حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتال 16 دی 99

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | رمزارز

بیت کوین پس از سپری کردن یک روز طوفانی و سقوط 6000 دلاری در کمتر از چند ساعت و رسیدن قیمت به زیر 28 هزار دلار، بار دیگر بالای سطح 31 هزار دلار آرام گرفت. قیمت اکثر آلت کوین ها نیز  بعد از رکوردهای دیروز اصلاح شد.

آرامش بیت کوین در بالای سطح 31 هزار دلاری

سال جدید برای ارزهای دیجیتال، با ثبت رکورد های پی در پی آغاز شد و آخرین رکورد قیمت بیت کوین نزدیک به سطح 35000 دلار به ثبت رسید. با این حال، روز دوشنبه با آغاز روندی ناپایدار، تنها ظرف چند ساعت حدود 6000 دلار از ارزش آن کاسته شد.

 

البته این کاهش قیمت دور از انتظار نبود و همان طور که خیلی ها پیش بینی کرده بودند این افت زیاد قیمت بیت کوین به دنبال گپی که از هفته گذشته در بورس کالای شیکاگو ایجاد شده بود اتفاق افتاده است. بیت کوین این شکاف را با 27500 دلار پر کرد و اندکی بعد دوباره به بالای 30000 دلار رسید.

قیمت بیت کوین

بیت کوین

طی ساعات بعد، پادشاه ارزهای دیجیتال با یک گام صعودی بزرگتر به 33000 دلار رسید. هرچند، خرس ها بار دیگر کنترل را در دست گرفتند و آن را به سطح فعلی یعنی حدود 32000 دلار رساندند.

 

سطوح حمایتی اصلی در 30300 ، 30000 و 29300 دلار واقع شده اند که در صورت اصلاح مجدد قیمت به این ارز کمک خواهند کرد. برعکس، در صورت از سرگیری روند صعودی، خطوط مقاومت 32200 ، 33100 دلار و 34800 دلار اولین موانع پیش روی بیت کوین خواهند بود.

ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال

اصلاح آلت کوین ها :

نوسانات دیروز بازار ارزهای دیجیتال، بازار آلت کوین ها را هم بی نصیب نگذاشت. همانطور که می دانید، اتریوم با عملکردی چشمگیر توانست 1170 دلار را لمس کرده و بالاترین قیمت خود طی سه سال گذشته را به ثبت برساند.

هرچند، اتریوم  بلافاصله پس از این اوج گرفتن، تا 900 دلار ریزش کرد. با این وجود، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار، 1000 دلار را پس گرفت و در حال حاضر بالای این سطح در نوسان است.

ریپل در مقیاس یک روزه حدود 10 درصد کاهش داشته و به 0.23 دلار رسید.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال از اوج 920 میلیارد دلاری دیروز به 850 میلیارد دلار کاهش یافته است. دامیننس بیت کوین نیز امروز به 68.6 درصد رسیده است.

به نظر شما چه آینده ای در انتظار بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

با توجه به اینکه لیست قیمته
اسپم

دوستان مقاله ای دارید که بازی جنگ های صلیبی رو کامل توضیح بده و موزشش

از استیم خریدمش یه مقدار سخته

AŁɪ

جنگ های صلیبی سخته؟؟ برو یره ، جنگ های صلیبی فوت و فن داره سخت نیست .
نصف عمرمونو جنگ های صلیبی بازی کردیم 🤣 اگه جایی گیر کردی اسکرین بده .

TheFreeCritic

😂😂😂

نه میخوام بدونم چه اهدافی رو تو طول بازی دنبال میکنیم و بخش های مختلف برای چیه

یه خقاله لازم دارم اخه تو استراتژی ها فقط رایز اند فال ( ظهور و سقوط تمدن ها ) بازی کردم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی