حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع گوگل دوربین زیر نمایشگر Pixel 6 را پیشنهاد می دهد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | حق اختراع، گوگل

کاری که بیشتر سازندگان گوشی های هوشمند در حال تلاش برای انجام آن هستند، این است که دوربین سلفی گوشی خود را زیر صفحه پنهان کنند. ما چندین روش برای به حداقل رساندن تأثیر دوربین سلفی روی نمایشگر تمام صفحه دیده ایم، سوراخ نمایشگر در حال حاضر محبوب ترین به نظر می رسد، اما هدف بسیاری از آنها دوربین زیر نمایشگر است. این چیزی است که گوگل ظاهراً روی آن کار می کند. در حقیقت حق اختراع گوگل دوربین زیر نمایشگر Pixel 6 را پیشنهاد می دهد.

دوربین زیر نمایشگر Pixel 6

به تازگی حق ثبت اختراع تلفن احتمالی Google Pixel توسط Patently Apple کشف شده است ولی دوربین جلوی قابل مشاهده ندارد. حق ثبت اختراع در مورد چگونگی دستیابی به آن جزئیات ندارد اما احتمالاً گفته می شود دوربین در زیر صفحه قرار دارد، خصوصاً که قبلاً شاهد بوده ایم که تعدادی از شرکت ها این ایده را آزمایش کرده اند.

البته، اینکه گوگل ظاهرا در حال بررسی این ایده است، به این معنی نیست که ما آن را روی تلفن هوشمندی در مقیاس تجاری خواهیم دید، اما با توجه به اینکه ZTE Axon 20 5G در حال حاضر یک دوربین یکپارچه با نمایشگر ارائه می دهد، امکان پذیر است که گوگل از این فناوری استفاده کند. شاید نمونه بهتر این فناوری به موقع و برای Google Pixel 6 آماده باشد. این می تواند یک پیشرفت بزرگ و هیجان انگیز در Pixel 5 ایجاد کند.

به غیر از نبود دوربین جلوی قابل مشاهده در این حق اختراع، تصاویر ثبت شده طرحی کاملاً مشابه Pixel 5 را نشان می دهد که دارای یک قاب دوربین مربع در پشت و دکمه های لبه سمت راست است. بعید به نظر نمی رسد که این طراحی برای قاب پشتی پیکسل ۶ صحیح باشد اما فعلا فاصله زیادی تا معرفی آن داریم و نمی شود به صورت قطعی، صحبتی کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گوگل به دروبین سلفی زیر نمایشگر بگرود؟ من فکر نمی کنم به این زودی ها اما شاید شد!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aligator

ساختن تلویزیون اولد شفاف براشون کاری نداره چجوریه که نمیتونن صفحه نمایش شفاف برا گوشی تولید کنن اینا بازیمون دارن می دن

Mahdi

عاشقتم پیکسل

Mr.Sediq

دوست داشتم یه پیکسل میداشتم🙂

SHREK

جای آلومینیوم پلاستیک نزنه دوربین زیر نمایشگر پيشکش

جدا پیکسل عشقه…

Milad7

ببینیم بالاخره میتونه ی گوشی بدون عیب تولید بکنه یا نه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)