارت از خانواده گلکسی S21 سامسونگ

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

درست پس از سال جدید شایعاتی مبنی بر اینکه برخی از مدل های سری S21 از مموری microSD پشتیبانی نمی کنند، شروع به انتشار کرد. شایعات دیگر حاکی از آن بود که فقط Galaxy S21 Ultra از آن برخوردار است. در نهایت، سامسونگ این ویژگی را از هر سه مدل کنار گذاشت. بله، حذف مموری کارت از خانواده گلکسی S21 سامسونگ شاید خبر دردناکی برای کاربران اکوسیستم اندروید باشد که این را همیشه یک ویژگی خاص می دیدند.

گلکسی اس ۲۱ از مموری کارت پشتیبانی نمی کند

باید بدانید که سامسونگ مدل های پایه گوشی های خود را با حافظه 128 گیگابایتی ارایه می کند و واقعا خوب است. این حافظه می تواند بسیاری از عکس ها، بازی ها و داده ها را ذخیره می کند. وقتی میزان ذخیره 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی موجود در Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 Ultra هم ارایه می شود، کارت های microSD اهمیت کمتری به نظر می رسند.

اما ، اما ، اما …

درست است که کارتهای microSD روشی ارزان برای افزایش فضای ذخیره سازی در تلفن شما هستند، اما واقعیت این است که تعداد کمی از افراد این روزها از کارت های microSD در تلفن های خود استفاده می کنند. دستیابی به داده های موجود در آنها ساده نیست و کارت های حافظه نسبت به حافظه داخلی کندتر و با مشکل تر هستند. سامسونگ بدون شک دلایلی برای از حذف این قابلیت دارد. برای بعضی از ما که شاید این تغییر را دوست نداشته اما باید گوییم که زیبایی اندروید این است که وقتی یک شرکت یک ویژگی را رها می کند، دوازده نفر دیگر از آن پشتیبانی می کنند!

نکته جالب دیگر در مورد اندروید این است که از همه نوع فضای ذخیره سازی اضافی پشتیبانی می کند. به عنوان مثال، می توانید یک حافظه جانبی USB Type-C را انتخاب کنید تا فضای ذخیره سازی تلفن شما بیشتر شود. به علاوه، بیایید خدمات ذخیره سازی ابری را فراموش نکنیم.

اما یک مورد که من شخصا از مموری کارت استفاده می کنم، مثلا انتقال فایل از حافظه داخلی برای بک آپ سریع به روی مموری کارت است. هرچند این می تواند با یک فلش USB C حل شود اما خب بودنش بد نبود!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که حذف مموری کارت برای شما مثل زمانی که سامسونگ این ویژگی را از گلکسی اس ۶ حذف کرد (و بعد بازگرداند) خیلی حیاتی است؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

زیاد این نکته مهم نیستش
دیگه کسی از مموری کارت استفاده نمیکنه

m.b

خطر سقوط اسپویل… با احتیاط وارد شوید!
شارژر 160 وات رفت برای تست… شارژ کامل باتری 4000 در زیر 10 دقیقه…
یعنی احتمالاً پورت شارژ رو به گوشی بمالونید 10 درصد رفته…

Mahdi

یارو میزنه شارژ میرهWC برمیگرده ۸۵ درصد شده 😂😂
شروشو در اوردن دیگه

Mahdi

شورشو😑

Mahdi

ممنون دستش درد نکنه
چیز دیگه نمی تونم بگم😊😊

Mahdi

خیلی خبر خوبی بود میتونم بگم یه تصمیم عالی بود

Milad7

بود بود نبود نبود

HasanHoseinPoor

گوشی بدون کارت حافظه هرگز نمیخرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)