حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه بنچمارک گلکسی اس ۲۱ پلاس با آیفون ۱۲ پرو مکس

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | بنچمارک، تماشا کنید، سامسونگ، مقایسه

با مشخص شدن بنچمارک گلکسی اس ۲۱ اولترا دیدیم که بهترین پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۲۱، نتوانست آیفون ۱۲ را با A14 Bionic شکست دهد. امروز اما ویدیویی منتشر شده که مقایسه بنچمارک گلکسی اس ۲۱ پلاس با آیفون ۱۲ پرو مکس را نشان می دهد و نتیجه متفاوت از آن است.

مقایسه بنچمارک گلکسی اس ۲۱ پلاس

به خاطر داشته باشید که آن مقایسه عملکرد نشان می داد گوشی پرچمدار اندرویدی دارای Exynos 2100 است. بنابراین در اینجا ویدئو منتشر شده همه چیز کمی متفاوت است. این جا ما مدل اسنپدراگون ۸۸۸ گلکسی اس ۲۱ پلاس را می بینید.

گلکسی اس 21 پلاس در AnTuTu عملکرد بهتری نسبت به آیفون ۱۲ پرو مکس به دست می آورد: در اینجا نتایج موجود است:

Galaxy S21 Plus – 634،461 امتیاز
iPhone 12 Pro Max – 441،227 امتیاز

ویدئویی که توسط “Random Stuff 2” در یوتیوب منتشر شده است، آنچه را که به نظر می رسد Galaxy S21 Plus است نشان می دهد. عملکرد آن در مقایسه با آیفون ۱۲ پرو مکس مقایسه می شود، هر دو گوشی دارای AnTuTu هستند. بنچمارک های قبلی در AnTuTu نشان داده اند که این برنامه تلفن های هوشمند اندرویدی را نسبت به آیفون ها در رده بالاتری قرار می دهند. دلیل هم نحوه متفاوت سنجش عملکرد است.

 

 

از آنجا که بنچمارک AnTuTu گوشی های اندروید را بالاتر از iOS ها قرار می دهد، این ویدیو کل داستان را بیان نمی کند. انتظار می رود Galaxy S21 ، Galaxy S21 و Galaxy S21 Ultra در ۲۵ دی ماه ۹۹ رونمایی شود پس به زودی جزئیات بیشتری را خواهیم داشت. اگرچه نسخه موجود در ویدئو زیر از Exynos 2100 برخوردار نیست، اما ما همچنان انتظار داریم این تراشه هم عملکردی مشابه با Snapdragon 888 داشته باشد. این بدان معناست که اگر نسخه Exynos 2100 Galaxy S21 Plus داشته باشیم، باید امتیازات مشابهی را نیز ببینیم.

همچنین، برای دارندگان آیفون ۱۲ پرو مکس که از این نتایج ناامید شده اند، مناطق دیگری نیز وجود دارد که پرچمدار آنها برتری دارد. به عنوان مثال، این دستگاه گلکسی نوت ۲۰ اولترا را در یک تست سرعت شکست داد و به خاطر داشته باشید که پرچمدار فعلی سامسونگ دارای دو برابر رم بیشتر از آیفون 12 پرو مکس است و هنوز هم نمی تواند سلطان موبایل فعلی اپل را شکست دهد!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که بنچمارک ها چقدر برای شما مهم است؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

خدافظ آیفون

ahmad

قبلا هم کفتم آنتوتو معیار مناسبی نیس و تست های تخصصی تر نتایج واقعی تری نشون میدن به جای اینکه کل گوشی را با یک برنامه تست کنن باید هر بخش را جداگانه انجام بدن مثلا سی پو یو را با برنامه گیگ بنچ و گرافیک و …. را با برنامه های جداگانه تست کنن.تو متن هم اشاره شد مثلا نوت ۲۰ با وجود امتیاز آنتوتو بیشتر در همه زمینه ها و بنچمارک ها و عملکرد روزانه مغلوب آیفون هست

Mahdi

اولا که اپل بنظرم بهتره
دوما اپل ۶ گیگ رم داره مشکل خودشه ، ۱۲ بزاره
پولشو میکیره و نمیزاره ما چیکار کنیم

Naranj

میشه بگی چرا اپل بهتره؟

Farcry

چی چرا بهتره؟؟؟؟ اپلی که پردازنده M1 رو ساخته و داره با پردازنده های اینتل و AMD مقایسه میشه مطمئنا از همه تولید کننده های چیپست موبایلی توانا تره و تا الان توی این ده سال نشده یک پردازنده اسنپ یا اگزینوس از سری A اپل قوی تر باشه.سرعت مک بوک آرم به شدت از تمامی مک بوک های اینتل قبلی بیشتره.آنتوتو بنچمارک مولتی پلتفرم نیست.خودش توی سایتش زده در نسخه ios بر اساس رابط metal و توی نسخه اندروید براساس رابط vulkan ساخته شده و مقایسه مستقیم امتیاز یک دستگاه از ios و یک دستگاه از اندروید اشتباهه. اینو لینک رو بازکن توی ترنسلیت بزن خود سایت انتوتو میگه چرا این مقایسه اشتباهه: https://www.antutu.com/en/doc/119646.htm

Mahdi.L

“[تا الان توی این ده سال نشده یک پردازنده اسنپ یا اگزینوس از سری A اپل قوی تر باشه.]”

زمان اگرینوس ۷۴۲۰، در بخش چند هسته ای با اختلاف نزدیک به ۲برابر، پردازنده سامسونگ از پردازنده اپل (آیفون ۶، A8) بهتر و در بخش تک هسته ای هم در یک حد قرار داشتند:
https://youtu.be/wH4DBzhujhU
در عین حال، اگرینوس ۷۴۲۰ حتی از پردازنده سال بعد (آیفون ۶اس، A9)، باز هم با اختلاف قابل توجهی در بخش چند هسته ای جلوتر بود (A9 Multi Core: 4400)؛ ولی در بخش تک هسته عقب افتاد.

Naranj

اگر بخوای فقط چیپ بخری بله، ولی میخوای بک گوشی بخری

Farcry

میدونم منظورت چیه.خودم هم اون سال Galaxy S6 داشتم و دقیقا همه چیز رو یادمه.آره اون سال اگزینوس 7420 خیلی قوی بود و واقعا هم به چیپست اپل A8 نزدیک شده بود (بین معرفی آیفون ۶ و گلکسی S6 شش ماه فاصله بوده و یکی از دلیل هاش این بوده) خودم اون زمان بین آیفون ۶ شانزده گیگ و گلکسی اس ۶ سی و دو گیگ گیر کرده بودم و آخرش با قیمت ۱۶۰۰ گلکسی اس ۶ خریدم ….. بگذریم اون سال به خاطر مشکلات اسنپ ۸۱۰ سامسونگ توی تمامی مدل هاش گلکسی اس ۶ حتی توی بازار چین و آمریکا از چیپست اگزینوس ۷۴۲۰ استفاده کرده بود. خودم اون زمان خیلی درگیر بنچمارک و سرعت گوشی بودم و اس ۶ توی بعضی اسپید تست ها حتی از آیفون ۶ هم جلو میزد (توی مولتی تسنیگ وحشتناک ضعیف بود و آیفون ۶ به راحتی پیروز میشد) اگر از فاصله زمانی ۶ ماهه بین چیپست A8 و چیپست اگزینوس ۷۴۲ بگذریم در مجموع باز A8 اپل از نظر ««پایداری»» و ««امتیاز تک هسته ای»» (همین الان هم امتیاز تک هسته هست که تعیین کننده قدرت چیپست های موبایلیه چون توی تمامی موارد به جز زمان بنچمارک گیری چیپست ها به صورت تک یا دو هسته ای یا نهایتا ۴ هسته ای فعال میشن.اصلا خودت نحوه تقسیم بندی یه چیپست هشت هسته ای مثل اسنپ ۸۶۵ و فرکانس متفاوت هسته های اون رو ببینی متوجه میشی) و ایضا A8 اپل از نظر ««قدرت گرافیکی»» یه مقداری بهتر از اگزینوس ۷۴۲۰ بود.تازه بگم اگزینوس ۷۴۲۰ اون زمان جزو اولین پردازنده های ۱۴ نانومتری بود و از این نظر از A8 بیست نانومتری برتر بود.در کل اگزینوس ۷۴۲۰ اون سال خیلی (از نظر فناوری و هم از نظر قدرت) به چیپست های اپل نزدیک شده بود ولی ۶ ماه بعدش با معرفی ۶s و چیپست A9 که جهش زیادی از نظر قدرت داشت اپل جبران کرد.

ali.reihani

عجب تست فیکی
امتیازش از sd865 هم پایین تر بود

Milad7

فعلابه اینا نمیشه استناد کرد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)