حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ شاید قیمت ارزان تری داشته باشد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شاید در سال ۲۰۲۱ شما واقعاً قادر به تهیه یک گوشی هوشمند “تاشو” خواهید بود. گفته می شود که سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ شاید قیمت ارزان تری داشته باشد. البته از آن جا که گاها شایعات ارزان تر بودن یک گوشی جدید شنیده می شود، بهتر است خیلی به آن دل نبندید، البته فعلا.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳

 

گزارش ها امشب حاکی از آن است که تلفن هوشمند تاشو بعدی سامسونگ و به احتمال زیاد سامسونگ Galaxy Z Flip 3 نامیده می شود و می تواند برنده استراتژی گوشی های هوشمند تاشو ۲۰۲۱ سامسونگ باشد. این پیروزی با قیمتی که خریدار گوشی های هوشمند، واقع بینانه می داند محقق خواهد شد.

این پیشنهاد از طریق گزارش صنعت DSCC یا Display Supply Chain Consultants ارائه شده است، گروهی که معمولا در مورد یکی از مهمترین اجزای هر تلفن هوشمندی از آن مطلع هستند و آن صفحه نمایش است. با داشتن یک گوشی هوشمند تاشو سامسونگ گلکسی به میزان قابل توجهی ارزان تر در بازار، خریداران ممکن است در سال های آینده به فکر ارتقا باشند. این امر باعث می شود تا اکثر کاربران به این بازار نفوذ کنند.

برند سامسونگ

برند سامسونگ

همانطور که توسط SamMobile اشاره شده است، یک تلفن هوشمند ارزان قیمت تاشو Galaxy Z به این معنی نیست که سامسونگ از پیشرفت بقیه اعضای این خانواده جلوگیری می کند. دستگاه های باریک تر، دستگاه های سبک تر (آیا می توانند سبک تر شوند؟) و دستگاه های تاشو با حاشیه های کوچکتر هنوز آماده ارائه در سال 2021 هستند.

البته این شما هستید که باید از خود بپرسید اگر پس از پایان این همه گیری کرونا، به بازار می روید و یک تلفن هوشمند با صفحه نمایش تاشو با قیمت کمتر از ۱۰۰۰ دلار مشاهده می کنید ، آیا آن را گزینه واقعی برای خرید بزرگ بعدی خود می دانید؟ یا این که مسئله قیمت نیست، بلکه نیاز است. آیا کسی در وهله اول واقعاً به نمایشگر تاشو نیاز دارد؟

نظر شما چیست؟ گوشی تاشو نخریدید چون گران است یا چون نیازی ندارید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

شایعه ای که واسه s21 بود…

SHREK

اگر واقعا بخواد سری نوت حذف کنه باید قیمت تاشو بیاره پایین. قیمت تاشو بالاست و احتمال خراب شدنش زیاده وگرنه خیلی بدرد میخوره.

Milad7

قال بابا پنجعلی : الِکی میگه 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)