حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Cockpit محیط خودرو شما را به مرکز سرگرمی تبدیل می کند | CES 2021

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | CES، تماشا کنید، سامسونگ

در نمایشگاه CES 2021 علاوه بر معرفی محصولات مختلف، شما ایده های مفهومی جذابی هم می بینید. مثلا در این مطلب با هم ویدیویی خواهیم که در آن سامسونگ Cockpit محیط خودرو شما را به مرکز سرگرمی تبدیل می کند. Cockpit معادل کالبن خلبان هم ترجمه می شود و با دیدن این ویدیو بیشتر متوجه شرایط خواهید شد.

سامسونگ Cockpit

 

کابین خلبان دیجیتال سامسونگ یک مرکز تفریحی است که می توانیم پشت آن قرار بگیریم. این مجموعه از چندین صفحه نمایش با فناوری پیشرفته، سیستم صوتی، همراه با یک ویژگی سلامتی هوشمند که میزان استرس شما را کنترل می کند، برخوردار است.

سامسونگ در رویداد مجازی CES 2021 از Samsung Cockpit رونمایی کرد. شما ممکن است قبلا این طرح مفهومی را در سال 2018 دیده باشید، اما این شرکت به تازگی ویژگی های برتر خود را در آن به روز کرده است. اینجا شما یک صفحه نمایش 49 اینچی QLED ، سیستم صوتی ، فناوری 5G و موارد دیگر را دارید. در کل، شما می توانید این کابین پیشرفته را در وسیله نقلیه خود بگنجانید و یک مرکز تفریحی برای لذت بردن مسافران از جاده ایجاد کنید.

ایده اصلی این محصول با تکنولوژی بالا چیست؟ این یک تجربه صوتی و بصری ایجاد می کند که در عین غوطه وری، به شما امکان می دهد با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار کنید.

صفحه نمایش 49 اینچی QLED و فناوری 5G

کابین خلبان دیجیتال سامسونگ یک صفحه نمایش 49 اینچی QLED را با یک سیستم صوتی ترکیب می کند تا محتوای دیداری و شنیداری شما را غوطه ورتر کند. با ترکیب این فناوری ها می توانید از یک تجربه سرگرمی سفارشی لذت ببرید. در واقع، کیفیت نمایشگر Cockpit یکی از برجسته ترین ویژگی های آن است که خودرو را به فضای مناسبی تبدیل می کند. علاوه بر این ، با فناوری 5G همراه است. بنابراین ، می توانید بدون هیچ گونه وقفه ای از این ویژگی ها استفاده کنید.

همچنین این مجموعه از تراشه اگزینوس Auto V9 استفاده می کند که پیش از این با هم با آن آشنا شدیم.

سامسونگ چیپست اگزینوس اوتو وی ۹ (Exynos Auto V9) را با همکاری Audi برای خودروها رسما معرفی کرد

از سامسونگ Cockpit به عنوان دفتر سیار استفاده کنید

اگر در خانه کار می کنید و برای تولید و سرگرمی به فضای دیگری احتیاج دارید، کابین خلبان دیجیتال سامسونگ راه حل شما است. در واقع، این می تواند انواع کارها را پشتیبانی کند. این شامل کنفرانس های ویدئویی، ویژگی های شارژ ابزارهای شما و فضای کافی برای راحتی در هنگام کار است. حتی این مجموعه شامل ابزارهای کاربردی است ، بنابراین می توانید کلیپ های ویدیویی را ویرایش کنید. بعلاوه، شما می توانید از طریق ماشین خود با سخت افزاری که می تواند از موبایل شما قدرت بگیرد، راحت کار کنید.

تمرکز بر سلامتی و ایمنی

و برای اطمینان از سلامت بودن در حالی که کار می کنید یا در جاده هستید، کابین خلبان دیجیتال سامسونگ دارای مجموعه ای از خدمات پایش سلامتی است. این شامل تجزیه و تحلیل و نظارت بر وضعیت سلامتی شما قبل از سوار شدن است. پس از ورود ، به طور منظم میزان استرس شما را ردیابی می کند. از همه بهتر ، کاری که با این داده ها انجام می دهد باورنکردنی است: نور ، رایحه یا موسیقی را تنظیم می کند تا به شما کمک کند تا آرامش بیشتری داشته باشید. اما نه خیلی راحت که پشت فرمان به خطر بیفتید. این مجموعه حرکات پلک های شما را تجزیه و تحلیل می کند تا شما را بیدار نگه دارد و اطمینان حاصل کند که ناگهان به خواب نمی روید.

علاوه بر این، کابین خلبان دیجیتال با اسکن و چک منظم در جاده کمک می کند. سیستم مانیتورینگ 360 دید به لطف چهار دوربین و فناوری یادگیری عمیق، اتومبیل ها و عابران پیاده را در آنِ واحد تشخیص می دهد. با اطلاع از هر آنچه که مشاهده می کند، به حداقل رساندن تصادفات در جاده کمک می کند.

دارای طراحی کاربر پسند

به طور کلی، کابین خلبان دیجیتال سامسونگ به مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته مجهز است و کاربر پسند است. به طور خاص، بازوی صندلی عقب شامل یک پد کنترل مبتنی بر لمس است. این به مسافران اجازه می دهد تا عملکردها را با حرکات ساده تنظیم کنند. و هنگامی که هیچ کس از آنها استفاده نمی کند ، کنترل ها به طور خودکار ناپدید می شوند و به مدرن سازی نمای داخلی کمک می کنند.

نظر شما درباره سامسونگ cockpit چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خخخ این دیگه چیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)