حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به کجا چنین شتابان؟!🙄 35 هزار دلار نیز شکسته شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | رمزارز

بیت کوین همچنان در حال ثبت رکوردهای تازه است. این ارز که به “طلای دیجیتال” هم معروف شده است، برای اولین بار از مرز 35000 دلار گذشت. پس از اینکه این ارز روز 3 ژانویه رکورد قبلی خود در حدود 34800 دلار را به ثبت رساند، روز بعد با یک اصلاح سریع تا 28000 دلار ریزش کرد. هرچند، این سقوط کوتاه مدت بود و بیت کوین به سرعت خودش را ریکاوری کرد به بالاترین رقم خود یعنی بالاتر از 35800 دلار رسید. از 26 آذر که بیت کوین اولین رکورد خود را زد، تاکنون تقریباً 80٪ افزایش یافته است.

بیت کوین :

این رکورد جدید درست یک روز پس از آن ثبت شد که دفتر کنترل ارز ایالات متحده‌ی آمریکا (OCC) با انتشار ابلاغیه ای به بانک های معتبر فدرال اجازه داد برای تسویه حساب های خود از استیبل کوین ها و بلاکچین های عمومی استفاده کنند.

اتریوم نیز همگام با بیت کوین به سمت 1100 دلار هدایت شد و نرخ رشد خود طی هفته گذشته را به 44 درصد رساند.

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین

پادشاه ارزهای دیجیتال پس از شکست قله تاریخی اش در سطح 19 هزار به سرعت به سمت قیمت های جدید در حرکت است و امیدواری های طرفداران ارزهای دیجیتال را به قیمت های بالاتر زنده کرده است.

توجه داشته باشید در سال 2017 نیز که قیمت طلای دیجیتال به سطح 19 هزار دلار رسیده بود و انتظارها از قیمت آن افزایش یافته بود به ناگهان دچار روند نزولی شد و تا سطح 3800 دلار نیز نزول کرد.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

به کره ماه

pooria

بار دیگه تاکید میکنم به دلیل بالا رفتن قیمت ارز های دیجیتال و همچنین کرونا قیمت گرافیک ها افزایش خواهند داشت و ایسوس هم خبر از افزایش قیمت ها در 2021 داده از جمله مادربورد ها و گرافیک ها

AŁɪ

آره همچی به ضرر گیمر هاست

afsoon

اتر بخرید آینده اش خیلی روشن هست .تا پنج سال آینده بالای بیست هزار دلار اونم میشه

M.tvi

این یهو با مخ میاد پایین
بو میده…

Milad7

یهو انچنان بریزه که!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی