حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 1.4 به زودی با قیمت 100 یورو معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، شایعات

اگر موبایل هوشمند اندرویدی نوکیا می خواهید بخرید از سری Nokia 1.X ارزان ‌تر پیدا نمی کنید. این دستگاه ها که عموما جز پروژه اندروید Go هستند و اکثرا نرم افزارهای سبک وب ‌اپ را پیش فرض دارند، تلاش می کنند تا با سخت افزار ارزان بتوانند عملکرد خوبی را به شما بدهند. به نظر می رسد عضو جدید گوشی های پایین رده نوکیا را نوکیا 1.4 باید بنامیم و به زودی از سوی شرکت فنلاندی معرفی خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

نوکیا :

حدودا اوایل سال 99 بود که برای تان از معرفی دو گوشی اقتصادی نوکیا 1.3 و نوکیا 5.3 نوشتیم. نوکیا ۱.۳ با اسنپدراگون ۲۱۵ و اندروید Go با قیمت ۹۵ دلار معرفی شد. این گوشی از نمایشگر ۵.۷۱ اینچی با رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ بهره می ‌برد و دارای ۱ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بود. ظرفیت باتری آن ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و از اندروید Go مبتنی بر اندروید ۱۰ بهره می‌برد.

نوکیا ۱.۳

نوکیا ۱.۳

 

اما گوشی نوکیا 5.3 با اسنپدراگون ۶۶۵ و دوربین چهارگانه به قیمت ۱۸۹ یورو معرفی شد. نمایشگر ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰، حداکثر ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4000 میلی آمپری از مشخصات سخت افزاری نوکیا 5.3 بودند. البته در بخش دوربین این گوشی به یک دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، اولترا واید ۲ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و تشحیص عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز شده بود.

نوکیا ۵.۳

نوکیا ۵.۳

 

نوکیا 1.4 :

اما حالا خبر از گوشی جدیدی از شرکت نوکیا می رسد که به احتمال زیاد نوکیا آن را نوکیا 1.4 می نامد. گوشی که به باتری 3900 میلی آمپری و یک ماژول دوربین دایره ای شکل به مانند آنچه که در نوکیا 3.4 ، نوکیا 5.4 و نوکیا 8.3 دیده بودیم، مجهز شده است.

یک گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایت و قیمت 100 یورو از دیگر ویژگی های عضو جدید سری 1.x خواهد بود. نوکیا 1.4 در دو رنگ آبی و خاکستری عرضه می شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

سم جدید 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی