حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO دوربین نوکیا ۸.۳ مشخص شد :‌ 🤔

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | تست، دوربین، نوکیا

اگر به یاد داشته باشید نوکیا ۸.۳ 5G با اسنپدراگون ۷۶۵ 5G و نمایشگر ۶.۸ اینچی به قیمت ۶۰۰ یورو رسما معرفی شد. این دستگاه یک میان رده است و انتظار زیادی هم دوربین های چهارگانه اش نمی رود. با این حال وقتی امتیاز DxO دوربین نوکیا ۸.۳ مشخص شد :من دقیقا اینطور : 🤔 شدم. به فکر فرو رفتم که چرا؟ اما خب به هر حال این خروجی است که HMD به ما می دهد.

امتیاز DxO دوربین نوکیا ۸.۳

همانطور که گفتیم نوکیا ۸.۳ بهار سال ۲۰۲۰ معرفی و فروش آن از تابستان آغاز شد. این گوشی دارای مشخصات میان رده خوبی است، با یک چیپست Snapdragon 765G که انرژی کافی را برای اکثر کاربران فراهم می کند و پشتیبانی از شبکه 5G ارائه می شود.

یک صفحه نمایش 6.81 اینچی IPS LCD که برای دوربین سلفی از یک سوراخ بهره می برد، وظیفه نمایش محتوا برای شما را دارد. همچنین دو پیکربندی ۶۴+۶ یا ۱۲۸+۸ به همراه پشتیبانی از مموری کارت برای شما ارایه می شود.

در پشت چهار دوربین وجود دارد، سه دوربین برای تصویربرداری مستقیم استفاده می شود. ماژول اصلی دارای یک سنسور 64 مگاپیکسلی در اندازه 1/1.72 اینچی است که خروجی 12 مگاپیکسل می دهد. این حسگر با یک لنز f/1.9 و فاصله کانونی 26 میلی متر همراه می شود. یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی در پشت لنز فوق عریض با f/2.2 و فاصله کانونی 16 میلی متر، پوشش بیشتری برای کادر تصویر را ارائه می دهد. دوربین تله اختصاصی وجود ندارد، اما تلفن از یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی برای عکسبرداری نزدیک (که در نمره DXOMark آن تاثیری ندارد) و یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی برای شبیه سازی عمق میدان کم یا بوکه برخوردار است.

نوکیا 8.3 5G فیلم های 4K را با 30 و یا 60 فریم در ثانیه، فیلم 1080p با حداکثر 240 فریم در ثانیه و 720p با حداکثر 960 فریم در ثانیه برای جلوه های آهسته تر ارائه می کند.

اما عملکرد دوربین این دستگاه به چه صورت است؟

امتیاز DxO دوربین نوکیا ۸.۳

امتیاز DxO دوربین نوکیا ۸.۳

همانطور که می بینید، امتیازها خیلی تعریفی ندارد. البته که این دستگاه یک میان رده است اما ما موبایل هایی با چیپست پایین رده تر و حتی دوربین کمتر داریم که امتیاز آن ها خیلی بهتر است. برای مثال امتیاز DxO دوربین پیکسل 4a را ببینید.

برای مثال نمونه ای از خروجی این دستگاه را در مقایسه با دیگر موبایل ها می توانید اینجا ببینید:

و در نهایت رتبه آن در رده بندی به صورت زیر است:

نظر شما چیست؟ فکر می کنید عملکرد دوربین نوکیا ۸.۳ مدل 5G برای شما راضی کننده است؟ هر چند که تفاوت زیادی با یک میان رده دیگر یعنی گلکسی A71 ندارد اما مثلا تراشه نمونه سامسونگی از نمونه نوکیایی پایین تر است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

دگزوپولی تامام تامام

Taktaz

نوکیا جدید از نوکیای قدیم فقط اسمشو یدک میکشه!!!گوشیای نوکیا بشدت بی کیفیت هستند و طراحی خوبی هم ندارند رابط کاربری هم که داغونه

SHREK

قیمت بالا لوگو پایین نمایشگر 🙃

Milad7

بسیار ضعیف و کمتر از حد انتظار!

Night King

سلام بچه ها میشه لطفا از لینک زیر ثبت نام کنید.میخام ببینم میشه واقعا ازش برداشت کرد.البته مطمئن ترین سایت در این زمینست.به شدت به نفع خودتونه و بهترین راه درآمد.بار اول با وی پی ان بازش کنید و signup رو بزنید و ثبت نام کنید.بعد به اسکرین اضافش کنید میانبرش رو که بتونید راحت رول کنید.روزی هفت باره و اگر نفر معرفی کنید سریع سه دهم پر میشه و میتونید انتقال بدید به حسابتون.
https://cryptofree.mobi/?r=1818473

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)