حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به موتورولا Moto G Stylus 2021 سلام کنید 👋

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | رندر، شایعات، موتورولا

اولین رندر قابل اتکا از موتورولا Moto G Stylus 2021 منتشر شده و ما با اولین نگاه خود به آن چیزی که احتمالا گوشی اقتصادی جدید موتورولا است، به آن سلام می کنیم. 👋 سری جی استایلوس موتورولا در بازارهای در حال توسعه مانند برزیل طرفداران زیادی دارد و حالا نسل جدید موتو جی استایول ۲۰۲۱ آن در راه است.

موتورولا Moto G Stylus 2021

اگر به یاد داشته باشید ۳ هفته پیش بود که موتورولا Moto G Stylus 2021 لو رفت. رندهای جدید ما کاملا به آن ها متفاوت است. در حقیقت شاید فقط در اندازه برآمدگی کادر دوربین و ابعاد آن صحت داشته باشد که در رندرهای جدید طراحی به روزتر و قابل باورتری دارد.

حدودا یک ماه پیش بود که متوجه شدیم موتورولا در حال برنامه ریزی برای جانشین Moto G Pro 2020 است. این خانواده در ایالات متحده با نام G Stylus نیز شناخته می شود. با مطالعه اطلاعات جدید، به نظر می رسد استیو همرستوففر (معروف بهOnLeaks) از مشخصات قبلی ارایه شده توسط ایوان بلاس (معروف به evleaks) حمایت می کند. اگرچه، به نظر می رسد این دو منبع در مورد موقعیت اسکنر  اثر انگشت تلفن اختلاف نظر دارند.

گزارش اوان این بخش را در کنار تلفن به عنوان بخشی از دکمه پاور قرار داده است، در حالی که این منبع جدید و رندر به وضوح نشان می دهد که اسکنر اثرانگشت در قاب پشت قرار خواهد گرفت. این طراحی به دنبال طراحی سنتی برند مذکور است که این بخش را با لوگو M خود یکپارچه می کند.

 موتورولا Moto G Stylus 2021

موتورولا Moto G Stylus 2021

از آنجا که چنین است، دشوار است بگوییم که آیا این طراحی جدید در واقع طراحی صحیح است یا حداقل کاملاً صحت دارد. به نظر می رسد طراحی خاص جزیره دوربین در این رندرها ترند طراحی فعلی را با دقت بیشتری دنبال می کند،

با تکرار برخی مشخصات، که توسط هر دو منبع تأیید شده است باید گفت موتورولا Moto G Stylus 2021 یک تلفن بزرگ خواهد بود که دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی و بدنه 169.6 در 73.7 در 8.8 میلی متر است (در صورت محاسبه برجستگی دوربین 10.9 میلی متر خواهد بود.

برای مثال این حتی بلندتر و ضخیم تر از گلکسی نوت ۲۰ اولترا است. شاید این را یک مقایسه جالب، با دیدن نحوه قرارگیری Moto G Stylus 2021 به عنوان یک دستگاه اقتصادی مجهز به قلم دانست که البته ویژگی های قلم آن قابل مقایسه با نمونه پرچمدار سامسونگی نیست.

 موتورولا Moto G Stylus 2021

موتورولا Moto G Stylus 2021

با این حال، Moto G Stylus 2021 دارای مشخصات میان رده خواهد بود. در عوض، آن را به عنوان یک رقیب نزدیک به ال جی استایلو ۷ می تواند تصور کرد. دستگاهی که در گزارش اخیر دیگری از همان منبع دیده شد.

انتظار می رود Moto G Stylus 2021 یک چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ را با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارایه کند. گفته می شود وضوح نمایشگر ۶.۸۱ اینچی آن که دوربین سلفی را در سوراخی در گوشه سمت چپ خود دارد، FHD+ است. دوربین به ترتیب از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی برای داده های عمق و عکس های ماکرو تشکیل شده است.

منبع جدیدتر ادعا می کند که دوربین ماکرو به جای 2MP شاید یک واحد 5MP خواهد بود. در قسمت جلو اما یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. برای تامین انرژی این دستگاه بزرگ میان رده یک باتری 4000 میلی آمپری وجود دارد. با توجه به اینكه موتورولا هنوز فضایی برای قرار دادن قلم در داخل بدنه گوشی ارایه کرده و ظاهرا جک 3.5 میلی متری را نیز دست نخورده حفظ كرده است، خیلی به حجم باتری نمی توان ایرادی وارد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید موتورولا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

سلام سلام

pooria

سلام

Milad7

سلام و خدافظ 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)