حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیت کوین و اتریوم جزو 100 دارایی برتر جهان

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

اتریوم توانست در لیست 100 دارایی برتر از نظر حجم بازار، جای بگیرد و به بیت کوین بپیوندد. در حال حاضر قیمت دومین ارز دیجیتال با 16 درصد رشد از مرز 1200 دلار گذشته است. حجم بازار اتریوم به بیش از 135 میلیارد دلار می رسد که آن را در لیست 100 دارایی برتر جهان قرار می دهد. در این نبرد اتریوم توانسته است شرکت هایی مانند Citigroup, Philip Morris, و Charter Communications را پشت سر بگذارد. به نظر می رسد وارن بافت مرد افسانه ای دنیای اقتصاد، از گفته هایش پشیمان باشد! با ترنجی همراه باشید.

اتریوم در جایگاه 97 دارایی های برتر جهان :

هم اکنون اتریوم طبق داده های وبسایت CompaniesMarketCap در جایگاه 97 دارایی های برتر جهان قرار دارد.

پلتفرم CompaniesMarketCap، از داده های مختلف جهت محاسبه ی حجم بازار دارایی هایی مانند شرکت های سهامی عام، فلزات گران بها، ارز های دیجیتال و منابع مالی صرافی ها استفاده می کند. حجم بازار یک دارایی شامل مجموع قیمت تمامی عناصر آن شرکت می باشد. در خصوص اتریوم، حجم بازار آن، مجموع ارزش توکن های در گردش اتریوم  می باشد.

اتریوم

اتریوم

همچنین دومین ارز دیجیتال دنیا در لیست برترین دارایی های وبسایت AssetDash، در جایگاه 74 قرار گرفته است. اما در این وبسایت حجم بازار فلزات گرنبها مانند طلا، نقره و همچنین شرکت های بزرگی مانند آرامکو عربستان صعودی گنجانده نشده است.

 

بیت کوین در جایگاه 9 دارایی های برتر جهان :

بیت کوین در این راه توانسته است شرکت هایی مانند  Berkshire Hathaway class B shares، Visa, Johnson & Johnson,  و Walmart را پشت سر بگذارد.

نکته ی قابل توجه اینجاست که مدیر عامل شرکت Berkshire Hathaway، وارن بافت افسانه ای است. او که یکی از منتقدان جدی بیت کوین و ارز های دیجیتال است گفته بود که بیت کوین چیزی شبیه به مرگ موش است و ارز های دیجیتال پایان بدی را تجربه خواهند کرد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خبرهای سیاسی عجیبی در راهه فقط 2 هفته صبر کنید!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی