حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرسش و پاسخ گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | پرسش و پاسخ ترنجی

دیشب با هم نقد و بررسی گلکسی زد فولد ۲ رو به صورت ویدیویی و متنی در ترنجی دیدیم. ما تمام تلاش خود را داشتیم تا بتوانیم اکثر جوانب دستگاه را پوشش بدهیم. بدون شک هنوز مواردی هستند که در ذهن کنجکاو شما باقی مانده و شاید پاسخی برای آن ندارید. ترنجی از ابتدای فعالیت خود کاربر محور بوده و اکثر اوقات پست پرسش و پاسخ محصولات بررسی شده را منتشر می کند. امروز پرسش و پاسخ گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ را با هم خواهیم داشت و شما تا ۲۴ ساعت از زمان انتشار این پست می توانید پرسش های خود را مطرح کنید تا ما با بررسی دستگاه، به شما پاسخ دهیم.

پرسش و پاسخ گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ

گلکسی زد فولد ۲

گلکسی زد فولد ۲

سامسونگ با سرمایه گذاری بلندمدت در بخش نمایشگر، لولا و نرم افزار توانسته است خانواده ای را خلق کند که گلکسی زد فولد می گوید. البته بله، نسل اول آن گلکسی فولد نام داشت اما پس از ارایه گلکسی زد فلیپ، پیشوند Galaxy Z به معنی تاشو بودن دستگاه مذکور انتخاب شد. پس نسل دوم گلکسی فولد با نام گلکسی زد فولد ۲ ارایه شد. اما این Galaxy Z Fold 2 که در بازار جهانی حدود ۲ هزار دلار قیمت دارد، چه سوال هایی را برای شما ایجاد می کند؟!

شما در بخش نظرات این مطلب و یا در استوری اینستاگرام ترنجی مربوط به همین پست، می توانید سوال های خود را بپرسید. مزیت استوری اینستاگرام این است که تا حد امکان با تصویر و ویدیو (در قالب استوری) پاسخ خواهم داد و در وب سایت به صورت متنی پاسخ شما را آماده خواهم کرد.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farhad

سلام
حس و حالش چطور بود آیا وسیله ای بود که صرفا لوکس و با کلاسه یا کاربردی بود

دوربینش در حد نوت ۲۰ معمولیه یا بهتره؟

Farcry

سلام آقای عطایی چند تا سوال داشتم.
مقاومت صفحه نمایش گوشی چطوره؟ بعد از استفاده (چه کوتاه مدت مثلا یکی دو هفته و چه طولانی مدت) روی صفحه گوشی خط و خش ایجاد میشه؟
توی حالتی که صفحه نمایش گوشی باز میشه،برنامه ها و بازی ها به کامل روش اجرا میشن؟

Naranj

بالاخره تو جیب که نمیشه گذاشت،چه باید کرد؟!

Str

سلام آقای عطا یی
1_ایا توی مدت استفادتون روی صفحه نمایش خط و خشی افتاد؟
۲_با وجود اینکه بررسی دوربین رو خوندم اما میخواستم بدونم که دوربین دستگاه در حد چه گوشی ای از برندهای رقیب هست؟ و اینکه آیا سامسونگ توی دوربین گوشی کم گذاشته؟
۳_دوربین سلفی نمایشگر اصلی مزاحمت ایجاد نمی‌کرد براتون؟ منظورم اینه که بهتر نبود کاملا توی گوشه دستگاه قرار بگیره
۴_و اینکه بنظرتون این فرم فکتور برای آینده گوشی های تاشو مناسب تره یا فرم فکتور میت ایکس(می‌دونم سوال سلیقه ای هست ولی خواستم نظرتون رو بدونم)

Milad7

از کیفیت و میزان بلندی صدای اسپیکرها بگو در چه سطحی هست 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)