حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عبور قیمت اتریوم از ۱۰۰۰ دلار

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | رمزارز

در روزهای گذشته که بیت کوین هر روز و هر ساعت در حال ثبت یک رکورد قیمتی جدید است، به نظر می‌رسد که اتریوم، بزرگترین آلت کوین جهان نیز به خود آمده است و در حال تلاش برای ثبت رکوردهای قیمتی جدید است. سرانجام شاهد عبور قیمت اتریوم از ۱۰۰۰ دلار هستیم، قیمتی که پیش تر در فوریه سال 2018 به آن رسیده بود.

صعود قیمت اتریوم به بالای 1000 دلار :

شب گذشته اتریوم توانست در عرض 12 ساعت بیش از 15 درصد افزایش قیمت داشته است.

اتریوم

اتریوم

افزایش قیمت اتریوم اتفاق بزرگ و مهمی برای آلت کوین ‌ها است و موضوع از این جهت جالب‌ تر می‌ شود که اتریوم صرفاً در عرض چند ساعت از 850 دلار به 1000 دلار رسید. بنابر این، می‌ توان روند صعودی اتریوم را به عنوان دنباله رکورد زنی بیت کوین، بزرگ‌ ترین رمزارز در جهان که طی هفته گذشته سطوح مقاومت را از بین برد، در نظر گرفت.

تحرکات مثبت قیمت اتریوم در نتیجه تغییر و تحولاتی در اکو سیستم آن اتفاق افتاده است. عرضه فعال Ethereum 3m-6m (1d MA)  نه تنها به پایین‌ترین سطح ۵ ساله سقوط کرد، بلکه میزان هش ریت آن نیز به بیشترین میزان ثبت‌شده رسید.

چارت اتریوم

چارت اتریوم

مورد اول نشانه خوبی است زیرا تمایل به نگهداری یا همان هودل کردن را در میان سرمایه‌گذاران و دارندگان اتریوم را بیشتر به رخ می‌کشد. به دنبال بلوک پیدایش زنجیره بیکن اتریوم ۲ که در اوایل ماه دسامبر رخ داد و همچنین اعلام پشتیبانی صرافی شیکاگو از  اتر فیوچرز (Ether Futures) ، دلایل خوبی برای خوش‌بینی در مورد حرکت قیمتی کوتاه‌مدت اتریوم وجود داشت.

 

رکورد قیمتی اتریوم از سال 2018 :

در زمان نوشتن این خبر، اتریوم هنوز 30 درصد تا رسیدن به بالاترین قیمت خود فاصله دارد، سطحی که آخرین بار در ژانویه 2018 به آن رسید. با عبور بیت کوین از رکورد قیمتی قبلی خود آن هم به آسانی و بدون هیچ گونه دست و پا زدنی، بسیاری از کارشناسان و سرمایه گذاران بر این باور هستند که آلت کوین‌ها نیز به دنبال اتریوم حرکت خواهند کرد.

از طرفی هم با توجه به پویایی موجود در بازار اتریوم، همراه با افزایش علاقه و تقاضا، می‌توان ادعا کرد که اتریوم پتانسیل بالایی در ریسک / پاداش در سال 2021 دارد. اگر چنین باشد، احتمال ثبت رکورد قیمتی جدیدی را می‌توان بالا دانست.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

همزمان با کامنت قبلیم در مورد اتریوم هزار دلاری این پست آپلود شد خیلی جالبه😂⁦❤️⁩
ادامه بدید حتما👌🔥

pooria

به نوعی بدبخت شدیم چون حالا قیمت کارت گرافیک افزایش پیدا میکنه و نایاب میشه

Milad7

🙂 عجب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی