حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی پیام رسان Signal توسط ایلان ماسک منجر رشد انفجاری یک سهام با نام مشابه سیگنال شد!

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | تجاری

امروز در ترنجی خواندیم که ایلان ماسک می گوید “از سیگنال استفاده کنید”. توییت وی بسیار پربازخورد بود و پس از انتشار اطلاعیه جدید واتس اپ صورت گرفت. جالب تر اما اینکه معرفی پیام رسان Signal توسط ایلان ماسک منجر رشد انفجاری یک سهام با نام مشابه سیگنال شده است! سهام شرکت Signal Advance inc که با بیش از ۵۰۰ درصد افزایش قیمت رو به رو شده است!

معرفی پیام رسان Signal توسط ایلان ماسک

همانطور که در توییتی و در پاسخ به توییت ایلان ماسک می بینید، سهام شرکت Signal Advance inc با رشد بسیار بالایی رو به رو شده است. شرکت Signal Advance inc با نامد SIGL ارایه می شود و پس از این توییت ایلان ماسک، کاربران ناآشنا با پیام رسان سیگنال متصور شدند که منظور وی، این سهام است!

نتیجه رشد عجیب قیمت این سهام شده است. همانطور که در تصویر زیر می بینید رشد ۵۲۶ درصدی تا زمان نوشتن این خبر برای شما، ثبت شده است.

این اتفاق نشان از گمنامی سیگنال در دنیای پیام رسان ها و همزمان نشان از گمراهی و هیجان زده شدن بالای دنبال کنندگان آقای ماسک است. البته که توییت ۲ کلمه ای ایشان نیز کم مبهم نبوده است!

نظر شما درباره این اتفاق عجیب و جالب چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Arad.Htc

آقا من منظورو نگرفتم منظورش اینه که بعد اینکه ایلان ماسک گفت سیگنال خوبه اشتباهی مردم یه سیگنال دیگه ریختن ارزش سهام اون رفت بالا؟؟؟

1234567890

فقط یه دونه سیگنال تو دنیا وجود داره عزیز
ایلان ماسک گفته پیام رسان سیگنال رو نصب کنید
ملت هیجان زده شدن رفتن سهام یه شرکت که از قضا اسمش هم سیگنال بوده (فکر کن کارش مثلاً خمیر دندون باشه خمیر دندون سیگنال😅) رفتن سهام این رو خریدن چون فکر کردن حتما این در آینده سهامش می‌ره بالا به خاطر یوزر بالاتر و این حرفا در حالی که این اصلا کارش یه چیز دیگریست

Milad7

هوداراش اشتباه برداشتن کردن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)