حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ نمایشگر بیرونی بزرگ را نشان می دهد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | رندر، سامسونگ

سامسونگ Galaxy Z Flip 3 مدتی است که در شایعات مطرح شده است. حدودا یک ماه پیش بود که در ترنجی برای شما نوشتیم سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ شاید قیمت ارزان تری داشته باشد. امروز اما رندر گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ نمایشگر بیرونی بزرگ را نشان می دهد. دستگاهی که طراحی دوربین مشابه گلکسی اس ۲۱ را هم دارد.

رندر گلکسی زد فولد ۳

این رندر یک ماژول دوربین جدید را نشان می دهد، که در تصاویر فاش شده از Galaxy S21 دیده شده است. منطقی است که سامسونگ در حال ارائه طراحی جدید بر روی پرچمداران خود است. این رندر مفهومی گوشی تاشو آینده، دوربین عقب سه گانه را نشان می دهد.

گلکسی زد فلیپ ۳ - رندر مفهومی

گلکسی زد فلیپ ۳ – رندر مفهومی

طبق گزارشی از LetsGoDigital گوشی تاشو Galaxy Z Flip 3 از طراحی دوربین مشابه Galaxy S21 برخوردار خواهد بود. این گزارش با توجه به رندر مفهومی که در انجمن کره ای به صورت آنلاین مشاهده شده، طراحی ظاهری گوشی تاشو آینده را به اشتراک می گذارد.

در اصل، تلفن تاشو به نظر می رسد ترکیبی از Galaxy Z Flip فعلی و Galaxy S21 آینده است. صفحه بیرونی سامسونگ Galaxy Z Flip 3 مشخصا بزرگ شده است. حدس و گمان هایی در مورد ارائه صفحه نمایش بزرگتر سامسونگ در گوشی تاشوی بعدی خود وجود دارد. از این رو، یک کاستی مهم را که در مقایسه با رقیب Moto Razr وجود داشت، برطرف می شود.

سامسونگ Galaxy Z Flip 3 دارای حاشیه های باریک و نمایشگر Infinity-O است. به احتمال زیاد این اولین گوشی تاشو سامسونگ در سال 2021 است. این گوشی می تواند در سه ماهه اول سال جاری به بازار عرضه شود.

شایعه شده است که این گوشی تاشو از صفحه نمایش تاشو 6.9 اینچی و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می برد. سامسونگ امسال معرفی سه گوشی تاشو را ارائه می دهد. این شرکت می تواند گلکسی زد فولد ۳ در کنار گلکسی زد فلیپ ۳ با طراحی تاشو و Samsung Galaxy Z Fold Lite را معرفی کند.

در این گزارش جزئیات متضادی از معرفی وجود داشت زیرا گفته می شود که Galaxy Z Fold Lite در سه ماهه اول سال 2021 آغاز خواهد شد، در حالی که Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 در سه ماهه سوم وارد بازار می شوند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این رندر مفهومی صحیح باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

بالاخره فلیپ یا فولد؟!

ali_s

فولد یا فلیپ 😐😑

Milad7

فلیپ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)