حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توییتر حساب کاربری دونالد ترامپ را برای همیشه بست

حساب کاربری دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توییتر برای همیشه بسته شد.

شبکه اجتماعی توییتر دیروز جمعه 19 دی ماه با انتشار بیانیه ‌ای اعلام کرد: پس از بررسی دقیق توییت‌ های اخیر حساب کاربری رییس جمهور آمریکا و به دلیل خطر تحریک بیشتر به خشونت تصمیم به حذف این اکانت برای همیشه گرفته اند.

شبکه اجتمای توییتر همواره رسانه مورد علاقه دونالد ترامپ بود و او در طول دوران چهار ساله ریاست جمهوری، بسیاری از تصمیمات و مواضع مهم سیاسی خود را در این شبکه اعلام می کرد. حساب کاربری او در زمان بسته شدن نزدیک به 88 میلیون دنبال کننده داشت.

در بیانیه توییتر آمده است:

با توجه به وقایع وحشتناک این هفته، ما روز چهارشنبه مشخص کردیم که تخلفات این چنینی از قوانین توییتر می‌ تواند به طور جدی به چنین اقدامی منجر شود.

آموزش تغییر یوزرنیم توییتر در اندروید

حساب کاربری رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه نیز به دنبال هجوم شماری از هواداران افراطی دونالد ترامپ به ساختمان کنگره به مدت ۱۲ ساعت بسته شده بود.

 

علت حذف حساب کاربری ترامپ در توییتر دو توییتی بوده که او بعد از ظهر روز جمعه منتشر کرده بود. توییتر این دو توییت را در جهت «تجلیل از خشونت» ارزیابی کرده و گفته است که آنها در تناقض با خط مشی و سیاست های کلی این شرکت هستند.

فیسبوک هم روز گذشته گفته بود که دست کم تا پایان مراسم تحلیف ریاست‌ جمهوری آمریکا و انتقال قدرت به جو بایدن، حساب کاربری دونالد ترامپ در فیسبوک و اینستاگرام را بسته نگاه خواهد داشت. چند شبکه اجتماعی دیگر از جمله یوتیوب هم از تصمیمات مشابهی در مورد حساب‌های کاربری رئیس جمهوری آمریکا خبر داده‌اند.

 

واکنش دونالد ترامپ به بسته شدن اکانت توییترش :

دونالد ترامپ در نخستین واکنش به بسته شدن حساب‌های کاربری‌اش در شبکه‌های اجتماعی، گفت:

توییتر نسبتی با آزادی بیان ندارد و به همراه دموکرات ‌ها و افراطیون چپ‌گرا در صدد ساکت کردن او هستند اما او شبکه اجتماعی مختص خودش را در آینده راه ‌اندازی خواهد کرد و ساکت نخواهد شد.

ممکن است توییتر یک شرکت خصوصی باشد، اما بدون هدیه دولت که همان بند ۲۳۰ (قانون شبکه ‌های اجتماعی) است، نمی‌تواند برای مدت طولانی به بقای خود ادامه دهد. پیش ‌بینی می‌کردم که این اتفاق بیفتد و با تعدادی از سایت ‌های دیگر در حال مذاکره هستیم. خبر بزرگی در راه است.

 

دونالد ترامپ جونیور، پسر ترامپ در واکنش به بسته شدن حساب کاربری پدرش در توییتر نوشت:

رژیم‌ های دیکتاتوری می ‌توانند حساب کاربری در توییتر داشته باشند و مشکلی با تهدید آنها به نسل ‌کشی و نابودی کل کشورها و کشتن همجنس‌گرایان و…  وجود ندارد. اما حساب کاربری رئیس ‌جمهور آمریکا باید برای همیشه مسدود شود. مائو باید افتخار ‌کند. (اشاره به  مائو تسه تونگ بنیانگذار جمهوری خلق چین)

 

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
UnderTaker

با این کار اگه ذره‌ای شکی وجود داشت ولی دیگه کاملا به یقین تبدیل شد که گلوبالیست‌ها و چپ جهانی تا چه اندازه از ترامپ و طرفداراش واهمه دارن که تمامی راه‌های ارتباطیش رو قطع کردن.

پی نوشت : ‏گوگل و اپل، شبکه اجتماعی پارلر را که طیف وسیعی از طرفداران ترامپ در آن حضور دارند، تهدید کردند که اگر به قوانین بیگ‌تک برای سانسور عمل نکند از گوگل‌پلی و اپ‌استور حذف خواهد شد.
به ایالات متحده چین کمونیست خوش آمدید!

M.tvi

حالا اینا یه کنار، تو فکر کن برنامه اختصاصی خودش رو بسازه یا مثلا بتونه بعد ها دوباره رییس جمهور بشه چه بلاهایی که سر اینا بیاره

UnderTaker

👌👌👌

Peiman

شاید فکر کنید که کار ترامپ تمومه
باید بگم که در اشتباهید و بزودی خواهید دید چه اتفاقی میفته

Mohammadr

دو درصدم سهام توییتر افت کرد…

Milad7

به یاری خدا ، به زودی جوی خواب الود و نانسی پلاسیده و گلوبالیست ها به زباله دان تاریخ خواهند پیوست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی