حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات لورفتۀ ویوو ایکس 60 پرو : 2 نقطه قوت در مقابل 2 نقطه ضعف

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | شایعات، ویوو

چندی پیش، یک گوشی ناشناس از ویوو، با شماره مدل V2047A در وب‌سایت های TENNA و گیک‌بنچ دیده شد. اخبار و شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه این دستگاه، می‌تواند یکی از دو گوشی ویوو ایکس 60 یا ایکس 60 پرو باشد. اخیرا نیز یک وبلاگ‌نویس معروف Weibo، اطلاعاتی منتسب به ویوو ایکس 60 پرو را فاش کرده است. با توجه به اسناد منتشر شده از این وبلاگ‌نویس، می‌توان به برخی از مشخصات اصلی این گوشی پی برد. لازم به ذکر است تعدادی از مشخصات مانند پردازنده، پیش از این تایید شده بودند. مدل جدیدتر نسبت به نسل پیشین خود، پیشرفت‌هایی در کنار چند نقطه ضعف دارد؛ به همین منظور در ادامه با ما همراه باشید.

ویوو ایکس 60 پرو

مشخصات لو رفته ویوو ایکس 60 پرو

صفحه نمایش

این گوشی از صفحه نمایش 6.56 اینچی امولد با وضوح 2376 × 1080 استفاده می‌کند. رفرش ریت آن 90 هرتز بوده و دارای نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز است. استفاده از صفحه نمایش 90 هرتزی 1080p، آن هم برای یک پرچمدار اواخر سال 2020، کمی نابجا به نظر می‌رسد. لازم به ذکر است دوربین سلفی نیز به صورت سوراخ نمایشگر قرار دارد.

ابعاد و بدنه

ویوو ایکس 60 پرو در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی ویوو ایکس 50 پرو، بدنه نازک‌تر و سبک‌تری دارد. طبق شایعات و اطلاعات لو رفته، این گوشی دارای ابعاد 7.59 × 72.8 × 158.57 میلی‌متر و وزن 178 گرم است. با توجه به این اطلاعات، این گوشی 0.45 میلی‌متر نازک‌تر و 3.5 گرم سبک تر از ایکس50 پرو است.

دوربین

این گوشی از ماژول چهارگانه دوربین در قاب پشتی استفاده می‌کند. دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی، لنز 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو به‌علاوۀ دو سنسور 13 مگاپیکلسی، مجموعا سیستم دوربین اصلی را تشکیل می‌دهند. رزولوشن دوربین سلفی نیز 13 مگاپیکسل بوده و همانطور که گفته شد، به صورت هول-پانچ در نمایشگر قرار گرفته است. همچنین ماژول دوربین اصلی این گوشی، همگی مجهز به لنز های کارل زایس (Carl Zeiss) هستند.

باتری

نوبت به بخش باتری می‌رسد، جایی که این دستگاه از باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند. در مقایسه با باتری ایکس50 پرو (4315 میلی‌آمپر ساعت)، در این زمینه شاهد 115 میلی‌آمپر افت هستیم. با توجه به تراشه قدرتمند اگزینوس 1080، احتمال می‌رود ویوو ایکس 60 پرو در این زمینه ضعیف عمل کند. لازم به ذکر است این کمپانی، تغییری در فست شارژ 33 وات نسل قبلی ایجاد نکرده است.

اگزینوس 1080، لنزهای کارل زایس، ضخامت و وزن کمتر، بی شک ویوو ایکس 60 پرو را به محصولی جذاب تبدیل می‌کند. به هرحال، بعضی از این اطلاعات شایعه بوده و باید 2 روز دیگر منتظر معرفی رسمی این گوشی باشیم.

نظر شما درباره ویوو ایکس ۶۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

✓uplood.ir/FwGT
comment image

m.b

حاجی هنوز اول دنیاشی… بدون دستکاری زیاد تفاوت poweramp با بقیه مشهود شاید نباشه باز…
برای شروع چون گوشی از های رز پشتیبانی میکنه هدفونی که باهاش گوش میدی رو وصل کن و تو بخشی که اکولایزر هست پایینش یه نوشته ریز با یه دایره که توش علامت تعجب برعکسه نوشته که مربوط به تنظیمات خروجی هست، نگه دار روش برات یه منو میاد که خب فعلاً پیچیدست دسکاریش و سراغ بافر و غیره نمیریم از عناوین output رو انتخاب کن و Hi-res output رو بزن وقتی رفتی داخلش خروجی هدفونشو روشن کن(اگر با اسپیکر گوش میدی خروجی اسپیکر رو روشن کن)…
الان ممکنه از کم شدن صدا ناامید شی اما گوشیت احتمالاً تا 384 که جهنم میشه میکشه… رو تنظیمات که کنار کلید روشن کردن بود کلیک کن و سیمپل ریت رو بذار 384…چون خیلی سنگینه شاید حتی چند ثانیه طول بکشه یا حتی برنامه ناموفق باشه و مشکلاتی پیش بیاد که اگر بیای بیرون و خروجی های دیگه رو روشن کنی حل میشه اما اگر بشه تازه وارد دنیای موسیقی واقعی میشی…
راستی به نسخه برنامه هم مربوطه نمیدونم از کجا دانلود کردی اما بعضی نسخه ها آشغالن… من از پنج جا دانلود کردم نسخه گت‌اندروید فوق‌العاده بود و باسش کامل کرک شده بود و کار میکرد… نسخه فارسروید باسش اصلاً کار نمیکنه… نسخه اصلی هم که 30 روز بعد تریالش تموم میشه و با پرش به بیرون باهات سلام میکنه…
اگر اینیکی جواب داد اکولایزر 32 بانده و ریسمپلر هم دستکاریشو میگم بت…

m.b

البته بستگی به سبکی که گوش میدی هم داره ها…
ایرانی ها کلا مهم نیست با چی گوش بدی… جزئیات ندارن… اما خارجی بسته به سبک های مختلف با تنظیمات درست تازه جاهایی از موسیقی باز میشه که اصلاً تو پلیر های دیگه قابل شنیدن نیست… البته بستگی به هندزفریتم داره…

AŁɪ

در این زمانه بی هیاهوی لال پرست

خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست

چگونه شرح دهم، لحظه لحظه خود را

برای این همه ناباور خیال پرست

به شب نشینی خرچنگ های مردابی

چگونه رقص کند ماهی زلال پرست

رسیده ها چه غریب و نچیده می افتند

به پای هرزه علف های باغ کال پرست

رسیده ام به کمالی که جز اناالحق نیست

کمال دار را برای من کمال پرست

هنوزم زنده ام و زنده بودنم خاریست

به تنگ چشمي نامردم زوال پرست 🙂

نویسنده آزمایشی

عالیه خیلی،از کیه؟

AŁɪ

زنده یاد حبیب

ali_s

مگه برا سیاوش قمیشی نیس

Yusef

انصافا عجب چیزیه ، ولی حیف که فعلا ندارمش
comment image

TheFreeCritic

مال کیست ؟؟

دلمان به ضعف آمد

Yusef

پسرعموم 😕
ایشالا بهترشو می خری داداش

TheFreeCritic

مبارک باشه .
ایشالله باهاش خبرهای خوبی بشنوه

Yusef


ممنون داداش🙏🏻🌹

5G

میخوام 🥲
من دلم یه نوت و آیفون باهم میخواد

Yusef

منم خیلی دلم می خواد، به ناچار از آیفون رفتم سمت اندروید ولی الان جفتشو دوست دارم اولین گوشی اندرویدمم نوت ۴ بود😅

Yousef.komando

همیشه حرف اولو اسپند میزنه
بعدش مدیا تک بعدش اگزینوس
حالا اگزینوس کجاش قدرتمند حساب میشه

Milad7

حس خیلی خوبی به ایکس 60 پرو دارم منتظر معرفیش هستم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی
به نام خدا. محمد ایمان فراشیانی هستم، متولد تهران. علاقه مند به موبایل و فناوری هستم و در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارم.