حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ویوو X60 رسما ۹ دی ۹۹ اعلام شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ویوو

پس از مدت ها شایعه، امروز تاریخ معرفی ویوو X60 رسما ۹ دی ۹۹ اعلام شد. این برند که عموما همکاری نزدیکی با سامسونگ، برای تامین تراشه داشته است، حالا یک آبی دیگر نیز به تیم خود اضافه می کند و با شرکت آلمانی زایس هم دست همکاری خواهد داد.

تاریخ معرفی ویوو X60

در حالی که انتظار داریم گوشی هوشمند ویوو X60 Pro اولین دستگاه با چیپست Exynos 1080 باشد، همکاری دیگری نیز روی صحنه اعلام خواهد شد. همانطور که گفتیم این همکاری بین ویوو و شرکت اپتیکی Zeiss آلمان است.

سری ویوو X60 یکی از آخرین گوشی هایی است که در سال 2020 انتظار می رود. نه تنها اولین گوشی با جدیدترین چیپست ۵ نانومتری سامسونگ خواهد بود، بلکه همچنین رابط کاربری OriginOS را به صورت پیش فرض ارایه می کند. این رابط کاربری سفارشی شده ویوو روی هسته اندروید است.

از آنجا که خانواده ویوو X50 دارای سه عضو بود، انتظار می رود وضعیت مشابهی در اینجا وجود داشته باشد. با این حال، پوستر فقط دو مدل مجموعه دوربین در بین سه گوشی مختلف دارد. بدیهی است که مدل معمولی فاقد لنز پریسکوپ است. اگر vivo X60 Pro و vivo X60 Pro Plus طراحی دوربین یکسانی دارند (برخلاف X50 Pro و X50 Pro Plus)، احتمالا سنسورها، همان جایی هستند که تفاوت وجود دارد.

در هر صورت، باید تا دو هفته دیگر منتظر معرفی رسمی باشیم. ما همچنین امیدواریم که این مجموعه از چین فراتر رود، زیرا vivo X50 Pro Plus هرگز برای کاربران غیر چینی در نظر گرفته نشده است و این باعث می شود طرفداران از یک کیت دوربین قابل توجه و ممایشگر AMOLED جذاب محروم شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید ویوو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

((ممایشگر AMOLED جذاب محروم شوند.)

m.b
Milad7

به نظر گوشی خیلی خوبی از اب در بیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)