حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۲۱ پلاس سامسونگ بدون پشتیبانی از مموری کارت ارایه می شود؟

نوشته

3 سال قبل | 14 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ امسال و برای گلکسی اس ۲۱ واقعا شاهد درز شدید اطلاعات بوده است. طی چند هفته گذشته جنبه های مختلفی از سری Galaxy S21 به بیرون درز کرده است. ما قبلا شاهد طراحی، مشخصات و قیمت Galaxy S21 ، Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 Ultra بوده ایم. گزارش جدید بیشتر این جزئیات را تأیید می کند و برخی اطلاعات اضافی را نشان می دهد. امشب گفته می شود که شاید گلکسی اس ۲۱ پلاس سامسونگ بدون پشتیبانی از مموری کارت ارایه شود. به عبارتی می توان گفت که گلکسی اس ۲۱ پلاس سامسونگ کاملا لو رفته و تقریبا جایی برای خیال پردازی باقی نمی گذارد.

گلکسی اس ۲۱ پلاس

طبق گزارش WinFuture گوشی سامسونگ Galaxy S21 دارای یک صفحه نمایش 6.2 اینچی Dynamic AMOLED 2x بوده، در حالی که Galaxy S21 Plus دارای همین پنل اما در اندازه 6.7 اینچی است.

هر دو دستگاه از پنل های FHD+ با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، استاندارد HDR10 +، روشنایی حداکثر ۱۳۰۰ نیت، پوشش گوریلا گلس ویکتوس و اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر استفاده می کنند. طبق گزارشات، آنها از پردازنده Exynos 2100 همراه با ۸ گیگابایت رم و 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برند. ظاهرا هیچ نشانه ای از پشتیبانی مموری کارت microSD در هیچ یک از این دو گوشی دیده نمی شود.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود تراشه Exynos 2100 دارای یک هسته پردازنده Cortex-X1 با فرکانس 2.9 گیگاهرتز، سه هسته پردازنده Cortex-A78 با فرکانس 2.8 گیگاهرتز و چهار هسته پردازنده Cortex-A55 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز است. گزارش شده است که گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس دارای رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ است. در بخش اتصالات این تلفن ها می توان به 5G ، قابلیت دو سیم کارته (nano SIM + eSIM) به همراه GPS ، Wi-Fi 6 ، UWB ، بلوتوث 5.0 ، NFC و پورت USB Type-C اشاره کرد.

در بخش دوربین این دو دستگاه از از دوربین های سلفی 10 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.2، سنسور 1/3.24 اینچ ، پیکسل های 1.22 میکرومتری و ضبط فیلم 4K 60fps بهره می برند. در عقب، هر دو گوشی از دوربین سه گانه برخوردار هستند که دارای دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض با OIS، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی با OIS است. دوربین اصلی می تواند فیلم های 8K 30fps و 4K 60fps را ضبط کند.

گفته می شود که Galaxy S21 از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و گلکسی S21 Plus با یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود. هر دو گوشی دارای شارژ سریع 25 وات، شارژ بی سیم Qi و شارژ بی سیم معکوس هستند. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به بلندگوهای استریو ، گواهینامه IP68 و Samsung Knox اشاره کرد.

اندازه گلکسی S21 برابر 151.7 × 71.2 × 7.9 میلی متر و وزن آن 171 گرم است و در چهار رنگ خاکستری ، صورتی ، بنفش و سفید به فروش می رسد. اندازه گلکسی اس ۲۱ پلاس 161.4 × 75.6 × 7.8 میلی متر و وزن آن 202 گرم است و در سه رنگ مشکی ، بنفش و نقره ای ارائه می شود.

گلکسی اس ۲۱ پلاس

گلکسی اس ۲۱ پلاس

در این گزارش همچنین عنوان شده است که این تلفن ها حداقل در بازارهای اروپا با یک شارژر در جعبه عرضه نخواهند شد. نظر شما چیست؟ از عدم پشتیبانی مموری کارت توسط  این دو پرچمدار سری گلکسی S21 راضی هستید؟ البته هنوز هیچ چیز رسمی نیست.

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid

ای بابا مموری کارتو چرا حذف میکنن آخه😏😏

mostafa3

اینم حذف شد جک هدفون کابل شارژر هم حذف کردن
دیگه چی باید حذف بشه شاید سوکت شارژ

...aryan

سلام
چندتا سوال در مورد رجیستری دارم کسی می تونه کمک کنه؟

xiaomi mi mix4

واقعا دارن شرکتها سنگ تموم می‌زارن از حذف شارژر گرفته تا فردا حذف جعبه و ….

_V_

برای خودم به شخصه مهم نیست چون علاوه بر قیمت این کارت‌ها حتی اعتماد هم دیگه ندارم بهشون و با حافظه‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگ خود دیوایس‌ها دیگه نیازی بهشون نمی‌بینم کاملا

هرچند برای خیلی ها میتونه مفید باشه و بهتر بود حذف نمی‌شد

pooria

داداشه من ببینا به من 1 ترابایتم بدن پرش میکنم 😂 تو واسه چی نگرانی 😅

TheFreeCritic

من از 128 گیگ 95 گیگش خالیه . ….

pooria

من از 256 گیگ همش پره

Mohammadr

سری گلکسی اس 22 سامسونگ بدون نمایشگر ارایه می‌شود؟ #بزودی
#بقیه_شرکتام_پیروی_می‌کنن

SHREK

چیز مهمی نیست Nova5t هم داشتم از مموری کارت پشتیبانی نمی‌کرد منم 118 گیگم خالی بود🙄

Mahdi

از ۱۲۸ گیگ چند گیگ قابل استفاده هست مگه ، نکنه ۱۲۸ گیگ رو فول میتونی استفاده کنی و کل برنامه های سیستمی رو حذف کردی

SHREK

یادم نیست چقدرش خالی بود ولی نه چیزی پاک نکردم چیز زیادی نداشتم فقط یدونهVP. N بود با واتس اپ و among us همیشه 100 تا 118 گیگ حلی داشتم.

SHREK

حلی=خالی

Milad7

مجذوب کننده نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)