حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتال 17 دی 99

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

بیت کوین در ساعات اولیه امروز بالاترین سطح تاریخی خود را کمی پایین تر از 36000 دلار ثبت کرد. بیشتر آلت کوین ها به دنباله بیت کوین همین روند را دنبال کردند. در نتیجه، کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال با ثبت رکوردی تازه به یک تریلیون دلار نزدیک شد.

بیت کوین بالای 35 هزار دلار :

پس از این که پادشاه ارزهای دیجیتال تا 27000 دلار سقوط کرد، به سرعت زیان ایجاد شده را جبران کرد و در همان روز به بالای 31500 دلار رسید.

در 24 ساعت گذشته، بیت کوین با آغاز یک حرکت صعودی دیگر موفق به شکست قیمت بالای 35000 دلار شد. البته در این نقطه متوقف نشد و با صعود به رکوردی جدید، به حدود 35900 دلار رسید.

با وجود اصلاحی اندک تا حدود 34600 دلار، دامیننس BTC بر بازار به 69.5٪ افزایش یافت.

بیت کوین

بیت کوین

 

رشد آلتکوین ها منجر به رشد کل بازار ارزهای دیجیتال شد :

همین چند روز پیش، بازار ارزهای دیجیتال با افت قیمت دو رقمی اکثر آلت کوین ها، مقدار زیادی از ارزش خود را از دست داد. با این حال، 48 ساعت بعد وضعیت به طور کلی تغییر کرد.

اتریوم با افزایش چشمگیر 10 درصدی قیمت در یک روز، در این مسیر پرچمدار است. اگرچه ETH هنوز به بالاترین سطح تاریخی خود بعد از سال 2017 یعنی 1170 دلار نرسیده است، اما ارز رمزنگاری شده دوم بازار، همچنان با قیمتی در حدود 1100 دلار معامله می شود.

 

بیت کوین کش (7%)، لینک (8%)، پولکادات (6%) و بایننس کوین (5%) نیز امروز به رنگ سبز هستند.

لایت کوین با افزایشی در حدود 7٪ توانست به عنوان چهارمین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار از XRP پیشی بگیرد. در مقابل، ریپل نتوانست از این رالی ایجاد شده در سطح بازار بهره مند شود زیرا بار دیگر از این شرکت شکایت شد و همان ماجراهای چندین هفته پیش فعلا گریبان گیر این ارز و سرمایه گزارانش شده است.

 

کاردانو با افزایش چشمگیر 42 درصدی برنده 10 ارز برتر بازار است. در نتیجه این حرکت، ADA با قیمت 0.3 دلار معامله شد که بالاترین سطح از اواسط سال 2018 تاکنون است.

عملکرد استلار حتی از این هم چشمگیرتر بود. این بنیاد تفاهم نامه ای را برای توسعه CBDC با دولت اوکراین امضا کرد. از آن زمان ارزش XLM با رشدی انفجاری روبرو شده و با  110 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته به 0.325 دلار رسید.

در نهایت ، سرمایه کلی بازار ارزهای دیجیتال به 970 میلیارد دلار رسیده است. این به معنای افزایش 170 میلیارد دلاری از زمان ریزش روز دوشنبه است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

یک سری از افراد با همین ارز دیجیتال بار خودشون را بستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی