حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حذف شارژر و هندزفری از جعبه سامسونگ گلکسی S21 رسمی شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

با هم دیدیم که گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ رسما معرفی شد. با معرفی این سری حالا حذف شارژر و هندزفری از جعبه سامسونگ گلکسی S21 رسمی شده است. بله، پرچمداران جدید سامسونگ هم مثل آیفون ها دیگر شارژر و هندزفری ارایه نمی کنند.

حذف شارژر و هندزفری از جعبه سامسونگ

بله این رسمی است: تلفن های پرچمدار جدید سامسونگ بدون سرشارژ درون جعبه ارائه می شوند. این تلفن ها شامل کابل USB-C به USB-C هستند اما راهی برای اتصال آن به پریز (!) وجود ندارد. اگر به شما کمک می کند باید بگوییم که سامسونگ قیمت شارژر 25 وات خود را از 35 دلار به 19.99 دلار کاهش داده است. اگر سرشارژ USB-C ندارید، یا سرشارژر فست ندارید و می خواهید شارژ سریع داشته باشید، باید 20 دلار به قیمت تلفن اضافه کنید.

حذف شارژر و هندزفری از جعبه سامسونگ

حذف شارژر و هندزفری از جعبه سامسونگ

شما با خرید گلکسی اس ۲۱ علاوه بر خود دستگاه، درون جعبه یک کابل USB-C برای داده و شارژ، یک ابزار خارج کننده سیم کارت و یک راهنمای شروع سریع دریافت می کنید اما بدون شارژر و بدون هدست. احتمالاً کابل USB C به USB C است، بنابراین بهتر است یک آداپتور سازگار داشته باشید. و اگر قصد استفاده از هدست سیمی را دارید، بهتر است از قبل یک هدست USB-C یا آداپتور 3.5 میلی متری داشته باشید. توجه داشته باشید که بعضی از کشورها قوانین محلی دارند که به همراه آداپتورها و حتی هندزفری ها باید در تلفن های جدید گنجانده شود، اما کاربران در اکثر دنیا مجبور هستند که تلفن های خاص خود را به همراه داشته باشند.

به هر حال سامسونگ یکی از برندهایی بود که به صورت منطقه ای اپل را به دلیل حذف شارژر از جعبه سرزنش کرد و داشتن این ویژگی درون جعبه را یک ویژگی مناسب برای محصولات خود دانست. حالا این ویژگی دیگر وجود ندارد.

شایان ذکر است که این حذف شارژر و هندزفری از درون جعبه یک کار کاملا بیهوده نیست. به ازا هر شخصی که واقعا به یک شارژر در جعبه احتیاج دارد، شخص دیگری نیز وجود خواهد داشت که به آن نیاز ندارد. با حذف شارژر و هندزفری از درون جعبه این به کاهش تولید زباله های الکترونیک و کوچکتر شدن جعبه به امکان حمل و نقل تعداد بیشتری در هر بار ارسالی (و کاهش گازهای گلخانه ای حاصل از حمل و نقل لازم برای فروش محصولات) کمک می کند.

در این بین اما به نظر می رسد که شرکت ها می توانستند راهی پیدا کنند تا مطمئن شوند افرادی که به شارژرها احتیاج دارند بتوانند آن را به رایگان دریافت کنند، مثلا چیزی شبیه به شیائومی می ۱۱ و قیمت یکسانش برای مدل با شارژر و بدون شارژر.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

شاهکار اس 21 اولترا ❤️
مسخره باری جدید،حذف هندزفری و شارژر یعنی دیگه شورشو در اوردن
اینجوری کلاهبرداری زیادتر میشه و قشنگ تا دسته میکنن تو پاچه،مخصوصا کشورای بی دَر و پیکری مثل ایران جنس های تقلبی افزایش پیدا میکنه به جای اصل

ali_s

این شارژر مفتی هم نمیده زود از بحث شارژرو محیط زیست و این چیزا رد شد🤣😂

AŁɪ

واقعا حذف هندزفری سخته

Mahdi

دیگه چیو می خواهید حذف کنید🤔🤔

Mahdi

تصمیم عاقلانه ای گرفته ، وقتی اپل پول شارژرو به جیب میزنه چرا سامسونگ اینکارو نکنه

Milad7

نمیگید داخل ایران شارژر اصلی به سختی گیر میاد 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)