حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایلان ماسک : سیگنال را نصب کنید

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | پیام رسان

دیروز درباره اطلاعیه جدید واتس اپ چیست و این که آیا Whatsapp اطلاعات کاربران را به فیس بوک می دهد، با هم در ترنجی صحبت کردیم. این اطلاعیه مربوط به حریم خصوصی کاربران و اشتراک اطلاعات کاربران بین شرکت های خانواده فیس بوک است. مردم سراسر جهان کمی بیشتر از ما به حریم خصوصی خود و سرویس های خارجی حساس هستند (که به نظر من خوب است) و با این اطلاعیه جدید Whatsapp موج بزرگی در توییتر برای جایگزین کردن آن آغاز شده است. در این بین اسامی اشخاصی مشهوری را نیز می بینیم. مثلا ایلان ماسک خیلی خلاصه می گوید سیگنال را نصب کنید (در حقیقت استفاده کنید). اگر نمی دانید باید بگویم که Signal یک پیام رسان رمزنگاری شده بین پلتفرمی (موجود برای پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوز، مک و لینوکس) است.

سیگنال

توییت ایلان ماسک درباره استفاده از سیگنال

توییت ایلان ماسک درباره استفاده از سیگنال

همانطور که در توییتر موجز بالا می بینید، ایلان ماسک می گوید از سیگنال استفاده کنید. این توییت کمی پس از انتشار اطلاعیه واتس اپ درباره اشتراک اطلاعات ۲ میلیارد کاربر فعال خود با فیس بوک و فیس بوک با شرکت های خانواده خود، منتشر شد.

موضوعی که وجود دارد، حساسیت به جا درباره حریم خصوصی ما و استفاده شرکت های فوق العاده بزرگ با جامعه کاربری چند میلیارد نفری است. سیگنال یک پیام رسان رمزنگاری شده است که از نظر امکانات خیلی هم با واتس اپ تفاوتی ندارد و مهم ترین اشتراک آن ها، رمزگذاری مکالمات شما با مخاطبتان است. تفاوت بزرگی اما این است که سیگنال را فیس بوک نخریده است!

بدین صورت شاید بد نباشد که به فکر کوچ از واتس اپ باشید، اگر البته برای خود و اطلاعات خود (نه لزوما اطلاعات شخصی، بلکه اطلاعات عمومی که استفاده تجاری و … دارد) احترام قائل هستید.

همچنین سیگنال پیام رسانی است که ادوارد اسنودن به شما پیشنهاد می دهد پس اگر امنیت برای شما فاکتور اول است، بسم الله! سیگنال پیام رسان بدون کانال است و سوپر گروه نیز ندارد اما قابلیت ارسال فایل در آن موجود است. نسخه دسکتاپ نیز در دسترس است اما در حین نوشتن این مطلب با فعال سازی مشکل داشتیم و این احتمالا به معنی اعمال محدودیت برای این پیام رسان نیز هست.

لینک های دانلود Signal برای پلفترم های مختلف:

دانلود سیگنال اندروید / دانلود سیگنال iOS

 دانلود سیگنال ویندوز / دانلود سیگنال مک / دانلود سیگنال لینوکس

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

بخاطر شما دارم دانلود میکنم و نصب ببینم چطوره

Arad.Htc

آقای عطایی با عرض سلام و خسته نباشید در خط دوم فکر کنم بجای که کخ گذاشتید ممنون میشم درست کنید❤️

Arad.Htc

پیامرسان خوبیه رو اندروید خوبه برا گپ شخصی

HM-Royal

سیگنال هم قبلنا هک کردن کلیدهای رمزنگاریش رو پیدا کردن. در کل تلگرام بهتره ولی چون موسسش روسی‌ـه ملت فکر میکنن سرورهاش تو روسیه و دو دستی تو دستای پوتین‌ـه!

Arad.Htc

تقریبا هرکاری هم ما بکنید بالاخره اطلاعتمون به دست دیگران میوفته مثل خودم سیگنال دارم ولی ا. ی. ن. ستاگرام هم دارم اینستا هم دست فیسبوک هست هرکاری کنیم بالاخره یچیزی میشه مثلا دوباره خود من تو ی و ت ی و ب 4تا ویدیو اساسین کرید دیدم بعد چنتا سرچ اساسین کرید تو گوگل کردم تبلیغ بازی اساسین کرید والهار میومد برام همش

Milad7

به زودی ebs در امریکا فعال میشه فقط صبر کنید!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)