حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های تاشو سامسونگ را می توانید با مهلت تست ۲ ماهه خریداری کنید

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

شرکت کره ای سامسونگ بارها پیشنهادات جذابی را برای خرید گوشی های تاشو خود به خریداران اعلام کرده است. در جدیدترین آفر پیشنهادی سامسونگ، طرفداران این برند می توانند گوشی های تاشو سامسونگ را با مهلت تست ۲ ماهه خریداری کنند و در صورت راضی نبودن از خریدشان آن را به صورت کامل مرجوع کنند.

گوشی های تاشو سامسونگ

چندین سال از عرضه اولین گوشی ها با صفحه نمایش تاشو می گذرد، اما تنها شرکتی که توانسته است دید مثبتی در بسیاری از افراد ایجاد کند سامسونگ بوده است. آن ها سری Z Flip و Z Fold را برای این بازار هدف تولید کرده اند که با استقبال نسبی طرفداران این برند نیز همراه بوده است. دستگاه های تاشو در بازاری که گزینه های میان رده به طور قابل توجهی محبوب شده و به وفور یافت می شوند، فروش سختی برای شرکت های تولیدکننده دارند. اگر قصد خرید این دو مدل را دارید الان بهترین فرصت برای این کار است.

اگر شما هم از علاقه مندان به تلفن های تاشو هستید اما هنوز یک گوشی هوشمند از سری Galaxy Z خریداری نکرده اید، سامسونگ یک غافلگیری بزرگ برای شما دارد. به لطف تبلیغات جدید این برند، مشتریان سامسونگ که گوشی های گلکسی Z Fold 2 5G یا گلکسی Z Flip 5G را تا سه ماه آینده خریداری می کنند، 60 روز فرصت در اختیار دارند تا تصمیم بگیرند که آیا می خواهند دستگاه را نگه دارند یا آن را با قیمت خرید به صورت کامل مرجوع کنند.

البته شما باید در ابتدا هزینه کامل گوشی را پرداخت کنید و از زمان خریداری و در دست گرفتن گوشی اگر از خریدتان پشیمان شدید و یا علاقه ای به گوشی های تاشو نداشتید، می توانید با برگرداندن گوشی هزینه آن را به صورت کامل دریافت کنید. سامسونگ گزینه دیگری را نیز در اختیارتان می گذارد که در صورتی که گوشی های تاشو این شرکت باب میل شما نبود، می توانید آن را با یکی از گوشی های پرچمدار سامسونگ تعویض کنید.

 

دوره بازگشت محصول قبلی سامسونگ برای دستگاه های تاشو ۱۵ روز بود و برنامه جدید این شرکت برای افزایش آن به ۶۰ روز بسیار قابل توجه است. سیاست دوره بازگشت طولانی محصول ظاهرا بخشی از برنامه جدید “خرید و امتحان” سامسونگ است که از امروز اجرا می شود.

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

سامسونگ در این رابطه می گوید:

ابتکار جدید ما در فرصت ۱۰۰ روزه تست محصولات تاشو شرکت مان به مشتریان کمک می کند تا ببینند آیا یک وسیله تاشو برای آن ها مناسب است یا خیر. این برنامه بخشی از تعهد سامسونگ برای دسترسی بیشتر کاربران به دستگاه های تاشو است و امیدواریم کاربران از این برنامه استقبال کنند.

به نقل از sammobile، خبر خوب دیگری که سامسونگ باز هم برای افزایش فروش گوشی های تاشو برای علاقه مندان دارد این است که قیمت گوشی گلکسی Z Fold 2 با کاهش 200 پوندی عرضه خواهد شد. این بدان معناست که از این پس کاربران می توانند این گوشی را به جای ۱۸۰۰ پوند، این گوشی را با مبلغ  ۱۶۰۰ پوند خریداری کنند. اما قیمت گوشی گلکسی Z Flip همچنان همان 1200 پوند باقی مانده است.

سامسونگ Galaxy Z Fold 2

سامسونگ Galaxy Z Fold 2

قبلا نیز سامسونگ برای افزایش فروش این نوع گوشی ها مهلت تست ۱۰۰ روزه را به کاربران پیشنهاد داده بود. به نظر می رسد باید شاهد دوران جدیدی برای دستگاه های تاشو در سال ۲۰۲۱ میلادی باشیم. نظر شما درباره پیشنهادات وسوسه کننده غول کره ای برای خرید گوشی های تاشو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Tanha122

وقتی ک از تولید گوشی تاشوت اینقد مطعن هستی اینجور میشه

Tanha122

بعضی از گوشی های ی سری برند باگ بوده بعد گوشی شده 🤣🤣🤣

باریکلا به سامسونگ بابت این کارش.
ولی این مورد تو ایران پشتیبانی نمیشه.
از یه طرفی پولش اونقدری هست که نشه تستش کرد.

Milad7

پس سامسونگ حسابی نسبت به کیفیتشون مطمئن هست😁🙌🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی