حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ریلمی Race با دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی در تصاویری زنده دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | ریلمی، شایعات

هنگام معرفی تراشه اسنپدراگون 888 تعداد زیادی از تولیدکنندگان اندرویدی شروع به منتتشر کردن پرچمدارهایشان با این تراشه کرده اند. درمیان برندهای چینی، نام «ریلمی» به گوش می‌خورد که قرار است پرچمدار آینده خود را با نام Race معرفی کند. امروز گوشی ریلمی Race با دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی در تصاویری زنده دیده شده است

طبق شایعات، این پرچمدار با پشتیبانی از فست‌شارژ 120 وات، در سه‌ماهه اول سال 2021 معرفی می‌شود. به تازگی، ریلمی یک حساب کاربری جدید در Weibo ایجاد کرده است تا تیزرهای پرچمدار آینده خود با کدنام Koi را منتشر کند. امروز، یک افشاگر با نام @Geek_cao (از طریق GSM Arena) مجموعه‌ای از تصاویر زنده به همراه مشخصات کلیدی از این دستگاه را منتشر کرد. برای مشاهده مشخصات، در ادامه با ما همراه باشید.

مشخصات و تصاویر گوشی ریلمی Race

بار دیگر، شعار “Dare to leap” در قاب پشتی دستگاه به چشم می‌خورد. استفاده از کلمات بزرگ در این شعار، مشابه گوشی ریلمی X7 پرو است و موقعیت این شعار مانند گوشی ریلمی X2 پرو خوشایند نیست. لازم به‌ذکر است این شعار در تیزر Koi دیده شده‌است که استفاده این گوشی از اسنپدراگون 888 را تایید می‌کند.

با مشاهده تصاویر، ماژول سه‌گانه دوربین اصلی به چشم می‌خورد که شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است. در این گوشی، از ماژول مستطیل شکل استفاده شده، که مانند اکثر گوشی‌های سال 2020 ریلمی است. با توجه به حضور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در شایعات، می‌توانیم بگوییم این مشخصه تایید شده به حساب می‌آید.

جالب اینجاست که عکس‌های Koi تلفنی را نشان می‌دهد که دارای پنل پشتی‌ شیشه‌ای با طرحی که با طیف متفاوت ایجاد شده، است. این مورد برخلاف رندری است که قبلا دیده شده و نشان دنده چرم با طرح اسپورت بود. به هر حال، این بدان معنی نیست که Race و Koi گوشی‌های متمایز از یکدیگر هستند. ممکن است نمونه چرمی یک نسخه ویژه از گوشی گفته شده باشد. این نخستین باری نیست که یک شرکت چینی چنین راهبردی را انتخاب می‌کند.

تصویر لو رفته از جعبه گوشی ریلمی Koi

 

فست‌شارژ 125 وات UltraDART

به غیر از مشخصات تراشه و ماژول دوربین، ریلمی Race قرار است با فست‌شارژ 125 واتی UltraDART عرضه شود. این فناوری، می‌تواند شارژ باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی را تنها در عرض 5 دقیقه از 0 به 41 درصد برساند. با این حال اگر خواستار شارژ کامل باتری هستید، باید 21 دقیقه (از 0 درصد) منتظر بمانید. این فناوری بسیار سریع است و مطمئنا ریلمی Race یکی از سریع‌ترین شارژر ها را در سال 2021 خواهد داشت.

ما انتظار داریم جزئیات بیشتری از ریلمی Race در هفته‌های آتی منتشر شود. شایعات و اخبار منتشر شده، خبر از ارائه این محصول با برچسب قیمتی 5000 یوآن (حدود 765 دلار) می‌دهد. متاسفانه، طبق این قیمت انتظار می‌رود تلفن های آیندۀ مجهز به اسنپدراگون 888، گران قیمت باشند.

ریلمی V15 نیز با تراشه مدیاتک دایمنسیتی 800U و فست‌شارژ 50 وات معرفی می‌شود

این اطلاعات همچنین نشان داد که ریلمی، در حال کار بر روی گوشی ریلمی V15 است. طبق این اطلاعات، این محصول سوار بر تراشه مدیاتک دایمنسیتی 800U به همراه فست‌شارژ 50 وات معرفی می‌شود. همچنین طبق عکس لورفته، این گوشی دارای ماژول دایره‌ای شکل، برخلاف ریلمی Race است. احتمالا وزن این دستگاه 176 گرم بوده و همزمان با گوشی ریلمی Race پرده‌برداری ‌شود.

نظر شما چیست؟ آیا این دو گوشی با همین مشخصات معرفی می‌شوند؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadr

الجی ولوت اسنپ 845 با قیمت 13 میلیون فروشگاه الجی میده… میگن یک و نیم نخفیف خورده….

AŁɪ

جدی ؟؟ از کجا باید خرید ؟

Mohammadr

نمایندگی رسمی الجی

https://lgmobilemarket.com/product/lg-velvet/
12,990,000

Milad7

گوشی بدی نیست برای تنوع ارزش خرید داره با این قیمت

AŁɪ

طراحیش به صدتا میان رده سامسونگ و هواوی و شیائومی میارزه.

SHREK

756 دلار🤔یکم زیاده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
به نام خدا. محمد ایمان فراشیانی هستم، متولد تهران. علاقه مند به موبایل و فناوری هستم و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارم.