حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین عکس های زمین از ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) را ببینید

ناسا مجموعه ای از بهترین عکس های زمین از ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) را منتشر کرده است. این به دلیل جشن گرفتن بیست سال زندگی مداوم در آن است. در ادامه ۲ ویدیو جذاب درباره این تصاویر و البته ایستگاه فضایی بین المللی برای شما آماده شده که دیدنش را به شدت توصیه می کنیم.

بهترین عکس های زمین از ایستگاه فضایی بین المللی

فضانوردان طی سال 2020 هزاران عکس از زمین گرفته اند. اکنون ناسا ۲۰ تا از بهترین عکس ها از سیاره ما راکه توسط مردم انتخاب شده اند را نشان می دهد. تصاویر شامل کوبا و باهاما،  پاییز اتاوا، و طلوع بر فراز اقیانوس اطلس جنوبی است.

در ویدیو زیر می توانید این تصاویر را با مشخصات کامل ببینید:

 

 

ایستگاه فضایی بین المللی در حدود 260 مایل بالاتر از زمین قرار دارد و 240 نفر از 19 کشور از ایستگاه فضایی بین المللی بازدید کرده اند. ISS جایی است که یک تیم 6 نفره بین المللی در آنجا زندگی و کار می کنند. این ایستگاه با سرعت پنج مایل در ثانیه حرکت می کند و تقریباً هر 90 دقیقه به دور زمین می چرخد.

ایستگاه فضایی بین امللی

ایستگاه فضایی بین امللی

ایستگاه فضایی بین المللی یا ISS تقریبا اندازه یک زمین فوتبال است و انرژی آن از چهار جفت آرایه خورشیدی تأمین می شود که 75 تا 90 کیلووات را تأمین می کنند و وزن آن 925،335 پوند با حجم قابل سکونت 13،696 فوت مکعب است.

 

 

نظر شما درباره این تصاویر چیست؟ کدام یک برای شما جذاب تر بود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
eftekharifar

اون کسایی که تو قرن 21 هنوز میگن زمین تخت هست ببینن!

Milad7

چقدر زیبا و متفاوت… ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا محمودی نژاد