حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چه چیزی میت ایکس ۲ هواوی را اینقدر خاص می کند؟

معمولا یک تا دو سال طول می کشد تا محصولات پیشرو در یک بخش، جای خود را در میان کاربران پیدا کنند و به نظر می رسد که این رویه برای گوشی های هوشمند تاشو نیز صدق می کند. سومین تلاش هوآوی در این حوزه، میت ایکس ۲، در حال حاضر زیباترین و تحسین برانگیز ترین گوشی هوشمند تاشو به حساب می آید که نه تنها نسبت به گوشی های تاشو قبلی هوآوی، بلکه نسبت به گلکسی زد فولد ۲ (Z Fold 2) نیز پیشرفت هایی داشته است. در این مقاله از xda-developers می خواهیم بررسی کنیم که چه چیزی هوآوی میت ایکس ۲ را اینقدر خاص می کند.

چه چیزی هوآوی میت ایکس ۲ (Mate X2) را اینقدر خاص می کند

صفحه نمایش بزرگ و یکدست بدون خط تا

استفاده از هوآوی میت ایکس ۲ به عنوان یک گوشی هوشمند عادی با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی

استفاده از هوآوی میت ایکس ۲ به عنوان یک گوشی هوشمند عادی با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی

هوآوی میت ایکس ۲ را هم می توان به عنوان یک گوشی هوشمند عادی با صفحه نمایش ۶.۴۵ اینچی به کار برد و هم از آن به عنوان یک تبلت ۸ اینچی استفاده کرد. صفحه نمایش بزرگ این دستگاه انقلابی محسوب می شود زیرا دیگر خبری از چروک محسوس در محل تا شدن صفحه نمایش نیست که سایر دستگاه های تاشو از جمله گلکسی Z Fold 2 سامسونگ را آزار می داد.

هوآوی میت ایکس ۲ در سمت چپ و گلکسی زد فولد ۲ در سمت راست

تفاوت مشهود در صفحه نمایش هوآوی میت ایکس ۲ ( سمت چپ) و گلکسی زد فولد ۲ (سمت راست)

این مسئله به خاطر استفاده از طراحی لولا چند بعدی این دستگاه است که آماده سازی آن ۵ سال طول کشیده است.

استفاده از مکانیزم لولا چند بعدی در هوآوی میت ایکس ۲

استفاده از مکانیزم لولا چند بعدی در هوآوی میت ایکس ۲

در اینجا نحوه کار آن را مشاهده می کنید. هنگامی که دستگاه بسته می شود، مکانیزم قفل چند بعدی، یک حفره به شکل قطره آب ایجاد می کند . این بدین معنی است که صفحه نمایش همانند نمونه مشاهده شده در گلکسی Z Fold 2 با یک زاویه تند خم نمی شود.

 بر خلاف گلکسی زد فولد ۲ ، میت ایکس ۲ در حالت بسته، کاملا صاف است

بر خلاف گلکسی زد فولد ۲ ، میت ایکس ۲ در حالت بسته، کاملا صاف است

علاوه بر این، هنگامی که میت ایکس ۲ بسته می شود، بر خلاف دستگاه تاشو سامسونگ، کاملا به شکلی صاف قرار می گیرد. هوآوی این مورد را مدیون استفاده از آخرین پیشرفت ها در  معماری و طراحی سازه ای دستگاه است.

میت ایکس ۲ یک گوشی تاشو باریک محسوب می شود

میت ایکس ۲ یک گوشی تاشو باریک محسوب می شود

هوآوی میت ایکس ۲ همچنین از یک طراحی باریک شونده استفاده می کند که به زیبایی مرکز ثقل گوشی را به ضخیم ترین بخش آن منتقل کرده است، جایی که کاربر گوشی را نگه می دارد.

عملکرد عالی دوربین هواوی میت ایکس ۲، هم راستا با سایر پرچمداران

کیفیت دوربین میت ایکس ۲ در سطح سایر پرچمداران است

کیفیت دوربین میت ایکس ۲ در سطح سایر پرچمداران است

تا پیش از معرفی هوآوی میت ایکس ۲ ، دوربین گوشی های تاشو عملکرد ضعیف تری در مقایسه با پرچمداران زمان خود داشتند. از نسل اول هوآوی میت ایکس گرفته تا هوآوی Mate XS ، یا دستگاه های تاشو سامسونگ از جمله گکسی Z Fold 2 هیچکدام نتونسته بودند انتظارات در زمینه دوربین را برآورده کنند. اما دیگر چنین مشکلی وجود ندارد : هوآوی میت ایکس ۲ به همراه یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض (که هوآوی آن را Cine Camera می نامد)، یک لنز زوم ۱۲ مگاپیکسل با زوم ۳ برابری اپتیکال، و یک دوربین پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی که زوم ۱۰ برابری اپتیکال را ارائه می دهد، عرضه شده است. این تقریبا همان مجموعه سیستم دوربین استفاده شده در قوی ترین گوشی هوشمند عادی این شرکت یعنی هوآوی میت ۴۰ پرو پلاس (+Mate 40 Pro) است.

آنباکسینگ هواوی میت ایکس ۲ را تماشا کنید

اما تحسین برانگیز ترین مورد در سیستم دوربین میت ایکس ۲ این است که هواوی توانسته است یک لنز پریسکوپ زوم (که از یک حسگر ظریف تر، ضخیم تر و بزرگتر استفاده می کند) را در یک دستگاه تاشو جای دهد. چیزی که تا به امروز تصور می شد غیر ممکن باشد. باید در نظر داشت که هوآوی بدون افزایش ضخامت دستگاه این کار را انجام داده است. هوآوی میت ایکس ۲ در حالت باز شده در باریک ترین بخش خود ۴.۴ میلی متر ضخامت دارد و در حالت تا شده نیز ضخامتش از ۱۳.۶ میلی متر در باریک ترین بخش دستگاه تا ۱۴.۷ میلی متر متغیر است – که همچنان باریک تر از گلکسی Z Fold 2 با ضخامت ۱۶.۸ میلی متری است.

ارتقا به HarmonyOS

هوآوی میت ایکس ۲ در ابتدا به همراه یک نسخه متن باز اندروید عرضه شده است، هرچند با شروع ماه آوریل،‌کاربران این انتخاب را خواهند داشت که گوشی خود را به HarmonyOS ، نرم افزار متعلق به هوآوی ارتقا دهند، چیزی که هوآوی قول داده است تجربه کاربران از گوشی های تاشو را وارد سطح جدیدی کند. هوآوی میت ایکس ۲ در زمره اولین سری از دستگاه های هوآوی قرار می گیرد که این ارتقاء انقلابی را دریافت خواهند کرد. HarmonyOS ارتباط یک پارچه ای را بین میت ایکس ۲ و محصولات متنوع هوآوی برای کاربران، از حمله FreeBuds 4i برقرار خواهد کرد.

ایرباد تو گوشی بیسیم با بیشترین عمر باتری

ایر باد بی سیم FreeBuds 4i هوآوی

ایر باد بی سیم FreeBuds 4i هواوی

در کنار هوآوی میت ایکس ۲ ، هوآوی از جدیدترین ایرباد بی سیم استریو تو گوشی خود، FreeBuds 4i نیز رونمایی کرد. محصولات هوآوی همیشه از عمر باتری بالاتری از دیگران برخوردار بوده اند و FreeBuds 4i نیز با توانایی پخش ده ساعت موسیقی بی وقفه با یک بار شارژ،  از این قاعده مستثنا نیست. ده دقیقه شارژ در کیس همراه نیز سبب افزودن ۴ ساعت به عمر باتری می شود. این ایرباد های کوچک به همراه ویژگی حذف نویز فعال (Active noise cancellation)، امکان کنترل لمسی، و جفت بودن مداوم با دستگاه های هوشمند عرضه شده است.

رابط کاربری بهینه شده برای استفاده در صفحه نمایش بزرگتر

رابط کاربری بهیته شده هوآوی برای میت ایکس ۲

رابط کاربری بهیته شده هوآوی برای میت ایکس ۲

وقتی صفحه نمایش دستگاه شما به اندازه یک تبلت است، قطعا انتظار دارید که بشود کارهای بیشتری روی آن انجام داد و هوآوی نیز رابط کاربری خود را بهینه کرده تا بتوان بیشترین استفاده را از این صفحه نمایش بزرگ برد. کاربران می توانند با استفاده از «Multi Window» که یک ژست میانبر لمسی قرار گرفته در نرم افزار میت ایکس ۲ است و چند ضربه آهسته به صفحه نمایش، به مولتی تسکینگ تقسیم شده در دو صفحه دسترسی پیدا کنند و حتی با کشیدن و رها کردن فایل های مختلف آنها را از برنامه های پیش فرض هوآوی به برنامه های شخص ثالث منتخب انتقال دهند. کاربران همچنین می توانند تقریبا هر برنامه ای را در یک پنجره شناور که قابلیت تغییر اندازه و قرار گرفتن در هر جای صفحه نمایش دارد، باز کرده و استفاده کنند. «App Multiplier» نیز، همانطور که از اسمش مشخص است، شما را قادر می سازد تا بخش های مختلف یک برنامه را به طور همزمان باز کنید. تغییرات کوچکی همچون امکان تغییر سایز و یا دو تکه کردن کیبورد پیش فرض دستگاه می تواند تجربه استفاده از تبلت را لذت بخش تر نیز بکند.

پیشرفته ترین گوشی هوشمند تاشو

میت ایکس ۲ هوآوی

میت ایکس ۲ هوآوی

میت ایکس ۲ به روند هوآوی در استفاده از سخت افزار پیشگام در حوزه موبایل ادامه می دهد. هم زمان با به تکامل رسیدن بازار گوشی های تاشو و عادی شدن این دستگاه ها در بین کاربران، هوآوی نیز به پیشتازی در این عرصه با ارائه دستاوردهای بیشتر ادامه خواهد داد.

اشتراک در
اطلاع از
60 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

دگزو گوه خورده با این نمره دادنش

AŁɪ

واقعا هم پیشرفته ترین و زیباترین گوشی تاشو جهانه.

زارعی

خوب یا فوق العاده که قطعا هست،. ولی باید دید با این رنج فیمتی چقدر ارزش خرید داره /:

_V_

با این قیمت زحمت کشیده واقعا، خط تا هم چندتا عکس ازش هست که داره خط رو، هرچند عمق کمتر از زی فولد ۲ ولی عرض بیشتر!

راستی اون بهینگی نرم افزاریو زی فولد ۲ نداره؟

جالبه زمان گلکسی فولد اول، اونکه تو جعبش گلکسی بادز داشت کسی برتری حساب نکرد، اونوقت ابن گوشی الان ایربادزی که همراهش معرفی شده جزء نکات خاصش حساب میشه

خدایا شکرت

نیما عرفانی

آمار داری تو چین با همین قیمت تا الان چندتا فروخته یا چندتا پیش فروش داشته؟

_V_

اول اینکه نکنه آمار فروشش مثل سری اول فیک نیست؟ )باشه حمله نکنین واقعی بود(
دوم اینکه من جایی از کامنت ندیدم به تعداد فروش اشاره کرده باشم، مثل این میمونه یکی بگه چقدر A51 بی ارزشه و نسبت به مشخصاتش قیمت بالایی داره، بعد یکی دیگه بیاد بگه میدونی با همین ارزشش چقدر فروش داشته؟ )بماند فروش اون ای۵۱ از چندین رقیبش بیشتره ولی این میت نیست حتی(

حالا هم مطمئنم جای جواب دادن بخش اصلی کامنت، روی اینکه آمار واقعیه یا نه و مقایسش با دوره‌ی مشابه زی فولد پرداخته میشه 🙂

در کل این گوشیو با این قیمت به زی فولد ۲ هم ترجیح نمیدم چه برسه نسل بعدی که قیمتش حتی اندازه‌ی میت ایکس ۲ باش که نیست قطعا، باز خیلی قابل تحسین تره

نیما عرفانی

یعنی یه سؤال نیاز به اینقدر صغری کبری چیدن داشت؟؟
اوکی الان تایمشو ندارم ، همین کامنتتو داشته باش تا بعد از ظهر اگه عمری بود بیام تمام انتقادات وارده و بحث پیش اومده رو با یه کامنت ببندم …
فعلاً

Sarnevesht

قشنگ از حرفات داره تعصب شدید میباره.

من یه چیز همیشه برام سوال بوده. تو یکی دو سال اخیر پرچمدار های هواوی گرونتر از اپل و سامسونگ بودن اما چرا وقتی وارد ایران میشن همه چی برعکس میشه؟
امکان داره تو بقیه کشور ها هم همینطوری باشه؟ لطفا بعضیا الکی نیان بگن نه اینطور نیست

_V_

یه سوال نیاز به صغری کبری چیدن نداره
جواب مسخره و بی‌ربط یه جواب درست میخواد جای تن دادن به تغییر جریانی که یه ترول هواوی میخواد اتفاق بیفته

من خیلی ساده اومدم چیزی که به بدترین ترولای هواوی بگی قبول میکنن رو درباره‌ی این پست گفتم، گفتم که بهینگی‌ها و ویژگی‌های نرم افزاریو زی فولدم داره، اینکه کنارش فلان ایربادز معرفی شده قرار نیست جزء ویژگی‌های خاصش باشه درحالی که فولد اول حتی تو جعبش بود ولی کسی حتی تو بحثش ازش حرفم نمیزد، گفتم همچنان خط تا هم داره و بلکه عریض تر از فولد ولی عمق کمتر، و گفتم قیمتش هم الکی بالائه

حالا چه ربطی داره چندتا فروخته؟ تو بگو ۲۰ میلیون فروخته، چه ربطی به این کامنت داره؟ بگو میخوام مثل ترولای سطح معمولی سامسونگ بیام بی ارزش بودن فلان گوشی رو با تعداد فروشش پوشش بدم دیگه!

_V_


با منی؟
چون فن هواوی هستی پس من داره از حرفم تعصب میباره؟ من خیلی ساده یه کامنت اولیه دادم شما جای تیکه انداختن و لقت گذاشتن بیا بگو کجاش اشتباه بود و ثابتم کن اشتباهه 🙂!

_V_

بازم دقیقا مثل فنای سامسونگ
عِین اونموقع ها که سری S معرفی میشه و میان میزننش تو سر سری Mate در حالی که اون رقیب Note بوده و این S باید با P مقایسه شه

هرچند تو اون مورد S و Mate، میت بعد چند ماه هنوز گرونتره از S ولی تو این مورد زی فولد۲ و میت ایکس ۲، این دوست جدیدمون با اختلااااف! گرونتره

/بیا زیر اینم ریپلای کن بگو تعصب میباره یا منفی بزن شاد شیم/

Sarnevesht

من اون قسمت که گفتی میت رو به هیچ وجه به زد فولد ترجیح نمیدم رو میگم تعصبانه هست چون میت تو همه ی زمینه ها برتری واضحی نسبت به زد فولد داره. به نظر من قیمت های هواوی یه چیز اعلامی هست و تو واقعیت فرق داره. شما بزار این این گوشی وارد بازار ایران بشه تا ببینیم چقدر اختلاف قیمت با زد فولد پیدا میکنه بعد بگیم که ارزش خرید داره یا نداره. چون تو کشور ما همه چی برعکسه

_V_

کی گفته قیمتاش اعلامیه و…
قیمتش همینهپتو از آمازون دیدی در حالی که بری سایت خود هواوی برای هر کشور قیمتاش خوشگلش برای هر کشور راحت در دسترسه

میت برتری واضح در همه زمینه‌ها داره؟ همه؟ قیمتشم اینطور که میگی کمتره گویا
اوکی 👍

Sarnevesht

بله تو همه ی زمینه ها به جز رفرش ریت صفحه اصلی که اونم به نظر من هواوی بهتر عمل کرده.. چرا؟ چون اولا هواوی متل سامسونگ نزده یه طرف رو کلا داغون کنه و رفرش 60 بزاره و یه طرف رو هم خیلی برجسته کنه و رفرش 120 بزاره. دوما توی اون صفحه به اون بزرگی اگه رفرش 120 استغاده بشه قطعا تاثیر زیادی در مصرف باتری خواهد داشت. ولی هواوی با ارائه رفرش 90 هرتز تطبیق پذیر توی هر دو صفحه هم یه عمر باتری خوب رو به عمل آورده و هم یه تجربه سریع و روون از رابط کاربری. البته من قیمت رو فاکتور گرفتم. چون باید وایسیم این گوشی بیاد تو بازار کشور ما تا ببینیم چقدر اختلاف قیمت با زد فولد خواهد داشت

_V_

ضخامت کمتر تو حالت آنفولد
رنگ مات
جرم کمتر
گوریلاگلس ویکتوس
UTG
سرویس‌های گوگل
۴ گیگ رم بیشتر
دوربین التراواید بهتر
فیلمبرداری بهتر
احتمالا رنگای بهتر تو تله حتی
احتمالا حتی سلفی بهتر
سه سال آپدیت اندروید
ریورس وایرلس شارژ
سامسونگ دکس
پنل ۱۲۰ هرتز داینامیک امولد LTPO با حاشیه‌های کمتر
قیمت بی‌نهایت کمتر

آره اینا برتری نیست!
فقط اینا برتریه 👇

شارژر سیمی سریعتر )خوبه حالا اینم مثل بقیه فلگ شیپاش که با اون توان شارژ، کندار از بقیه که هم باتریشون بزرگتره هم توانشون کمتر نباشه!!!(
چیپست قویتر ) اونم فقط روی پرفورمنس مود، که طبق تست انندتک از اسنپ ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ هم مصرفش بیشتره چه برسه ۸۶۵ پلاس(
دوربین اصلی بهتر تو عکاسی
زوم بیشتر تله‌فوتو هم یکی ۳ برابر هم یکی ۱۰ برابر
پشتیبانی از نانومموری )قیمت و سهولت پیدا کردنش عالیه اصن(
نمایشگر کاور شارپ‌تر با نسبت تصویر بهتر و رفرش‌ریت بیشتر
ضخامت کمتر تو حالت فولدد )با اون طراحی لنگر انداز که فقط وقتی خم شد بگه ضخامت کمتره(
و بلوتوث ۵.۲
برتری ان!

Taha

فلکشیپ یعنی قاتل پرچمدار
یوهاهاها

Mohammadr

من به بقیه بحثا کاری ندارم..
ولی دوست عزیز، واقعا، جدی، بی شوخی، میخوای قیمت ایران رو ملاک قرار بدی؟ اصلا هم به دلال و رابطه ایران با چین و کره جنوبی و میزان نفوذ این کشورها در ایران ربطی نداره؟!
گوشی 400 دلاری دارن میدن 16 و نیم میلیون! بعد گوشی 466 دلاری رو دارن میدن 13 و 200 و بعضی جاها 12 و 900،،،،هر دو مدل از یک برند!

Sarnevesht

اولا من نسخه بلوتوث رو نقطه قوت به حساب نیوردم ولی اگه نسخه بولوتوث هواوی پایین تر بود تو قطعا اون رو به عنوان یه نقطه ضعف بزرگ جلوه میدادی. دوما شارژر 66 وات هواوی صد تا میارزه به شارژ بی سیم معکوس سامسونگ که اصلا یه قابلیت کاربردی نیست.
دوربین رو که مطمئن باش در همه ی زمینه ها هواوی سرتره. و از خودت احتمالات در نیار. توی دوربین الترا اید درسته زاویه دید سامسونگ بیشتره اما اعوجاج بیشتر داره و کیفیت و وضوح و دقت رنگ کمتری از هواوی داره. توی سلفی هم شک نکن هواوی بهتره چون دوربینش مال میت 40 هست که یکی از بهترین هاست. فیلمبرداری رو هم تا چیزی رو ندیدی احتمالات در نیار.
در مورد وزن باید بدونی با اینکه ابعاد صفحه نمایش هواوی خیلی بیشتره اما فقط 5 گرم سنگین تره. پس تو زمینه وزن هواوی بهتر بوده.
کی گفته هر چی گوشی رمش بیشتر باشه بهتره؟؟؟ هر چی رم بیشتر باشه فقط مشتری بیشتر گول میخوره. میت 40 با 8 گیگ رم عملکردش توی مدیریت رم خییییلی بهتر از سامسونگ اس 21 الترا با 12 گیگ رم هست که نصف برنامه ها رو میبنده. پس مطمئن باش روی کاغذ رم سامسونگ بهتره اما تو واقعیت هواوی بهتره.
در مورد اپدیت هم هواوی قطعا با ارائه هارمونی حداقل 3 سال اپدیت رو خواهد داد.
همون سالی که سامسونگ با معرفی نوت 8 قابلیت سامسونگ دکس رو ارائه داد هواوی هم با میت 10 قابیلت pc mode رو ارائه داد که خیلی بهتر از دکس بود. چون دکس نیاز به کابل مخصوص داشت اما پی سی مود هواوی به صورت بی سیم کار می‌کرد و هنوز هم این قابلیت توی گوشی های هواوی ارائه میشه.
در مورد زیبایی همه اعتراف میکنن که هواوی خوشکل تره بعد تو میگی زد فولد ماته؟؟؟
اگه هواوی از گوریلا گلس استفاده نمیکنه دلیل نمیشه مقاومتش کمتر باشه. شما اگه بری تست سقوط و خش پذیری گوشی های هواوی رو ببینی میفهمی که با سامسونگ برابره…
کی گفته تراشه کایرین 9000 از 865 ضعیفتر؟ والا هواوی توی تست سرعت اس 21 الترا رو هم شکست داد چه برسه به اسنپ 865. در ضمن مصرفش هم دقیق یادم نیست چقدره اما اگه از سامسونگ کمتر نباشه بیشتر نیست.

_V_

نصف کامنتت که ترول بازی بود و بلد کردن برتری های هواوی
نصف دیگشم جوابش باز همون کامنت قبلی که دادم همونه که هست
تو میخوای مخالفت الکی کن و باز دوباره بگو سامسونگ هیچ برتری ای نداره جز اینکه ۱۲۰ هرتزه!!! اوکی منم جواب این حرفتو دادم حالا بیا بپیچون دوست عزیز

_V_

خیلی دوست دارم سر مراسم زی فولد ۳ چی میخوای بگی که با قیمت خیلی کمتر از ایکس ۲، دوباره قراره با میت ایکس ۳ حتی رقابت کنه! 😄

_V_

راستی، با اکانت اصلیت بیا راحت تر باهات بهش حرف زد!

Sarnevesht

اولا من اکانت دیگه ای ندارم. و اولین بار هست تو ترنجی عضو میشم.
دوما من بحث با شما رو بیهوده میدونم چرا چون شما سام فن هستی و من هواوی فن. و هیچ کدوم قانع نمیشیم. اون که بخواد این گوشی هارو بخره به اندازه کافی عقل داره و میره خودش مقایسه هارو میکنه و با توجه با نیاز ها یکی رو انتخاب میکنه.
ولی بدون که اینجا فقط تو هستی که شارژ بی سیم معکوس 4.5 وات رو که سه روز طول میکشه یه باتری 5000 رو شارژ کنه رو به طول عمر باتری بیشتر و سرعت شارژ خیییلی بیشتر ترجیح میده.
و اینجا فقط تو هستی که نسبت صفحه نمایش مسخره و افتضاح 23 به 6 رو که عملا خیلی داغونه و تجربه کاربری خیلی بدی رو ارائه میده رو به 5 دهم میلی متر حاشیه بیشتر صفحه نمایش ترجیح میدی و……..
من دیگه باهات بحثی ندارم

_V_

نه دیگه ببین، نشدا!
به من میگی بدون اینکه تست بیاد میگم التراواید و سلفی سامسونگ بهتره، درحالی که همیشه همین بوده حداقل برتری‌های سامسونگ به هواوی و انتظار داشتم الان هم این اتفاق بیفته

بعد خودت سریع فهمیدی هم باتری هواوی بهتره هم سریعتر شارژ میشه؟ جالبه جواب این حرف هم حتی تو اون کامنت اولیه دادم 😂
یادش بخیر اس۲۰ الترا با شارژر ۲۵ واتی و باتری ۵۰۰۰، بیست دقیقه زودتر از پی۴۰ پرو پلاس با باتری ۴۲۰۰ و شارژر ۴۰ واتی شارژ میشد

حتی شیائومی هم تو مراسم K40 سرعت شارژ گوشیاش با شارژر ۳۳ واتی با اون سایز باتریو جلوی هواوی قرار داد و نتایجش خیلی فاصله داشت از چیزی که فنای هواوی دائم میزنن تو سر بقیه!!!!!
پس با حداکثر توان شارژر، نیا بگو فلانی زودتر شارژ میشه!!!!

بعدشم، کی گفته من فن سامسونگم؟ خوشم میاد هرکی تو هر چیزی باهاش مخالفت میکنم منو فن اون برندی میدونه که طرف مقابل حرفشه، شما که میگی فن سامسونگ، اون علی که هنوز فازشو درک نکردم میگه فن سامسونگ نما!!! )انگار چه افتخاریه فن سامسونگ بودن که کسی بخواد الکی اداشو در بیاره! 😂( تو تل گرامم که ترولای شیائومی بهم میگن ترول سامسونگ ترولای هواوی میگن ترول شیائومی، ترولای سامسونگ میگن چینی پرست، حتی ترول اپل هم خطابم میکنن

مشکل اینجاست سخته درکش یکی ترول چیزی نباشه و کامنت بده! ولی همینطوره )الان اون بنده خدا دوباره به عنوان کامنت آخر میاد یه تیکه میندازه دوباره در میره، کاری جز تیکه اندازی و توهین و تهمت بلد نیست هنوز(

_V_

راستی این جا موند
حاشیه رو که گفتی، اتفاقا من نمایشگر بیرونی هواوی رو برتری دادم هرچند هول پانچ دوگانه داره و رو روشنایی و کنتراست شاید به سامسونگ نرسه

اون حاشبه‌های کمتر که گفتمم مال پنل داخلی بود 😊

_V_

اینو الان دیدم
والا هواوی توی تست سرعت اس 21 الترا رو هم شکست داد”

دوست عزیز میدونی که اسپید تست فقط نشونه‌ی قدرت چیپست نیست دیگه؟ اگر هنوز در این حد هست اطلاعاتت که نشونه‌ی قدرت پردازشی SoC میدونی اینو، پس لابد کرین ۹۸۰ از A13 Bionic قویتره !
عجب

_V_

https://youtu.be/Wn0uTiDnl4Y

کرین ۹۸۰ از ۹۹۰ ۵جی قویتره 😀

_V_

https://youtu.be/euyYtaGEYbU

از A13 هم قویتره 🥲

Sarnevesht

خداوکیلی اینو از کجات در آوردی که شارزر 25 وات زودتر از 40 وات شارژ کرده. والا من تو همه ی تست ها دیدم که هواوی زودتر بوده. اینو همه اونایی که گوشی پرچمدار هواوی دارن میدون که شارژر 40 وات هواوی تو نیم ساعت 80 درصد شارژ میکنه و سامسونگ تو نیم ساعت 60 درصد. در ضمن شیائومی رو اصلا نیار وسط که فقط دنبال گول زدن کاربرا هست. من گوشی های هواوی p10 و mate 10 دارم. بعد از 4 و سه سال استفاده از این گوشی ها که مثل سگ از باتریشون کار کشیدم سلامت باتری پی 10 حدود 85 درصد هست و میت 10 حدود 80 درصد. این اعداد رو از روی بنچمارک انتوتو که سلامت باتری رو اندازه میگیره میگم. در حالی که خیلی از کاربرای شیائومی که حدود یک سال هست گوشی هاشون رو خریدن سلامت باتریشون تو انتوتو رسیده به 80 و حتی زیر 80. چرا؟؟؟ چون شیائومی صفر تا صد فرایند شارژ رو با توان 33 وات انجام میده که بشدت به باتری فشار میاد. چون از حدود 80 درصد به بعد باید از توان کمتری استفاده بشه. ولی هواوی بعد از درصد 85 توان شارژ رو به 10 وات کاهش میده و اینطوری در دراز مدت سلامت باتری حفظ میشه. همچینین هواوی توی شارژر هاش از ولتاژ کمتر و شدت جریان بیشتر استفاده میکنه تا دما کمتر بره بالا اما شیائومی برعکس. الان شارژر 33 وات شیائومی با ولتاژ 11 ولت و جریان 3 آمپر شارژ میکنه. اما گوشی خودم که میت 10 هست توان 25 وات رو با ولتاژ 5 ولت و جریان 5 آمپر ارائه میده. من کابل شارژ شیائومی رو به گوشی خودم وصل کردم اما بخاطر قطر کمتر نتونست جریان 5 آمپر رو عبور بده.
توی شارژر 40 وات هم هواوی از جریان 5 امپر و ولتاژ 8 استفاده میکنه در نتیجه کمتر از شارژر شیا داغ میکنه
در ضمن طبق تجربه قبلی گوشی های هواوی شارژ دهی بهتری نسبت به سامسونگ داشتن. و میت ایکس 2 چون پردازنده با معماری بهتر و جدید تر و رابط کاربری سبک تر داره پس احتمالا شارژ دهی بهتر خواهد داشت

Sarnevesht

اگه کایرین 980 تو تست سرعت از A13 بهتر بوده اون مربوط به رابط کاربری بهینه و سریع تر هواوی است.که خوب یه گزینه.
توی بنچمارک انتوتو هم من دیدم که سامسونگ اس 21 الترا (یادم نیست اگسینوس بود یا اسنپ) امتیازش حدود 685 هزار شد و میت 40 حدود 695 هزار و می 11 حدود 705 هزار و ایفون 12 حدود 650 هزار.
به نظر من بهترین و کاربردی ترین بنچمارک انتوتو هست چون عملکرد تمام قسمت هارو مورد بررسی قرار میده نه صرفا سی پی یو. چون ممکنه یه سی پی یو قوی تر باشه اما عملکرد کلی اون گوشی ضعیفتر باشه بخاطر عوامل دیگه. پس طبق انتوتو هواوی بهتر بوده

_V_

تو نکنه حرفاتو از جاییت درآوردی که فکر میکنی منم باید حرفمو از جاییم در بیارم؟
حتی ریویو گوشی‌های فلگ شیپ برند مورد علاقتم نخوندی بعد میای بحث میکنی؟
بررسی پ۴۰ پرو پلاس

https://www.gsmarena.com/huawei_p40_pro_plus-review-2120p3.php
while a full charge is achieved in about 70 mins.

https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s20_ultra_5g-review-2074p3.php
with a full charge taking 58 minutes

اشتباهم گفتم ۲۰ دقیقه، ۱۲ دقیقه، ولی بازم نتیجه فرقی نکرد

ای بابا چیشد بالاخره نفهمیدیم، چون شیا زودتر شارژ میشه سلامت باتریشم کمتره؟ پس باز درود بر گلکسیای قبلی که ۱۵ وات و اصن اپل که ۵ واتی شارژ میشد 😢

رابط کاربری بهینه تر از iOS داره؟ ای بابا در برابر پی۴۰ پرو چی نکنه اونم رابط کاربریشو شیا منتشر کرده مال خود هواوی نیست! اونارو دادم بفهمی قدرتو با اسپید تست نمیسنجن، وقتی نوا ۵تی با چیپ و حافظه و فکر کنم رم ضعیفتر، فلگ شیپ خود برند رو میبره

حالا میرسیم به انتوتو، دقیقا هدفت از گفتن انتوتوی آیفون چی بود الان؟ حتی نمیدونی انتوتو کراس پلتفرم نیست امتیازاشو نمیشه توی اندروید و iOS مقایسه کرد؟ حالا این هیچی، حتی تو اون پیامم که اینهمه دربارش حرف زدی دقیق نخوندی که گفتم میت ۴۰ پرو تو پرفورمنس مود قویتره اما بدون اون برو ببین انتوتوش چقدره، و تو انندتک برو مصرفشو ببین رو همون پرفورمنس مود
یا قدرت بیشتر رو تو حرفات انتخاب کن یا باتری بهتر رو پس

حالا خود انتوتو که چقدر معتبره برای شما هم جای سواله، انتوتو همون جایی نیست که وقتی بنچ Ai و رنکینگش رو منتشر کرد فنای هواوی گفتن نه معتبر نیست فقط ai bench معتبره؟ بالاخره انتوتو معبتره یا نه من نفهمیدم!

Sarnevesht

در ضمن من کنکوری هستم و بیکار نیستم بیام اینجا با تو بحت کنم. امروز هم کلی از وقتم گرفته شد. پس دیگه باهات بحث نمیکنم و جوابتو نمیدم. ملت خودشون عقل دارن میدونن کدوم گوشی بهتره.
همچنین توصیه میکنم که مقایسه میت ایکس و زد فولد که لینکش توی همین صفحه و تو قسمت مطالب مرتبط هست رو بخونی تا ببینی سلفی کی بهتره و تو زوم کدوم گوشی رنگها رو بهتر ثبت میکنه
والسلام

_V_

https://www.gsmarena.com/huawei_mate_40_pro-review-2184p5.php
قدرت فقط اونجاش که بدون پرفورمنس به اس۲۰ اف‌ای میبازه

m.b

والا کاری به بحث ندارم چون فعلاً به من ربطی نداره… اما این قسمت گفتم شاید به اطلاعات من ربط داشته باشه:
“چون شیائومی صفر تا صد فرایند شارژ رو با توان 33 وات انجام میده که بشدت به باتری فشار میاد.”
تمام اطلاعاتم و تمام اطلاعات افشاگرم که تو این سایت به همه نشونش دادم و تمام اطلاعات مهندسینی که این شارژر رو ساخت به کلی پر پر شد!
حداکثر توان شارژر 28 واتی اون شارژر که فقط مدت کوتاهی از میانه فرآیند وجود داره میگن بعد این جمله از سر ناامیدی به 15 وات کاهش پیدا کرده…
خداروشکر واسه کنکور دار میخونی… پس باید بفهمی این متن داره چی میگه:
“4520mAh+33W fast charge combination. The measured peak power is 28W, the power is very stable, it can be charged to 73% in 30 minutes, and it can be charged to 100% in 50 minutes”

و یه توصیه از برادر بزرگترت… هیچوقت دیگه این جمله رو نگو… چون هیچکدوم از شارژر های فست حتی 25 واتی ها هم تا اون آخر یکنواخت نمیرن… “هیچکدوم”
ان شاء اللّه که تو کنکورت موفق باشی…😉❤️

Mahdi

انکار نمیکنم که دستگاه عالی هست و قیمتش هم ایراد نمیگیرم ، در جواب به سوال تیترتون باید بگم : قبول کردن نظر سامسونگ در مورد شیوه تاشدن این دستگاه رو خاص کرده ، طرفدار گوشی تاشو نیستم ولی انصافاً دستگاه خوبیه این

Mahdi

خیلی خوبه ولی یکم گرونه

m.b

بهتر بودن میت در خیلی از نقاط نسبت به فولد 2 با 6 ماه بروزتر بودن توجیه میشه اما قیمت بالاش با هیچ منطقی توجیه پذیر نیست… همچنین بهتر بودن زدفولد 3 هم که دقیقا با همین اختلاف زمانی اگر بیاد رو میشه بخاطر این 6 ماه بروزتر بودن نسبت به میت ایکس 2 توجیه کرد اما اگر شایعه قیمتش درست باشه اون هم اختلاف قیمتش با اینکه بروزتره اما ارزوتره، توجیه‌ناپذیرتر میکنه این موضوع رو…
در مرحله سوم که میزنه تمام راه های توجیه باقیمانده رو باطل میکنه در نظر گرفتن این نکته‌ست که ما با قیمتای چین یه تولید کننده چینی طرفیم! خدا گلوبال رو اگر داشت بخیر کنه…
و بدترین توجیه واسه اینهمه مسئله توجیه ناپذیر اینه که بگیم چون فروش رفته پس خوبه حتماً!
تو دنیا هستن کسایی که آشغالاشون رو دور بریزن و همون آشغالا برای یه عده منبع درآمد و طلاست… بستگی داره کامل و درست نگاه کنیم یا نه(در مثال جای مناقشه نیست… هدفم از این مثال این بود که بگم حتی یه چیز بی ارزش هم برای بعضی ممکنه خیلی با ارزش به نظر برسه.… چه برسه به کالایی که روش زحمت کشیده شده و خب ارزش خرید داره اما نه به اندازه رقباش)

در ادامه و در جواب به این متطق که هر جیزی که فروش میره پس لزوماً ارزشمنده باید بگم نه… اصلاً… به هیچ وجه…همونطور که کسی هست که از روی تعصب قیمت بالای میت امسال رو توجیه کنه پس کسانی هستن که تو چین رو تولید کشور خودشون تعصب داشته باشن… بلکه بیشتر از حالت عادی بخاطر اینکه خب هوآوی در وضعیت خوبی نیست و به حمایت نیاز داره… و دو ساله که مردمش دارن حمایتش میکنن که زمین نخوره…
ایکاش لااقل قیمت بالاش با تلاش برای بقا در بازار و کسب سود بیشتر برای سرمایه گذاری در سایر بخش ها و زنده موندن تو بازار جهانی توجیه میشد…
در کل برای منم پیشرفتاش قابل تحسینه نسبت به فولد 2 اما اینم واقعیتیه که هم قیمتش خیلی باالاتره در حالی که محصول بی رقیبی نیست که همچین قیمتی داشته باشه و هم اینکه شایعه شده رقیب جدیدش زد فولد 3 هم 800-1000 دلار ارزونتره!

Sarnevesht

من احساس میکنم که این قیمت هایی که هواوی اعلام میکنه یه جورایی الکیه. چون اگه اینقدر گرون بود توی چین اینقدر فروش نداشت. احتمالا هواوی محصولاتش رو توی چین خیلی از قیمت اعلام شده موقع رونمایی کمتر میده. و مورد دوم اینکه دو دو سال اخیر قیمت پرچمداران هواوی از سامسونگ و آپل نیز بیشتر بوده اما تو کشور ها همه چی برعکسه. من حتی همین الان رفتم توی سایت آمازون و قیمت هارو نگاه کردم. با اینکه p40pro از اس21 و نوت 20 گرونتره اما از اس 21 الترا ارزون تر بود و با نوت 20 هم قیمت بود.

Sarnevesht

تصحیح میکنم.
“اما تو کشور ها همه چی برعکسه” …… اما تو کشور ما همه چی برعکسه

_V_

قراره اس۲۱ الترا از پی۴۰ پرو هم ارزونتر باشه؟؟؟
بابا ایول

m.b

البته که به طور کلی اینطور نیست… مثلاً میشه قیمتای معرفی اروپا رو عکس حرفت مطرح کرد… اونجا سامسونگ تو قیمت گذاری و اختلاف قیمت نسبت به نسخه جهانی خیلی قدرتمند تر از چینی هاست…

saeed_l

ما در مورد یه گوش 3 هزار دلاری هیچ نظری نداریم
😂😂😂

c.T.S.A.c

شیره مالیدن به روش آریایی جیب بری به سبک چینی !

AŁɪ

فنای به ظاهر سامسونگ نما چرا تو این پست کرم می‌ریزن خدا می‌دونه😐

_V_

عجب

Taha

طبیعیه بهتر باشه چون جدید تره قبلا هم گفتم رقیبش زی فولد ۳ هست.

_V_

طاها جان ترسناک شدی با این پروفایلا، رحم کن میترسم به جاهای بدی برسه

Taha

😂😂😂

m.b

یه نکته هم راجب لایک ها و دیسلایک…
دیشب من تا 3 بیدار بودم یه دوستی حدوداً 5-6 تا لایک خورده بود کامنتش، صبح ساعت 7 هم من بیدار شدم زود و اومدم سایت دیدم همون کامنت 7 تا منفی خورده… قطعاً 7 صبح 7 نفر که تو سایت منفی به دست منتظر کامنت اون آقا نیستن! پس اگر زورتون نمیرسه حرف حق بزنید، خودتون رو جلوی بقیه کوچیک نکنید… ممنون 🙏

c.T.S.A.c

مصطفی عزیز در طول سه سال فق این سردار دل ها سردار بلوچ بوده که این کارو میکرده الانم که شناختم اکانت جدیدش رو ؛ سردار جون گوگولی بیه مارو ببر لب مرز یه رقصی با کرم هات بکنیم تهمت نزن الحق که مااااچ کردنی هستی!**
#سرکرده_گی_ها
#سرکرده_ک…_گوزی_های_نا_منظم
#خعلی_بچه_لاتم
#الحمدالله
#الحمدالله
#الحمدالله

m.b

اون دوستی که اینکاره‌ست خودش میدونه و میفهمه و خجالت میکشه… لازم نیست به خودتون بگیرید…

نیما عرفانی

احتمالاً طبق معمول منظور من باشم …
چون اگه کاربر هدف علی باشه که خب عمق فاجعست چون کسر شأنه و خیلی افت داره سر به سر یه جوونی که حداقل ۳,۴ سال از خودت کوچیکتره بذاری پس محتمل ترین گزینه منم …
خب صرفاً جهت اطلاع درست؛ نخود آش می‌دونی چیه؟ یا خاله زنک بازی؟ من از هیچ کدوم اینجا استفاده نمیکنم . اینقدر مار گزیده شدم که دیگه زهرش روم اثر نداره…
فلاکت زده و بدبخت و وقیح نیستم که از فرط بیکاری چشم بدوزم به تعداد لایک و دیس لایک مجازی . اتفاقاً برعکس؛ کسی که هِی در فواصل زمانی مختلف وانمود می‌کنه که تعداد لایک و دیس لایک براش مهم نیست اما به دفعات بهش واکنش نشون میده مشخص می‌کنه چقدر این موضوع براش اهمیت داره که فکرو ذکرش جوری درگیرشه که از این حربه برای تخریب بقیه استفاده می‌کنه .
نه منفیا نه مثبتا پشیزی برام اهمیت نداره که بخوام روش حساسیت نشون بدم . بارها گفتم و بازم برای اونایی میگم که از نعمت ادراک و فهمیدن محروم نیستن . نمیخوام کلیشه ای صحبت کنم اما واقعیت اینه که ارزش آدما در گروی درجه ی انسانیت و کمالات و سطح تفکرشونه. بر خلاف تصور و عقیدهٔ عدیده ی مردم ؛ صدای کردار از صدای گفتار رساتر و بالاتره . گفتار یه چیزو نشون میده کردار یه چیز دیگه رو ، بستگی به حرف و اعمال و رفتار خودمون داره که اینا با هم همخونی داشته باشن یا در تناقض و همپوشانی باشن …
تایم ارسال کامنت دوم من در همین پست گویای همه چیزه …
رأس ساعت ۶ صبح که کامنت دومو فرستادم و بعدش دیگه به گوشی و نت تا ساعت ۳ و نیم عصر دسترسی نداشتم . اون موقع کامنت اولم که محتویه یه سؤال عادی و بی حاشیه بود ۴ تا منفی داشت بدون یه مثبت که مایه ی مباهاته و خدا بده برکت و از عوامل پشت صحنه نهایت تشکر و قدردانی رو دارم . خدا قوت دلاوران🙌
زورمون خیلی وقته تحلیل رفته که بخوایم حرف حق بزنیم . همرنگ جماعت نمیشم ولی رسوای عالم چرا ، تا آخرش هستم .
باشه من ترول من نادان من متعصب من بی منطق من فیک زن
از دست عزیزان چه بگویم گله ای نیست گر هم گله ای هست دگر حوصله ای نیست …
اینقدر خودمو خار و خفیف نمی‌دونم که با مشغله ی کاری و دغدغه ی فکری که دارم ، بعد از اومدن به خونه با کلی خستگی و تو مخی بیوفتم تو گیر و بند چندتا مثبت و منفی که مبادا یه وقت جایگاهم متزلزل بشه. نه سخت در اشتباهی. در جستجوی صفات خودت در ذات دیگری نباش . خودمو هیچ وقت اسیر فضای مجازی و بستر نت نکردم که این بارِ دومش باشه که بخوام توش تور پهن کنم برای مطرح کردن خودم…
ولی اعتراف میکنم دلم برای قدیم و اون تایمایی که واقعاً ، هم وقت خالی داشتم و سرم خلوت بود و هم حوصلشو داشتم که هیچ خبری تو هر زمینه ای از زیر دستم در نمی‌رفت و یه تنه به هر هجمه ای واکنش مثبت و در چارچوب علم و ادب نشون میدادم تنگ شده . اما الان شرایط ایجاب کرده که علی رغم میل باطنیم و داشتن کلی حرف اما نسبت به مباحث بی رمق بشم و بی تفاوت از کنارش بگذرم چون دیگه به جایی رسیدم که با تمام جوارح بدنم پی بردم که بی فایدست و ارزش آرامش روحی و روانی فراتر از این مناقشه هاست.
قبلاً به کرات گفتم ولی مجدد تکرار میکنم :
“برای کسی که می‌فهمد، نیاز به هیچ توضیحی نیست و برای کسی که نمی‌فهمد هر توضیحی اضافه است.”
آره بخند مسخره کن راحت باش ولی شعار نیست شاید شاید یه زمان تو هم به حرفم رسیدی … سن تاریخی یه بحثه سن عقلی یه بحث دیگه . علی ای حال ؛ گذر زمان خودش بهترین تلنگر و بازسازی حکایات و وقایع حال و گذشته ست…

AŁɪ

نیما جان من خیلی وقته که مار راست رو ازشون کشیدم بیرون و کاری به کارشون ندارم چون بچه تر از اونی هستن که آدم بخواد باهاشون وارد بحث بشه ، شما هم لطف کن به چپت بگیر گوزو هارو

Auroro

حاجی خیلی عالیه

برا سامسونگ در مقابل این مثل سوسکه واقعا.

همه چیش عالی بود کیف کردم مخصوصا دوربیناش.
نفره ی وسطشم خیلی کم شده
(متعصبینی که میگن خب فقط ی خط رو برطرف کرده فکر میکنن راحته فقط سامسونگ اتوش نکرده، دست وردارین از چرت پرت گفتن)

وقتی تا میشه هم عالیه
مثل سامسونگ نیست ک مثل خیار بشه (عرض خیلی کمی داره برا سامسونگ و کاربرد خاصی نداره)
گوشی کاملیه و عالی

فقط ی بدی داره با ناخن خش میوفته نمیشه ازش گذشت تا برطرفش کنن چ سامسونگ چ هواوی

_V_

خوبه خیلی جالبه
من اومدم کل ساختار پست رو ایراد بگیرم، اینکه چرا اصلا باید همچین مواردی برای یک گوشی با اون قیمت که تازه این موارد مختص خودش هم نیست ثبت بشه

اینکه چرا یه گوشی که حتی طراحیشم متعلق به خودش نیست باید با این قیمت انقدر ازش تعریف بشه و حتی بیان بادزی که باهاش معرفی شده رو تو نکات مثبتش بذارن

کشید کشید دوباره کامنتای مسخره‌ی همیشگی سر یه تیکه فلز و شیشه

از یه طرف کسی که یه زمان آدم حسابی میدونستیم )نیما عرفانی*( و از یه تاریخی به بعد خودش بی دلیل ترد کرد مارو با این عبارت تاریخی که “میدونی مار تو آستین پرورش دادن یعنی چی؟” و اصلا توضیحی نداد که دلیل کاراش چیه و حتی وقتی تو سایت نبودیم هم از تیکه انداختن دست بر نداشت، میاد میگه میدونی این گوشی که داری میگی “قیمتش الکی بالاست و نباید بادزی که همراهش معرفی شده تو نکات مثبتش باشه و نباید انقدر بولد بشه چندتا ویژگی نرم افزاری برای یه همچین قیمتی که باز فولد هم با قیمت خیلی کمتر داره اونارو” چقدر فروش رفته تا الان؟
یعنی قشنگ اوج جواب مرتبط! حالا چی باید بگم؟ بگم آفرین نمیدونستم فروشش زیاده پس حتما قیمتش کمه و من اشتباه دیدم قیمتو! بگم ببخشید حواسم نبود دارم درباره‌ی هواوی حرف میزنم و غلط کردم اصن ببخشید که با انتقاد به نگارنده‌ی پست، به شما برخورد!

بعد حالا این هیچی، یهو هیترای سامسونگ میان مثل همیشه یکیو میبرن تو آسمون یکیو کامل دفن میکنن و در اوج ترولیت، میگن زی فولد هیچ برتری‌ای به این گوشی نداره جز رفرش ریت پنل اصلی که اونم به نظر ما برتری نیست چون باتری بیشتر مصرف میکنه!

تهشم که میری به طرف جواب بدی که عزیز دل چرا الکی یه حرفی میزنی، یهو کسی که در بدو ورودش به سایت کلا کارش با تهدید و لب مرز بازی توهین و تهمت شروع شد و انواع شخصیت‌های ممکن هم با گذر زمان و به نیاز اونموقع به خودش گرفت و حرمت هیچکس رو هم نگه نداشت و هرطوری شد وقیحانه‌ترین صفات شخصیتیو رونمایی کرد )علی،سهیل یا هرچیزی اسم واقعیشه!( میاد باز طبق معمول توی آخرین کامنت میگه نمیدونم چرا سامسونگ فن نما ها دارن کرم میریزن! عزیز دل میشه یه بار بالاخره توضیح بدی این حرفی که از اون دوران که یه مدت چالتون شده بود عزیز دلت و با اون ضد ما هنراه میشدی، یعنی چی دقیقا؟ الان منظورت چیه؟ یعنی من مثلا فن یه برند دیگم ولی چون برند مورد علاقم توانایی رقابت با هواویو نداره میام از سامسونگ حرف میزنم آره؟ عجب بابا تو دیگه کی هستی، بعد جالبه میگه نمیدونم چرا دارن کرم میریزن، یکی باید به خودت بگه تویی که حتی هنوز معلوم نیست برندی که ترولشی چیه، برای چی زیر هر پستی از شیائومی یا سامسونگ که میتونی تیکه میندازی الکی به گوشیا؟ فازت چیه؟ سر یه گوشی راحت به بقیه توهین میکنی به صورت مستقیم و غیر مستقیم، تهمت میزنی و نهایتا میری سراغ تخریب شخصیتشون؟ حتی یه بار ندیدم درست و منطقی با کسی بخوای بحث کنی اصن، همیشه یا فوش میدی یا حرفای بچه‌گانه میزنی بهشون! تو این چندین ماهی که گذشت و با اون ورود مسخرت به سایت شروع شد تا الان همین بودی، همشم دنبال اینی بری زیر دست و بال یکی و تا بهت رو میدن باهاشون نرم میشی، ولی همونا تا ضدت حرف میزنن میشن اخ و اوخ و ادم ناحسابی و بچه و…

انقدر تکراری و مسخره شدی حتی مطمئن به همچین کامنتی هم یه ری اکشن در حد شخصیتت میدی و دوباره میری تفکر به اینکه تو کامنت بعدیم چجوری به مصطفی یا شیائومی یا سامسونگ تیکه بندازم!

Auroro

تب راستش هممون تو رو ی عادم حسابی میدونستیم

ولی الان……
شت

Taha

بیا یه چیز بگم فک نکنم نظرِ ترول ترین کاربر سایت واسه کسی‌ مهم باشه!

Dr.Nazer

الان چی عزیزم؟

c.T.S.A.c

بزار راحتت کنم این بچه در دوران کودکی مورد عنایت ننه دارن منو میبرن جلوشو بگیر منو نبرن؛ چندین و چندبار بوده است وی به این دلیل دچار حرص اوقده شده و به هر نحوی اتش خودرا خاموش میکنداز راه های خاموش نمون خارش! وی

لات بودن و فحشایی کردن به مردم در فضای مجازی

مالش قسمت سوزنگاه به خار های اریزونا

و اخرین راه حل فرو کردن تک یخ هاوی خار در سوزنگاه برای فراموشی دوران ننه دارن منو میبرن.!
اودافظ…

زم. وی دچار چند شخصیتی حاد است در مواجه با وی سریعا با مرکز مراقبت از حیوانات تماس گرفته شود
خدانگهداررررر

Milad7

خاص ترین قسمت فیمت فضاییشه😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد