حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه پیش تولید وان پلاس ۹ پیش از معرفی برای فروش ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | وان‌پلاس

اگر در حال آزمایش نمونه اولیه یک گوشی هوشمند معرفی نشده هستید، بهتر است که آن را در اینترنت نشان ندهید. اگر آن را در اینترنت لو دادید، ایده خوبی نیست که آن را با قیمت ۳۰۰۰ دلار در eBay بفروشید. حتی اگر همه این کارها را کردید، فکر خوبی نیست که آن را با عکسی برای فروش بگذارید که شماره شناسه منحصر به فرد تلفن را نشان می دهد و اجازه می دهد توسط کارفرمای شما ردیابی شوید. بله، با همین شرایط نمونه پیش تولید وان پلاس ۹ پیش از معرفی برای فروش ارایه شده است.

نمونه پیش تولید وان پلاس ۹

بله این دقیقا همان اتفاقی است که در روزهای اخیر برای یک واحد اولیه OnePlus 9 رخ داده است و از لحاظ تئوری به خریداران بی وجدان (!) این فرصت را می دهد تا جانشین یکی از بهترین گوشی های اندرویدی سال ۲۰۲۰ را خریداری کنند. البته برای یک افزایش قیمت قابل توجه در مقایسه با قیمت نهایی خرده فروشی که شاید وان پلاس آن ارایه کند. لیست eBay خود پس از آن حذف شده است، اما برای دیدن همه بایگانی می شوند، این خاصیت اینترنت است. از جمله کد مهم در پایین صفحه، که به طور منحصر به فرد دستگاه را شناسایی می کند.

کدهایی از این دست که همیشه روی صفحه نمایش در دستگاه های نمونه اولیه و دستگاه های پیش از انتشار نشان داده می شوند، یکی از راه های زیادی است که سازندگان تلفن سعی می کنند با ردیابی عکس هایی از این دست به کارمندان شخصی، شایعات را خنثی کنند. احتمالا هرکسی که سعی در فروش این محصول OnePlus 9 داشته یا از این موضوع آگاهی نداشته است، یا ممکن است واحد مورد نظر توسط فروشنده eBay به سرقت رفته باشد.

وان پلاس ۹

وان پلاس ۹

این لیست توسط میشال رحمان و Deadman_Android در توییتر مشاهده شد. رحمان حدس می زند که ممکن است همان واحد فیزیکی باشد که اخیرا در سایر گزارش های آنلاین ظاهر شده است، که به جای برند معمول OnePlus، برند تجاری موقت را در صفحه پشت نشان می دهد.

به هر حال، این آخرین جزئیات نشان داده شده در نشت قبلی OnePlus 9 را تأیید می کند، از جمله یک صفحه پشتی به رنگ برنزی و یک ماژول دوربین به سبک آیفون که دارای دو لنز بزرگ، فلش LED و یک لنز کوچکتر است.

تصاویر برنامه تنظیمات بسیاری از اطلاعات مربوط به دستگاه را نشان می دهد، از جمله 8 گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، بنابراین مشخص نیست که آیا این اطلاعات قانونی است. سایر اطلاعات با آنچه که انتظار داریم از نمونه اولیه OnePlus ببینیم مطابقت دارد، از جمله نسخه اولیه OxygenOS 11 و شماره مدل LE2117. لوگو 5G T-Mobile در نوار وضعیت نمایش داده می شود – و لیست eBay می گوید که از ایالات متحده ارسال می شود – نشان می دهد این ممکن است یک مدل T-Mo وان پلاس ۹ باشد.

شایعه شده است که وان پلاس ۹ از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام، نمایشگر سوراخ دار، شارژ بی سیم ۳۰ وات و شارژ سریع ۶۵ وات بهره می برد. پیش از این گزارش شده بود که سری OnePlus 9 در مارس ۲۰۲۱ شکسته خواهد شد و از OnePlus 9 به همراه OnePlus 9 Pro و 9 Lite تشکیل شده است.

نظر شما درباره این اتقاف و به صورت کلی وان پلاس ۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

با شارژر یا بدون شارژر

...aryan

سلام
چندتا سوال در مورد رجیستری داشتم کسی بلده؟

SHREK

تمام برندها دارن عقب گرد میرن😑

Milad7

زشت شده، وان پلاس به همون زیبان طراحی خودش برگرده بهتر هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)