حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی شاید آنر را بفروشد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر

هفته گذشته در ترنجی خواندیم که شایعات فروش Honor توسط هواوی وجود دارد. البته برخی کارمندان هواوی این را تکذیب کردند. امشب اما رویترز گزارش داده که هواوی شاید آنر را به TCL بفروشد.

به گزارش رویترز Huawei Technologies در حال مذاکره با Digital China Group Co Ltd و سایر خواستاران برای فروش بخشهایی از واحد تلفن هوشمند آنر در یک معامله است که ممکن است تا 25 میلیارد یوان (3.7 میلیارد دلار) برسد، این را افرادی با آگاهی از موضوع گفت.

آنها گفتند که هواوی که درگیر جنگ (با امریکا) است، اولویت های خود را در برابر تحریم های ایالات متحده دوباره تنظیم می کند و بیشتر بر روی گوشی های سطح بالای Huawei خود تمرکز خواهد کرد تا مارک برند که هدف آن جوانان و قیمت رقابتی است.

دارایی های فروخته شده هنوز نهایی نشده اند اما دو نفر گفتند که می تواند شامل برند آنر، قابلیت تحقیق و توسعه و مدیریت مدیریت زنجیره تامین مربوط باشد

یکی از منابع گفت که این معامله ممکن است یک فروش تمام نقدی باشد و در پایان ممکن است کوچکتر باشد و چیزی در حدود 15 میلیارد یوان تا 25 میلیارد یوان ارزش داشته باشد.

منبعی از چین می گوید توزیع کننده اصلی تلفن های Honor به عنوان پیشرو در بازار ظاهر شده اند، اما دیگر خریداران احتمالی شامل TCL سازنده الکترونیک چینی و تولید کننده گوشی های هوشمند رقیب Xiaomi Corp هستند.

منابع به دلیل محرمانه بودن گفتگوها از شناسایی آنها خودداری کردند.

هواوی، دیجیتال چین و شیائومی بلافاصله به درخواست های مربوط به نظر پاسخ ندادند. TCL از اظهار نظر خودداری کرد.

نظر شما چیست؟ به نظر تصمیم خوبی است.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Babak

برای اینکه بتونه از باره تحریم خارجش کنه شاید به صورت سوری اینکارو انجام بده.

Finch

هواوی داره از همدیگه میپاچه ، بعد یکی از دوستان هست که میگه سال ۲۰۲۱ دیگه گوشی اندرویدی نداریم و همه گوشی های جهان میشن هارمونی😂

Milad7

هواوی در حال تحمل فشار زیادی هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)