حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G Stylus 2021 با تراشه Snapdragon 678 رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | موتورولا

پس از آشنایی با Moto One 5G Ace و دو عضو از خانواده موتو جی یعنی Moto G Play 2021 و Moto G Power 2021 حالا نوبت به چهارمین گوشی است که موتورولا امروز معرفی کرد. موتورولا Moto G Stylus 2021 با تراشه Snapdragon 678 رسما معرفی شد، تراشه که جدیدترین تراشه 4G کوالکام است.

موتورولا Moto G Stylus 2021

موتورولا Moto G Stylus 2021

موتورولا Moto G Stylus 2021

گوشی Moto G Stylus مدل ۲۰۲۱ با قیمت 300 دلار شروع می شود و تمام تلاش خود را می کند تا گزینه بسیار مقرون به صرفه تری برای گوشی گلکسی نوت گران قیمت سامسونگ باشد. این به این دلیل است که گرچه قلم شامل (در شکافی مناسب در کنار گوشی قرار دارد) ارایه می شود اما هیچ دکمه یا ویژگی بی سیم اضافی مانند آنچه از S-Pens سامسونگ ارایه می کند، ندارد.

برای پشتیبانی از تمام نیازهای شما در طراحی و یادداشت برداری، موتورولا برنامه Moto Notes را ارایه کرده است. اندازه صفحه نمایش G Stylus برابر 6.8 اینچی و رزلوشن آن FHD + است. گوشی G Stylus مدل ۲۰۲۱ موتورولا عملکرد بهتری نسبت G Power دارد. این دستگاه با تراشه اسنپدراگون ۶۷۸ و 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی ارایه می شود. با این حال، با وجود یک باتری کوچکتر از 4000 میلی آمپر ساعت (و صفحه نمایش بزرگتر)، انتظار نداشته باشید که عمر باتری G Stylus کاملا به اندازه اعضای دیگر و ارزان تر این خانواده باشد.

در پشت G Stylus چهار دوربین وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی (به علاوه یک سنسور عمق چهارم) می شود. این دستگاه به جای سنسور اثر انگشت روی لبه دستگاه از یک نمونه روی قاب پشتی و زیر لوگو M موتورولا استفاده می کند.

نظر شما درباره موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

چرا از سری ۶۰۰نمیکشی بیرون

Milad7

رد داده 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)