حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو ارزان سامسونگ احتمالا 4G خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ از جمله اولین سازندگان گوشی های هوشمند است که گوشی تاشو را به بازار عرضه می کند. این شرکت در مدت زمان کوتاهی موفق شده است چند مدل را در بازار عرضه کند. این عملکرد به وضوح نشان داد که غول کره جنوبی برنامه های بزرگی برای این دسته جدید دارد. امروز در گزارشی می شنویم که گوشی تاشو ارزان سامسونگ احتمالا 4G خواهد بود.

گوشی تاشو ارزان سامسونگ

طبق گزارش های جدید، سامسونگ قصد دارد سال آینده سه گوشی تاشو را به بازار عرضه کند. این سه گانه شامل Galaxy Z Fold 3 ، Galaxy Z Flip 3 و یک مدل مقرون به صرفه که می تواند Galaxy Z Flip Lite نامگذاری شود، است.

در این گزارش عنوان می شود که برای پایین نگه داشتن قیمت تلفن، این شرکت تصمیم گرفته است که مدل 5G از آن تولید نکند، در حقیقت گوشی تاشو ارزان سامسونگ احتمالا 4G خواهد بود. البته این منطقی است که زیرساخت های 5G هنوز در دست توسعه است و فقط به برخی کشورها محدود می شود.

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

انتظار می رود گوشی تاشو اقتصادی موردنظر که دارای شماره مدل SM-F720F است، به چیپست Snapdragon 855 مجهز شود زیرا این آخرین چیپست پرچمدار غیر 5G این شرکت است. همچنین این پردازنده همان پردازنده ای است که توان Galaxy Z Flip را تأمین می کند.

با این حال، گزارش دیگری حاکی از این است که تمام تلفن های هوشمند تاشو سامسونگ که در سال ۲۰۲۱ عرضه می شوند از قابلیت اتصال 5G برخوردار هستند. بنابراین، توصیه می شود این اطلاعات را با تردید بررسی کنید. انتظار داریم در هفته ها یا ماه های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه ها کسب کنیم.

در همین حال، انتظار می رود سامسونگ سری گوشی های هوشمند گلکسی S21 خود را در تاریخ ۲۵ دی ۹۹ معرفی کند. پیش از آن، این شرکت در حال حاضر رزرواسیون برای پیش خرید تلفن ها در ایالات متحده را آغاز کرده است.

نظر شما چیست؟ آیا یک گوشی تاشو در سال ۲۰۲۱ می تواند 4G باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

فکر نکنم برا ۲۰۲۱ فور جی مناسب باشه

SHREK

اگر قیمت مناسب بشه چرا که نه. 😊

Milad7

نه تو را خدا ما راضی نیستیم ضرر کنی 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)