حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتال 18 دی 99

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

پادشاه، پادشاهی می کند!

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال از نقطه مهم 1 تریلیون دلار عبور کرد.

بیت کوین در حساس ترین روزهای تاریخی خود به سر می برد. پادشاه ارزهای دیجیتال بسیار به قیمت 40 هزار دلاری نزدیک شده است. این روزها را به یاد داشته باشید، شاید دیگر تکرار نشوند😉

با ترنجی همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به بازار امروز کریپتوکارنسی.

جدیدترین رکورد بیت کوین: 38 هزار دلار

می توان با اطمینان گفت که بیت کوین سال 2021 را به شکلی خارق العاده آغاز کرده است. صرف نظر از ریزش مختصری که چند روز پیش تا مرز 28.000 دلار برای پر کردن شکاف CME شاهد بودیم، پادشاه با حرکت بی وقفه خود، یکی پس از دیگری قیمت های جدیدی را فتح می کند.

در روز گذشته حرکت صعودی ارزهای دیجیتال ادامه پیدا کرد و بار دیگر به یک قلمرو ناشناخته وارد شد. در واقع، پس از پشت سر گذاشتن نوسانات زیادی که در یک نقطه منجر به افت قیمت به زیر 34000 دلار شد، BTC با آغاز یک حرکت صعودی تازه به آخرین رکورد خود بالاتر از 38.000 دلار رسید.

بیتکوین

بیتکوین

ارزش بازار:  1 تریلیون دلار

ارزش بازار کریپتو در حالی عدد 1 تریلیون دلار را پشت سر گذاشت که آلت کوین ها با دنباله روی از عملکرد چشمگیر BTC در روزهای آغازین سال میلادی با رشد قابل توجهی روبرو شدند.

امروز اتریوم با 11 درصد افزایش به قیمت 1220 دلار، بایننس کوین با 8 درصد افزایش به 44 دلار، پولکادات با 2 درصد به 10 دلار، لایت کوین با 4 درصد افزایش به 168 دلار و بیت کوین کش با 3 درصد افزایش به 450 دلار رسیدند.

 

در طرف دیگر بازار، استلار که به تازگی به زمره 10 ارز برتر بازار پیوسته است، در تایم فریم 24 ساعته رشد چشمگیرتری از خود نشان داد.

قیمت XLM از دو روز گذشته با 71 درصد افزایش و طی یک هفته گذشته با 190 درصد افزایش به 0.36 دلار رسیده است. این در حالی است که این بنیاد برای ایجاد CBDC با دولت اوکراین سند همکاری امضا کرده است.

اتریوم

اتریوم

شگفتی آفرین بازار امروز: ریپل

قیمت رمز ارز ریپل با 51 درصد افزایش نسبت به روز قبلش به 0.35 دلار رسیده است. به نظر می رسد ریپل پس از عبور از بحران های روزهای گذشته دوباره خود را برای فتح قله های جدید قیمتی آماده می کند. ریپل که با شکایت های پی در پی مواجه شده بود، پس از اینکه به قیمت 70 سنتی رسیده به ناگهان به سرعت ارزش خود را از دست داد و به قیمت های زیر 20 سنت سقوط کرده بود.

بیت کوین

بیت کوین

دیگر آلت کوین های معتبر و بزرگ بازار نیز روز مثبتی را سپری کردند. کاردانو با افزایش 21 درصدی به 0.34 دلار رسید تا از نظر ارزش بازار از بیت کوین کش پیشی بگیرد. لینک نیز 16 درصد افزایش قیمت را تجربه کرد و با قیمتی در حدود 17 دلار معامله می شود.

 

شما آینده بیت کوین و ارزهای دیجیتال را چطور می بینید؟ آیا تا بحال در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اید؟؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

سقوط از انچه فکر میکنید به شما نزدیک تر است!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی